2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-10-03 18:18

Milyen szaga volt a füstnek?

Minden müködik?

A kipu.,és turbo zárt rendszer,westg.leragadás miatt nem jön a motortérbe kipufüst.

cuba.71 | 2013-10-03 18:15 djjosy részére

 Szia.

 

Tényleg érdekes jelenség,biztos még félelmetes is.

A turbó és kipu.környékén ne is keresgélj mert semmi köze hozzá.

Máshonnan,mégpedig a szélvédő alatt keresgélj,vagy bent a müszerfal alatt,a fütésdobot,fütésvezérlést tekintsd körbe.Nem találkoztam még hasonló jelenséggel sem.

Minden működik??

djjosy | 2013-10-03 16:58

 Még annyit elfelejtettem hogy ez gyorsitás után volt,amikor a turbo "kapcsol",csak pont akkor változtattam a fűtés irányát.Most néztem át a kipufogórendszert alapjáraton sehol nincs füst és nem is szuszog sehol....mi a frnc volt ez?...

Beragadt egy pillanatra a wastegate és kinyomta a kipufogógázt amit a ventilátor szépen bekajált?

Cuba71 szerinted?

djjosy | 2013-10-03 15:13

 Valaki tapasztalt e már ilyet: ma reggeli indulás,6 fok.A kocsi szépen indult,egy izzitással gond eddig semmi.Ezután a fűtést plafonra tettem (digit klima) 29fok ventilátor 3-ason,szélvédőre és lábra irányitva.Indulás,majd pár perc múlva gondoltam átkapcsolok "fej" utastér fűtésre.És ekkor 1-2 másodpercig füstöt okádott be a fűtésrendszer a magnó fölötti részben.Nagy rémület,ablakok le szellőztetés aztán már nem jött füst semmilyen állásban......Mit kellene megnéznem?Hogy került füst a fűtésrendszerbe?Első ilyen volt,ez is hidegen és plafon fűtésen "fej" állásban......

pusi65 | 2013-10-03 13:16 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2013-10-03 08:19 pusi65 részére

 58000 Ft. HE03-13-860

pusi65 | 2013-10-02 21:57

 Kedves Mazda-autó, 1987-es benzines GC-s 1.6-os  626-osom (anti-afterburn) tehát utórobbanás-gátló? ketyeréje elfáradt. Hogyan és mennyiért tudnék ilyet szerezni, illetve megtudhatnám a számát? Köszönettel pusi65

 

djjosy | 2013-09-30 15:36

 Remélem nem hülyeséget találtam...:)))) Az új majd ez lesz: CE DLLA152P697 :))) Csak azt nem értem mért találok külföldi oldalakon ebből külön csúcsot is???

BluElite | 2013-09-28 12:38

 Urak!

 

Valaki meg tudná mondani hogy tudok állítani az indexen? kicsit gyorsan kattog (égő nem égett ki).

cuba.71 | 2013-09-27 17:40 BluElite részére

 És ÜBERELNI fogja a gyáriakat,remélem,ha egyszer elkészül.:DD

Rajta vagyok egyébként a dolgon.(készül a CE)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó