2024. Április 16. Kedd - Csongor

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fruti1122 | 2016-10-31 13:33

Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.

djjosy | 2016-10-31 12:38 BluElite részére

Olvastam hogy az adagoló tetején van egy hőfok jeladò.... ha azt lehuzzak vagy egy kapcsoloval az inditásig megszakitják az Egyik vezetéket tuti inditas van... melyik lesz az amit le kell huzni?

djjosy | 2016-10-31 10:38 BluElite részére

Vedd le nyugodtan...  2 rézlemez az Egész.. meg 3-3 bütyök.... vizpapirral ki lehet pucolni ha kicsit be van égve...

BluElite | 2016-10-31 10:28 djjosy részére

És mit láttál a betétben? Lehet / érdemes házilag javítani? Mekkora meló levenni?

 

djjosy | 2016-10-31 09:47 BluElite részére

Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam.A végén lévő betétet 1 csavar tartja.Szét lehet pattintani.Akksi feltöltve.Ma indult is hidegen.Ebből szervíz lesz szerintem... ha a Tcv szelep a hibás ami az adagoló alján van az szívás... nehéz a csere és drága is... 

BluElite | 2016-10-30 13:37 djjosy részére

Sajnos / szerencsére ehhez a részéhez nem tudok hozzászólni, nem volt még ilyen gondom.

Szerintem egy autóvillanyos emberke ki tudja mérni pillanatok alatt, hogy a gyújtáskacsolóval van gond vagy mással...

djjosy | 2016-10-30 09:27 BluElite részére

Ma reggeli tünetek...indul hidegen elsőre... többszöri inditás is sikeres elsőre.De ha kb áll 1-2 órát nem indul...Csak ha teljesen lehül...továbbá régebben hallottam kattogó hangokat gyújtáson inditás nélkül... Na most ezek a hangok nincsennek.Hallottam olyat hogy a Tcv (előtöltés szelep) rossz és attól nem indul az autó.Ez tud olyat produkálni hogy meleg állapotban szorul?Mert ugye a fém melegen tágul... meg van rajta egy mikroszűrő amit esetleg takaritani lehet...?

BluElite | 2016-10-30 07:04 djjosy részére

Szia!

 

Nálam a gyújtáskapcsoló probléma a következőképp jelentkezik: ha indítani akarok, tehát abban az állásban amikor forgatná az indítómotort, a motor nem forog, de hallani hogy pl a műszerfal alatt meghúz valami relé. Gondolom a kapcsoló betét több áramkört is kapcsolna ebben az állásban, de az indítómotor áramkörénél eléghettek az érintkezők….

djjosy | 2016-10-29 19:23 BluElite részére

Na most mentem gyógyszertárba...persze nem indult... egyszer kétszer majdnem elkapta... betolták a srácok kettesben egyből berõffent... az akksi attól hogy teker lehet rossz?

djjosy | 2016-10-29 18:06 BluElite részére

Szia.Nem tudom nekem Mi a gond... Gondoltam akksira... bemérve... aztán tettem a szűrő után visszacsapò szelepet... Hol indul Hol sokadjára... egy hétig állt és pöcre indult... Aztán van hogy kulcs ki kulcs be... 4-5 inditózás.... 7-8 hosszabb inditózás után akksi lemerült.... tolásra elsőre beindult.Ha Levegősödne akkor 6 nap után be sem indulhatott volna... marad az akksi gyanú... vagy esetleg az a szelep ami az adagolón az előtöltést szabályozza?Nem tudom mazdauto véleménye Mi lenne?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó