2025. Június 15. - Jolán

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leslie51 | 2006-02-20 14:56

Jól látom, hogy békéscsabai a telephely? Sajna, budapesti vagyok ...

mazda-auto.hu | 2006-02-20 10:17

Nálunk van egy gépjármû villamossági kis bolt, ahol általában minden van. A tulaj egyébként ezer éve önindítókat és generátorokat javít.

leslie51 | 2006-02-20 08:49

Hol lehet beszerezni a kapcsolókban és mûszerfalban használatos mini bakelitfoglalatos izzókat? Ha tudtok ilyen üzletet, megköszönném.

leslie51 | 2006-02-10 11:00

mindenesetre a mûszerfalon kicserélem a kiégett izzókat (van néhány), hátha legalább a power-eco probléma megoldódik :-)

mazda-auto.hu | 2006-02-10 09:46

Az autónak nem okoz károsodást. A hold pl.: autópályán jó néha, hogy mondjuk 120-nál ne kapcsoljon vissza az automata minden gázadásra. A power vagy eco kérdés esetleg a fogyasztás és a kihúzathatóság(elõzés) miatt érdekes.

leslie51 | 2006-02-10 08:56

van ennek valami mellékhatása, vagy az ember vállat von és nem használja a Hold funkciót .. ? :-))

mazda-auto.hu | 2006-02-09 16:06

Akkor csak elektronikai probléma lehet, ami az EC/AT modul "környékén" elõfordulhat.

leslie51 | 2006-02-09 14:14

a hóesés remek okot adott az 1-es és 2-es állás kipróbálásra. Úgy mûködnek, ahogy kell. A csúszós úton nem kockáztattam 60 fölé menni, de D állásban a fordulatszám nem men 2800 fölé egyszer sem. A váltó tehát érzésem szerint jó.

leslie51 | 2006-02-07 15:24

Me este kitesztelem :-)

mazda-auto.hu | 2006-02-07 14:37

Természetesen igen. Bár a leírtak szerint, nem is biztos, hogy rossz az autó. ( a HOLD villogásán kívûl) Ha minden fokozatot végigvált D-ben, és S-ben, L-ben is más a fordulat ugyanolyan sebességnél, akkor gyakorlatilag jó, csak a Hold funkció nem mûködik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó