2024. Április 23. Kedd - Béla

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-10-29 17:55 djjosy részére

Szia!

 

A vilamossági szerelő kötötte be, 2 vezetéke van, a gy. kapcsolótól hozta le de nem tudom mire kötötte rá ott, még nem szedtem szét. Az biztos hogy izmosabb vezeték kell neki, és izmosabb gomb…

Ha lesz időm szétszedem. De szerintem ha megnézed a mazdás doksit, annak a kapcsolási rajtából kihámozható

djjosy | 2016-10-28 17:17 BluElite részére

Szia.Feldobnál pár képet arról a gyújtáskapcsoló gombról?Érdekelne a bekötése.SOS.

BluElite | 2016-10-26 09:00 BluElite részére

No, fent vannak az új tárcsák is, az új betétekkel. Egy szerelő ismerős rakta fel ezeket, mert amúgy is elvittem hozzá a gépet fényszóró állításra. Azzal fogadott: milyen jól néznek ki ezek a nyergek, látszik hogy szakértő kéz újította fel. Kérdezte h ki csinálta? Bevallottam hogy én voltam :-)

Egyébként sose fogott még ilyen jól a fék ezen az autón, elégedett vagyok. Talán az ilyen jellegű problémák megoldódtak egy időre.

 

 

BluElite | 2016-10-24 08:55 djjosy részére

Szia!

 

No, megcsináltam a jobb hátsó nyerget is. Fotókra sajnos nem volt időm, meg a kezem is elég koszos volt. Ha érdekelnek a részletek, nagyon szívesen leírom. lépésről lépésre.

Ez mondjuk jobb állapotban volt mint a bal oldali. kb 2 óra alatt végeztem szétszedéssel-összerakással. Utána légtelenítettem. Szuperül fog a fék, a kézifék szépen vissza enged, ahogy kell.

 

Egyedül a tárcsákat nem tudtam kicserélni, mert azt a két csavart ami tartja, nem tudtam kitekerni…..

mazda-auto.hu2 | 2016-10-19 08:49 Novo részére

Az alvázszám alapján meg tudjuk nézni, hogy milyen való bele, és ajánlatot is tudunk küldeni.

BluElite | 2016-10-18 09:09 djjosy részére

Ok, készítek.

 

Amivel egyébként nem vagyok megelégedve, az a gyorsulása. Hangja szép, nem az a “fiat regattás kopogás”, szépen jár, nem füstöl, keveset fogyaszt, turbó jó, turbócsövek nem repedtek.… 

...Csak éppen nem megy. Nem vezetek gyorsan, de néha előzésnél jól jönne a kakaó…. Tudom, hosszúak az áttételek, de akkor is. A régi benzines fordom 90le volt szintén, ehhez képest nyomaték szegény, az áttételei kb ugyan ezek, mégis úgy érzem, jobban ment valahogy...

Valakinek valami ötlete? Az EGR ledugózás szokott használni dízel autóknál? 

djjosy | 2016-10-14 12:59 BluElite részére

Ja és azért képet ne felejts el feltenni… akár a mostani állapotról is :D

djjosy | 2016-10-14 12:57 BluElite részére

Szia.Én már beszéltem a szerelőmmel aki a Jumperemet is csinálja ha kell :) Akksi 5 éves...pfff megnézik azt terhelés alatt nem e az offos kezdésnek…  Pesten is hamar lemerült inditáskor… és nem is bikáz már úgy mint tavaly… kiváncsi leszek… szerinte nem gyújtáskapcsoló lesz...

BluElite | 2016-10-13 15:30 djjosy részére

A gyújtáskapcsoló problémával kapcsolatban tettem egy felfedezést: ha kellően hideg van éjszaka, reggel simán indítok vele, nem kell a nyomógomb. Csodálatos dolog ez a hőtágulás :-)

 

Valamikor mindenképp szét akarom kapni, de nem nagyon van időm rá, a szerelő meg mindenáron másik betétet vetetne… (mint ahogy féknyerget is akart darabonként harmincért+munkadíj+tárcsák+betétek+mittudoménmégmi., én meg betétekkel-tárcsákkal, komplett felújító készlettel -töm,ítések, fékdugattyú stb- harmincból magam megoldottam az egészet...)

djjosy | 2016-10-13 11:27 BluElite részére

Szia,Valamelyik nap voltam Pesten.Az autóval úgy parkoltam hogy hátrafele lejtett,amikor előre lejt minden ok.Indul egyből.Nem tudom mi volt igy de nem indult be...akksi offra lemerült… dizelt nem szokás behúzni na de 200km...pff gyújtás izzitás ráad..másodikban meghúztak és beindult…. ma légtelenitettem a rendszert...lehet levegős valahol?Csövek bármi… egy csavar megvolt lazulva a visszavezető ágon,de nem volt gázolajos….meghúztam :D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó