2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leslie51 | 2006-02-07 13:22

Ja, és ha mégis hibás a váltó , vállalnak javítást ? :-)))

leslie51 | 2006-02-07 13:18

A "Hold" állandóan villog, de indulás után, 2000-2300 ford körül érezhetõen felvált, a fordulatszám pedig országúton sem megy jóval 2500 felé. A váltás tehát érzésem szerint megtörténik. Az 1-es és 2-es állásokat még nem próbáltam ki.

mazda-auto.hu | 2006-02-07 12:49

Az eco-ban kisebb fordulatokat használ az autó. A Hold egy kapcsoló, egyébként ha villog a HOLD lámpa, akkor valószínû, hogy nem váltogatja a D-ben a váltó a fokozatokat, hanem egy fokozatot használ. Ezt meg lehet akár füllel is állapítani. Amennyiben ez a jelenség fenn áll vigyázni kell, mert túlmelegedhet a váltó. Az S és L fokozatokkal tudod váltani az egyes-kettest?

leslie51 | 2006-02-07 11:25

Macsesz : épp valamelyik nap nézegettem a Mazda 626 kínálatot - vegyesen szerepeltek vonóhorgos és anélküli kocsik, lényeges árkülönbség nélkül. Lehet, hogy véletlenül futottál bele egy drága ajánlatba?

leslie51 | 2006-02-07 11:22

Jelen esetben egyik lámpa sem világít - lehet, hogy mindkettõ kiégett? A mûködése egyébként olyan, hogy Eco állásban alacsonyabb fordulatszámnál vált felfelé?

A "Hold" kapcsoló, vagy nyomógomb lenne? A fokozattartást délután kitesztelem , köszi a segítséget!

mazda-auto.hu | 2006-02-07 10:31

Macsesz- Ez egy jó kérdés! A horog ára pedig nem több mint más márkákhoz.
leslie- Az EC-AT gomb megnyomása után az automata takarékosabb (economy) üzemmódban mûködik, ilyenkor a mûszerfalon a power helyett, az econ felíratnak kell világítania. A hold gomb a váltó "D" állásában az éppen az automata által kiválasztott fokozat rögzítésére szolgál.

leslie51 | 2006-02-07 08:37

Még néhány laikus kérdés: a mûszerfalon, a kormány mellett van egy "EC-AT" kapcsoló, amelynek nem látom a hatását, a mûszerpanelen a hasonló feliratú kijezõk sötétek, mûködésbeli változást nem látok.
A másik : a Hold kapcsoló állásától függetlenül a kijelzõn a "Hold" felirat ütemesen villog, de nem érzem, hogy bármi hatással lenne a mûködésre. Ezek hibák, vagy csak ismerethiány ?
köszönöm.

Macsesz | 2006-02-06 23:06

Sziasztok!
Mivel 19 éve 626-osomat szeretném fiatalítani majd ezért nézelõdöm erõsen. Meglepõdve látom, hogy nagyon ritka a 626-osokon a vonóhorog és ezek nagyon drágák is. Sokkal több és olcsóbb horgos Mitsubisit látok. Miért ritka a Mazdákon a horog?
Macsesz

mazda-auto.hu | 2006-02-03 15:11

Szívesen. Nekünk a félszintetikus Mobil Super S-el (10w-40) nagyon jó tapasztalataink vannak, már a második csere (+szûrõ) után patyolattiszta a motor. Ennél még jobb, de drágább is a Mobil Synt S (5w-40), ez már teljesen szintetikus, és mivel 5w-s, fõleg télen jobban vigyáz közvetlen indítás után a motorra.

leslie51 | 2006-02-03 13:00

Köszönöm !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó