2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kbszabolcs | 2012-08-27 23:12

Kedves Fórumozók, tisztelt mazda-auto.hu! Végig olvastam a fórumot és ilyen őrült társaságot még nem találtam. A fenti jelzőket a legnagyobb tiszteletem és elismerésesem kifejezéseként írtam. Segítségüket/segítségeteket szeretném kérni, hogy csatlakozhassam Hozzátok, ugyanis - úgy néz ki - januártól 4 gyerekes családapa leszek és szeretnék egy MPV-re beruházni. Jelenlegi lehetőségem: egy 2004-es autó vásárlása, mely motorhiba miatt új motort kap. Az eladótól a megkaptam az alvázszámot: JMZLW19R250304384, amennyiben használható megkaptam az új motorszámot is: rf5c779620. Amennyiben a szakértő tudna segíteni, kérem szíveskedjen utánanézni, hogy lehet-e tudni valamit a fenti adatokról. Előre is köszönöm a fáradozást. Üdvözlettel, Szabolcs

elza | 2012-08-26 21:23

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-08-24 13:05 elza részére

A kettő között mindegy.

elza | 2012-08-24 11:03

Köszönöm!Bár a két érték közötti különbség elég jelerntős.Melyiket kell figyelembe venni?

mazda-auto.hu | 2012-08-24 09:30 elza részére

16,2-23,8 Nm

elza | 2012-08-23 20:16

Köszönöm a gyors választ!Nem szeretnék telhetetlennek tünni,de ha megírnád a kopogásszenzor meghúzási nyomatékat azt nagyon megköszönném.MPV 2.0i 90KW 2000évj.

nagydann | 2012-08-23 16:08

Akkor nem a TPS-t találtam meg, hanem valószínűleg a VSS-t, azaz a sebességmérő szenzort. Mindenestre koszos volt az a valami, amit megtaláltam és szépen megtisztogattam. :)

mazda-auto.hu | 2012-08-23 13:45 elza részére

A hengertömb tűzfal (hátsó) felőli oldalán van. Ellenállás méréssel ellenőrizhető, illetve a megadott nyomatékkal kell meghúzni a rögzítő csavarját, mivel ez egy akusztikai eszköz.

elza | 2012-08-22 17:55

Szeiasztok!Még mindig ua.a gondom.CSörög az autó alacsony frdsz-nál.Diagnosztika nem mutat hibát.A benzin jó gyertya jó.Hogyan lehetne egyértelműsíteni a kopogásszenzor hibáját?És hol található a szenzor?MPV 2.0i 90kw 2000évj.

nagydann | 2012-08-20 21:51

Megtaláltam a TPS-szenzort (gázpedál helyzetérzékelő)! Le kellett hozzá venni a motorburkolatot, és alatta volt a jobb oldalon egy picit rejtve, de nem vészesen. Egy db 10-es csavar fogja, és megy rá egy csati. Óvatosan ki lehet húzni a helyéről és akkor látni fogjuk, hogy kormos/olajos a cucc. Óvatosan meg lehet pucolni valami erősebb nyomású kontaktsprével, de igazából, egy picit puha ronggyal is neki lehet menni. Aztán szárítás és vissza a helyére. Megelőzésre sem utolsó a művelet. Amúgy, ha már arra jártam, az összes csatit széthúztam és óvatosan kontaktsprével átöblítettem őket. A nagyobb csövek bilincseit is meghúzogattam. Biztos ami biztos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó