2025. Július 10. Csütörtök - Amália
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Növekvő eladások, de nem kell európai gyár.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Bemutatkozott az új Mazda CX-5
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
leslie51 | 2006-02-07 13:22
Ja, és ha mégis hibás a váltó , vállalnak javítást ? :-)))
leslie51 | 2006-02-07 13:18
A "Hold" állandóan villog, de indulás után, 2000-2300 ford körül érezhetõen felvált, a fordulatszám pedig országúton sem megy jóval 2500 felé. A váltás tehát érzésem szerint megtörténik. Az 1-es és 2-es állásokat még nem próbáltam ki.
mazda-auto.hu | 2006-02-07 12:49
Az eco-ban kisebb fordulatokat használ az autó. A Hold egy kapcsoló, egyébként ha villog a HOLD lámpa, akkor valószínû, hogy nem váltogatja a D-ben a váltó a fokozatokat, hanem egy fokozatot használ. Ezt meg lehet akár füllel is állapítani. Amennyiben ez a jelenség fenn áll vigyázni kell, mert túlmelegedhet a váltó. Az S és L fokozatokkal tudod váltani az egyes-kettest?
leslie51 | 2006-02-07 11:25
Macsesz : épp valamelyik nap nézegettem a Mazda 626 kínálatot - vegyesen szerepeltek vonóhorgos és anélküli kocsik, lényeges árkülönbség nélkül. Lehet, hogy véletlenül futottál bele egy drága ajánlatba?
leslie51 | 2006-02-07 11:22
Jelen esetben egyik lámpa sem világít - lehet, hogy mindkettõ kiégett? A mûködése egyébként olyan, hogy Eco állásban alacsonyabb fordulatszámnál vált felfelé?
A "Hold" kapcsoló, vagy nyomógomb lenne? A fokozattartást délután kitesztelem , köszi a segítséget!
mazda-auto.hu | 2006-02-07 10:31
Macsesz- Ez egy jó kérdés! A horog ára pedig nem több mint más márkákhoz.
leslie- Az EC-AT gomb megnyomása után az automata takarékosabb (economy) üzemmódban mûködik, ilyenkor a mûszerfalon a power helyett, az econ felíratnak kell világítania. A hold gomb a váltó "D" állásában az éppen az automata által kiválasztott fokozat rögzítésére szolgál.
leslie51 | 2006-02-07 08:37
Még néhány laikus kérdés: a mûszerfalon, a kormány mellett van egy "EC-AT" kapcsoló, amelynek nem látom a hatását, a mûszerpanelen a hasonló feliratú kijezõk sötétek, mûködésbeli változást nem látok.
A másik : a Hold kapcsoló állásától függetlenül a kijelzõn a "Hold" felirat ütemesen villog, de nem érzem, hogy bármi hatással lenne a mûködésre. Ezek hibák, vagy csak ismerethiány ?
köszönöm.
Macsesz | 2006-02-06 23:06
Sziasztok!
Mivel 19 éve 626-osomat szeretném fiatalítani majd ezért nézelõdöm erõsen. Meglepõdve látom, hogy nagyon ritka a 626-osokon a vonóhorog és ezek nagyon drágák is. Sokkal több és olcsóbb horgos Mitsubisit látok. Miért ritka a Mazdákon a horog?
Macsesz
mazda-auto.hu | 2006-02-03 15:11
Szívesen. Nekünk a félszintetikus Mobil Super S-el (10w-40) nagyon jó tapasztalataink vannak, már a második csere (+szûrõ) után patyolattiszta a motor. Ennél még jobb, de drágább is a Mobil Synt S (5w-40), ez már teljesen szintetikus, és mivel 5w-s, fõleg télen jobban vigyáz közvetlen indítás után a motorra.
leslie51 | 2006-02-03 13:00
Köszönöm !