2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Jön az E10
Cadillac Eldorado (egri túra).
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
attilaskyline | 2008-01-10 21:30
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem.
1.A leírtak és javasoltak alapján 2000 körül tartom a fordulatot az utóbbi 2 napban.Mentem kb 110km-ert és megevett 10L-ert.Miért? Pedig 85% városon kivűl megyek 6.-ban kb 120km/h,1500-1800 optimális a fogyaztás. 2.Gázadással egyenes arányban hangosodik a Hifi.méirt???
Ill. Mennyibe kerül egy pár első féktárcsa hozzá? Mert 100Km/h és felette, nem túl erős,és erős fékezésnél rázza a kormányt.Utólag beépíthető-e Xenon lámpa és mennyiért?
mazda-auto.hu | 2008-01-10 14:42 kaboca részére
1.Adott egy bizonyos nyomás különbség, amikor beindul a regeneráció. Ez előtt vagyunk, mondjuk 0,5g/l korom tömítettség értékkel. A maradék 0,5g korom/l az üzemeltetési feltételektől függően termelődhet 10km-en, de akár 50km út megtétele közben is. Nem lehet előre kalkulálni. 2.Sajnos nincs információnk a különböző gázolajokról.
kaboca | 2008-01-10 14:26 mazda-auto.hu részére
Ott a nyomáskülönbség. Na mindegy úgyis teoretikus a vita. Viszont, van-e arról információd, hogy mennyire különböznek egymástól mondjuk koromtermelés szempontjából a különböző finomítókban előállított üzemanyagok. Pl. van e különbség a német; magyar; szlovák; ukrán; román gázolaj között ilyen tekintetben.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 12:00 kaboca részére
Csakhogy ott van egy mérhető átfolyási mennyiség, míg a korom termelés nem mérhető pontosan.
kaboca | 2008-01-10 11:56 mazda-auto.hu részére
Változó körülmények változó adatok, mint az üzemanyagnál.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:38 Oszi részére
Így van. Amennyiben a hibakód a megkezdett olajbefecskendezések számára utal (max.-ot elérte), akkor olajcsere és nullázás szükséges.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:36 kaboca részére
Mivel a körülmények nem állandóak, ezért nincs rá mód, hogy előre jelezze.
Oszi | 2008-01-10 11:10 kaboca részére
Tudtomal kell cserelni az olajat olyankor mindenkep.kulonben nem valalhato a garancia,mert az PCM szerint tul sok gazolaj lehet az olajba.
kaboca | 2008-01-10 09:26 mazda-auto.hu részére
A 3. esetre mit ír a nagykönyv? Mi a teendőtök? Kell olajat cserélni, vagy nem, ha a szint egyébként nem nőtt meg?
kaboca | 2008-01-10 09:24 mazda-auto.hu részére
Gondolom, mivel nem merték vállalni, hogy városi körülmények között az autó használhatatlan ezért megpróbálták megoldani, hogy ilyen körülmények között is megtörténjen a regeneráció. Több kevesebb sikerrel. Arról tájékoztat bennünket a BC, hogy mennyit mehetek el még a meglévő üzemanyaggal. (hogy mennyire pontosan azt most ne firtassuk) Arról is nyugodtan tájékoztathatna, hogy mennyit mehetek még a regenerációig. Ehhez szerintem nem kellene semmi átalakítás, hiszen most is számolja, csak meg kellene jeleníteni a kijelzőn. Már írtam a vezető által indított regeneráció lehetőségéről. Végigjössz mondjuk az M3-on Nyíregyházától Bp.-ig majd a város közepén kezd el regenerálni az azért komikus.