2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
fruti1122 | 2016-10-31 13:33
Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.
djjosy | 2016-10-31 12:38 BluElite részére
Olvastam hogy az adagoló tetején van egy hőfok jeladò.... ha azt lehuzzak vagy egy kapcsoloval az inditásig megszakitják az Egyik vezetéket tuti inditas van... melyik lesz az amit le kell huzni?
djjosy | 2016-10-31 10:38 BluElite részére
Vedd le nyugodtan... 2 rézlemez az Egész.. meg 3-3 bütyök.... vizpapirral ki lehet pucolni ha kicsit be van égve...
BluElite | 2016-10-31 10:28 djjosy részére
És mit láttál a betétben? Lehet / érdemes házilag javítani? Mekkora meló levenni?
djjosy | 2016-10-31 09:47 BluElite részére
Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam.A végén lévő betétet 1 csavar tartja.Szét lehet pattintani.Akksi feltöltve.Ma indult is hidegen.Ebből szervíz lesz szerintem... ha a Tcv szelep a hibás ami az adagoló alján van az szívás... nehéz a csere és drága is...
BluElite | 2016-10-30 13:37 djjosy részére
Sajnos / szerencsére ehhez a részéhez nem tudok hozzászólni, nem volt még ilyen gondom.
Szerintem egy autóvillanyos emberke ki tudja mérni pillanatok alatt, hogy a gyújtáskacsolóval van gond vagy mással...
djjosy | 2016-10-30 09:27 BluElite részére
Ma reggeli tünetek...indul hidegen elsőre... többszöri inditás is sikeres elsőre.De ha kb áll 1-2 órát nem indul...Csak ha teljesen lehül...továbbá régebben hallottam kattogó hangokat gyújtáson inditás nélkül... Na most ezek a hangok nincsennek.Hallottam olyat hogy a Tcv (előtöltés szelep) rossz és attól nem indul az autó.Ez tud olyat produkálni hogy meleg állapotban szorul?Mert ugye a fém melegen tágul... meg van rajta egy mikroszűrő amit esetleg takaritani lehet...?
BluElite | 2016-10-30 07:04 djjosy részére
Szia!
Nálam a gyújtáskapcsoló probléma a következőképp jelentkezik: ha indítani akarok, tehát abban az állásban amikor forgatná az indítómotort, a motor nem forog, de hallani hogy pl a műszerfal alatt meghúz valami relé. Gondolom a kapcsoló betét több áramkört is kapcsolna ebben az állásban, de az indítómotor áramkörénél eléghettek az érintkezők….
djjosy | 2016-10-29 19:23 BluElite részére
Na most mentem gyógyszertárba...persze nem indult... egyszer kétszer majdnem elkapta... betolták a srácok kettesben egyből berõffent... az akksi attól hogy teker lehet rossz?
djjosy | 2016-10-29 18:06 BluElite részére
Szia.Nem tudom nekem Mi a gond... Gondoltam akksira... bemérve... aztán tettem a szűrő után visszacsapò szelepet... Hol indul Hol sokadjára... egy hétig állt és pöcre indult... Aztán van hogy kulcs ki kulcs be... 4-5 inditózás.... 7-8 hosszabb inditózás után akksi lemerült.... tolásra elsőre beindult.Ha Levegősödne akkor 6 nap után be sem indulhatott volna... marad az akksi gyanú... vagy esetleg az a szelep ami az adagolón az előtöltést szabályozza?Nem tudom mazdauto véleménye Mi lenne?