2025. Május 4. - Mónika
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Oszi | 2008-07-17 12:11
Dpf-es dizelnel a varosi fogyaszta 10koruli erteke normalisnak mondhato???
es az ,hogy olajcsere ota kb 1500km-alatt a szint az X-alatt van kb 1-1,5cm-el? kozben ugyan voltunk egy 3000km es uton vele es most nagyabol kozepen van?
BP-i szerviz szerint normalis a gyors szint emelkedes amit en ketlek mivel eddig nem emelkedet ilyen gyorsan es most eloszor fordult elo,hogy nem birt csak 13000km-et.
mazda-auto.hu | 2008-06-23 08:08 Cicero részére
Általában 20 lóerőt és 40 Nm nyomatéki plusz jelentkezik. A nyomaték már 2000 frsz.-től, a lóerő inkább 3500 felett.
Cicero | 2008-06-20 18:00
Köszi!Csak azt olvastam,hogy 4-500 km-enként szokott égetni,és nehogy előbb kelljen olajat cserélnem...ezen "aggódtam"!Ja és a kis doboz mennyit dob garantáltan és melyik tartományban, mert 3000/min felett halovány.....szerintem...
mazda-auto.hu | 2008-06-20 15:27 Cicero részére
1.Normálisnak tekinthető. Amennyiben probléma van, akkor azt villogással jelezné a lámpa.2. Írással nem foglakozunk.
Cicero | 2008-06-20 14:54
Szia!Kiváncsi voltam milyen időközönként "pörköli" a szűrőt az 5-ös Mazdánk és azt tapasztaltam, hogy mindig 180-210km-enként teszi meg! Kérdésem,hogy ez a normális vagy nem? Nem hajtom illetve egy tbox lett nálatok beszerelve!
Az érdekelne még, hogy chiptuning "írással" foglalkoztok-e v. csak box-al?
Oszi | 2008-05-28 22:21
X jelzesnel volt illetve tul kozel hozza :) a szint ugyhogy ugyis lekellet cserelni es geppel kiegettek kb 50-60perc alatt vegzet a gep.
es termeszetesen nullaztak a szamlalot
mazda-auto.hu | 2008-05-28 13:25 Oszi részére
A lámpa csak azt jelzi, hogy a motorvezérlő egység kéri a vezető segítségét a szűrő kiégetéséhez. Ilyenkor a lámpa kialvásáig lehetőleg 2000-res motor fordulatszám felett kell autózni. 2. A lámpa villogása jelenti a problémát. Ilyenkor mielőbb szervízbe kell menni.
Oszi | 2008-05-28 13:02
Ma elkezdet folyamatosan vilagitani a DPF lapma,olajszitntett kb 2-3napja neztem es az X alatt volt kb 4mm-el.Most nem tudom megnezni mert eppen uton vannak vele es ugy telefonalt nekem apam,hogy ez tortent.
kb 14eKm ment a szerviz ota.
mazda-auto.hu | 2008-05-27 14:36 zsolti744 részére
A DPF-es 2.0 literes motorral szerelt autók esetében minden egyes olajcsere előtt vagy után közvetlenül, ki kell nullázni a motorvezérlő egység olajbefecskendezési parancsainak (DPF kiégetéshez) mennyiségét, hogy az új olajjal nulláról induljon. Egy adott parancsszámot elérve villogni kezd a DPF lámpa, mivel a rendszer a motorolaj nagymértékű "minőségromlását" feltételezi. A rendszer nem méri a motorolaj szintjét, csak az olajbef. parancsszám alapján következtet rá.
Más is okozhatja a DPF lámpa villogását.
zsolti744 | 2008-05-27 14:05
koszonom a valaszt, az én tippem a szamlalo nullazasanak hatarozott hanyagolasa.
Konkretan milyen szamlalorol van szo es mit szamol, hogy rakerdezhessek a szervizben.
koszonom.