2025. December 15. Hétfő - Valér
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A Mazda6 figyel.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










mazda-auto.hu | 2013-10-31 08:07 Gabor83 részére
Emlékeim szerint csak a lökhárító ajtómélyedése miatt lehet olyan különbség, mely befolyásolja a felszerelhetőséget. A felszerelhetőséget nem befolyásolja, de különbözhet a lámpák fészke, és a rendszámtábla világítás takarófedele.
Gabor83 | 2013-10-30 21:50
Sziasztok!
Gondban vagytok, nem vagyok teljesen biztos, hogy az új csomagtérajtóm teljesen megegyezik-e a régivel ( 3 karosszériás sem tudta eldönteni)
Nem tudja valaki, hogy a facelift-nél hozzányúltak-e?
(2001-s sedanról van szó)
cuba.71 | 2013-10-30 19:27 BluElite részére
Ne a tünetet kezeld,old meg a problémát.
Ugyanez a gondom nekem is az ABS rendszerrel,jövőhét második felében ugrok neki,az ANULU által leirtak alapján.
Próbáld meg te is.
BluElite | 2013-10-29 18:06
Sziasztok Urak!
Ma megint előjött a gondom, hogy száraz, és jó minőségű úton egy kicsit erősebb, de nem satuféknél az első kerekeknél az abs túl korán állt neki dolgozni, amikor még biztos nem kellett volna.
Tudja valaki hol van a biztosítéka hogy átmenetileg kivegyem?
cuba.71 | 2013-10-28 20:05 cuba.71 részére
Még ha a Német készitené ezt a xart,akkor talán elhinném,hogy ugy müködik ahogy kell.
De a német már rég nem készit szinte semmit a saját hazájában,minek mikor a találékony vendégmunkások elkészitik ötöd annyiból mint ők.
Ő jól elvan a saját hazájában munkanélküli"segélyen"egy doboz sörrel a kezében,oszt körülbelül magasrol leszar bennünket is.
Innentől kezdve meg senki ne akarja nekem elmagyarázni,hogy az a xar jol müködik.
Vegyél bele a MAZDA-tol 210.000-ért gyári ülésfoglaltság érzékelőt,az kinyitja a lufidat,a többi csak mese.
cuba.71 | 2013-10-28 19:27 anulu29 részére
Akkor a porlasztoid fellazulása miatt tört el a résolajcsöved.
A por.pedig csak kétféle ok miatt tud fellazulni:
-meglazul az egyszerre kettő por.-t tartó villa csavarja
-eltörik ugyanez a villa.
A por.-k tetején távozik a résolaj 1db 5-ös csavaron keresztül,amiket a FÉMrésolajcső gyüjt össze minden por.-tól,és viszi ki egy csőben a hengerfejből.
Ezeknek az 5-ös csavaroknak a fellazulása okozhat még rezonanciából fakadó törést,de akkor nem ez történt,plusz itt tud lazulás esetén gázol.szivárogni a motol.-ba.
cuba.71 | 2013-10-28 19:14 Gabor83 részére
Van ennek egy magyarországon forgalmazott változata is,ha nem ez az:DD,ami szintén nem nyitja a lufit harmincxezerért ha jol emléxem trauma esetén,téged viszont "emulál":DDD
Gabor83 | 2013-10-27 19:23 cuba.71 részére
Hm, ha már ott a lufi, akkor jó lenne, ha szükség esetén ki is nyílna. :)
Van ilyen cucc, ez elvileg emulálja az érzékelőt:
http://www.ebay.com/itm/Sitzbelegungsmatte-Simulator-Sitzsensor-Airbag-Mazda-626-6-323-3-MX-5-Demio-/161006901033?pt=DE_Autoteile&hash=item257cc25729
Ha nem lesz más megoldás, akkor valszeg ennél maradok.
anulu29 | 2013-10-27 18:31 cuba.71 részére
Mivel meg itt kinn vagyok- ahogy ez az ekezet hianybol is lathato- meg nem beszeltem a szakival aki rendbe tette. Minden esetre elkerte a nejem a törött darabot/kat mert azt nem ertem hogy függ össze ennek a törese a p.cs.-ok fellazulasaval.
Mint azt teflonban emlitettem az üza csöveket - 3. 4. hengernel- kezzel tudtam mozgatni illetve jaro motornal lathatoan rezegtek/vibraltak. Csak gondolom hogy nem ez a resolajcsö ill. annak csavarja rögzitik a p.cs.-kat a hengerfejben, mert az eleg x..... +oldas lenne. 1ebkent minden hosszu ut elött ellenörzöm a folyadekokat az autoban, igy az olajat is. Ezt tettem most is mielött elindultam.
Anulu
cuba.71 | 2013-10-27 17:34 anulu29 részére
Érdekes ez a Te eseted a törött FÉM résolajcsővel.
Ez a fémcső csak ugy tud eltörni,ha már régóta tud rezegni,rezonálni,és elfárad.
Ha viszont igyvan,már régota felvan valamelyik résolajcsavarod lazulva,ami tartja ezt a csövet,ergo már régota gáz.-at kap a mot.ol.-od.
Amotorolaj felhigulását pedig egyik motor sem birja sokáig.
EZÉRT ÉRDEKES eset.
Ha ott minden p.csucs résolajcső megvan huzva,annak a csőnek nem szabad eltörnie.(akkor minden DITD-s igy járna)