2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
BluElite | 2013-11-10 11:24 small részére
Szia!
Nálam is ez szállt el. Utángyártott nincs, Cuba jól beszél, a gyári kb 90 ezer. Egy kb 15 cm csőért.... hagyjuk... Én sem gyárit vettem rá, hanem autótuning oldalakon lehet direkt turbóhoz venni szilikon csövet. Mivel pont ilyen nincsen, én két darabból oldottam meg, + egy acél karika a kettő közé. Több mint tökéletes. Egy baja van, a gyárin volt egy hely, ahová egy nyomásérzékelőt fel lehetett csavarozni (kizárólag a rögzítésére szolgált, más szerepe nincs, maga a "nyomásvevő hely" az intercooler felé van). Az érzékelőt kábelkötözővel máshoz hozzárögzítettem.
Én is azt mondom, ha nem látsz olajfoltot a környékén, akkor ne bántsd.
Azt hogy tényleg jó-e könnyen ki lehet deríteni: valaki beü, ad egy kövér gázt, Te meg sasolod a csövet. Ha nyomás alatt nem nyílik szét, nem fúj ki sehol, akkor nincs gond vele.
cuba.71 | 2013-11-10 09:56
Az uj ára,csak gyáriba létezik,kb 50cm-es szakasz egyben,ha jol emlékszem olyan 90.000ft környéki.
Egy üres müanyag cső tulajdonképpen.
Van egy cimbim aki megvette.:DDDDDDDD
cuba.71 | 2013-11-10 09:53 small részére
Hello.
Ne bántsd azt a csövet,ha nem olajos az alja.
Nem véletlenül van kicserélve.
Nem sikerült a japoknak az a csövég anyagösszetétel,és minden második lereped,elszakad.
Az enyémen is kivan már cserélve,a MAPszenzor pedig fel van kötegelőzve a csőre.
cuba.71 | 2013-11-10 09:48 BluElite részére
Roppant kellemetlen,de nagyon nehezen készül.
Ez már tul van a "jo munkának idő kell"kategorián.
A MESTER megteheti(nem én)az időhuzást,én meg már veszekedtem vele eleget.
Egyszer csak készen lesz.
Viszont van gyári DENSO belevaló ÚJ,10.000/db áron,+beszerelés,mig meg nem érkezik a CE...............:DD
BZ | 2013-11-09 22:00 small részére
nézz szét itt, rengeteg cucc van fenn: www.mazdabg.com/ftp-uploads/
small | 2013-11-09 21:06
Köszönöm a segítőkész hozzászólást. Az üzemanyag szürő cserével holnap próbálkozom remélem sikerrel járok :)
Viszont most ami feltűnt, hogy az interkooler cső legutolsó darabja, ami a blokkhoz csatakozik, az valami utolagos megoldás és nem gyári (valami érzékelő is csak hozzá van kötegelőzve és a tartó csavar sincs a helyén/a bilincs sem eredeti.. Gyáriban mennyibe kerülhet ez a darab?
Valaki tud egy jó szervízkönyvet/user manualt, amit free le lehet tölteni a DITD-hez?
Köszönöm
BluElite | 2013-11-09 19:22 cuba.71 részére
és hogy állsz a saját gyártású porlasztócsúcs projekttel?
kovlaci | 2013-11-09 18:26 anulu29 részére
Köszi Anulu29, teljesen jónak tűnik, hétfőn fel is hívom.
Meghirdetted már a járgányt?
cuba.71 | 2013-11-08 20:22
Ennek ellenére én az enyémet nagyon szeretem,mert miota megvan(2 éve,60.0000km)semmihez nem kelett nyulnom.
A motorba kelett egy garnitura p.csucs,ezenkivül semmi.
Se fék,se futómű,se elektromosság,semmi,de semmi.
cuba.71 | 2013-11-08 20:18 kovlaci részére
Az tény, mint irtad,hogy nagyon sok múlik az ELŐÉLETEN,viszont az is tény,hogy a MAZDA-nak a kritikus pontjai(h.sárvédőivek,küszöbök)sokkal intenzivebben rohadnak,mint mondjuk egy német autonak.
Ezt pedig én egyértelműen a hiányos,és gyenge alváz és üregvédelemnek tudom be.
Ez a 323 amiről irtam,és még számtalan 626,323 ez a korosztály amit megnéztem,kisértetiesen,és röhelyesen,szinte ugyanott volt elrohadva,de nem gyengén.
Mégegy óriási gond,hogy senki nem feccol bele a SZAKSZERÜ javitásba,hanem gyorsan MEGMOKOLJÁK eladásra,mikor rájönnek arra,hogy a problémás helyek milyen intenziven rohadnak.