2025. Június 26. Csütörtök - János
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Vezérműszíj csere akció!
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
zselyigy | 2016-03-10 15:43 Kassai Péter részére
205/65 R15 az egyik gyári méret, Ha R15 felnid van, akkor ilyen való rá. Szokták R16-os felnivel is szerelni az mpv-ket, azok ha jól emlékszem 215/60 R16-os méretűek, és drágábbak is szoktak lenni, mint a 205/65 R15 gumik.
Angol Beteg | 2016-03-10 14:35 Kassai Péter részére
Ha csak a másolt kulcsal csinálja akkor valószínűleg igen.
Kassai Péter | 2016-03-10 14:19
Mekkora gumi kell rá? Most 195/65 r15 van rajta, de nem 205/65 r15 kell rá?
csep88 | 2016-03-10 12:00
A japán belpiacos MPV-vel gondok vannak, most voltam vele ismét Grúziában. Előtte betetettem a gázt, Zavoli, a Molnárautógáznál, Páhi. Az MPV FS motorkódú, alvázszáma: LWEW-vel kezdődik, 2 literes benzines, 90 kw-os. A hibák, az alapjárat, leesett 600-ra, és ingadozik,előtte normális volt 800 körüli. Erőtlenebb is lett, és nagyobb terheléskor az automataváltó jobban felbőg. Az automata sebességváltó hátramenetben rángat, hidegindításkor alig akar menni. A váltóban az olajat tavaly cseréltettem, de a szűrőt nem, mert nem kaptam hozzá. A gázrendszert leellenőrizték, azt mondták jó, nézettem, lampda szondát, katalizátort, és mértek kompressziót is. Minden jó volt. A gázosnál azt mondták, hogy az automataváltót nézessem meg, mert azzal lehet valami. Hibakódot nem tudtak olvasni, mert a csatlakozója nem európai. A hiba kb. 3000 km múlva jelentkezett, miután betettem a gázt. Szerintetek lehet a gáznak köze, a hibához. Aki tud ajánlani jó diagnosztikást, vagy automataváltó szervizt írja meg. Előre is köszönöm a segítséget.
zselyigy | 2016-03-10 11:42 Kassai Péter részére
Én tavaly nyár óta a Michelin új CrossClimate gumijaival megyek és nagyon jól dolgoztak minden időjárási körülmények között. Ha nem jársz vele túl sokat, akkor megfontolandó ilyen gumi vásárlása. Négyévszakos, de rendelkezik a minősített téli gumi tulajdonságaival. Vizes úton még jobb is, mint a nyári gumik.
Üdv: István
Kassai Péter | 2016-03-10 10:33
április 1én megyek vezérléscserére.
az enyémen nem kell vízpumpát cserélni? ezt mondta a szaki…
más: nyári gumit kell vennem, tudtok ajánlani?
Kassai Péter | 2016-03-10 08:34 Angol Beteg részére
Ha gázadással noszogatom és pörgetem 1500-2000en 1 percig, akkor nem fullad le utána. Igy is imo?
Angol Beteg | 2016-03-10 08:17 Kassai Péter részére
Az lehet a gond hogy csak magát a kulcsot másoltattad, a kulcs fejben viszont van egy chip ami az immobiliser jeladója. Minden autónak van egy sajátja amit szintén hozzá kell tanítani. Kb. 20.000ft kulcsal együtt .
Kassai Péter | 2016-03-10 07:43
Másltattam kulcsot a autóhoz, de folyamatosan lefullad vele. Ez lehet?
Az eredetivel pöcc röff
Vagy nem kulcsprobléma?
Poseidon | 2016-03-10 06:39 Supermoto részére
Köszi! Megnézem, hátha nekem is csak valami ilyen egyszerű hiba van. Amúgy én is valami rezonanciára gondoltam de ugye az ördög nem alszik alapon inkább átnézem.