2025. December 10. Szerda - Judit

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-02-11 11:36 mazda-auto.hu részére

csodalkoztak is rajta mivel a regi 6-osokban is benne van mindbe.

lehet,hogy kihagytak belolle ?:)))

mazda-auto.hu | 2008-02-11 09:08 Oszi részére

Nem nagyon találkoztunk még ilyennel.

Oszi | 2008-02-09 12:39 mazda-auto.hu részére

akkor biztos az lesz :)
talalkoztattok mar olyan DPF-es 6-osal aminek a gazolajszurujeben nem volt a vizerzekelo vagy mi???a minekben nincs benne es csatlakozo sincs hozza.

mazda-auto.hu | 2008-02-09 09:04 Oszi részére

Az utóbbi időben érkezett ilyen jellegű szervízakcióról nincs tudomásom. A 2005.xx- 2005.12-ig legyártott autók esetében a vezérműtengely érzékelő lemezét kellett ellenőrizni.

Oszi | 2008-02-08 16:42

Mazda-auto:Tudtok visszahivasrol a DPF-es mazda 6-osoknal 2006-os?
jovohetre valami 2oras muveletre valami vezerlest neznek meg.

Oszi | 2008-02-08 16:37 kaboca részére

Igen figyelek :)

attilaskyline | 2008-02-07 19:59 mazda-auto.hu részére

Sziasztok! Oké!Igyekszem legkésőbb jövő hét elején időpontot mondani!

kaboca | 2008-02-07 19:41 mazda-auto.hu részére

Köszi. Oszi figyelsz? :)

mazda-auto.hu | 2008-02-07 17:33 kaboca részére

Nem kell minden esetben. A hibakód dönti el. Valószínűleg "csak" a Lambda szonda hibája miatt volt a vészjelzés.

kaboca | 2008-02-07 17:21

mazda-auto.hu! Csak a tisztánlátás kedvéért kérdezem. Ha villog a DPF lámpa akkor minden esetben ki kell cserélni az olajat, vagy sem. Akad-e olyan hibakód abból a 64-ből ami miatt nem. Nekem ugye villogott egymás után kétszer is, az olajszint nem nőtt, a szervíz végül is lamdaszondát cserélt és szoftvert frissített. Azt mondták, hogy nem kell olajat cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó