2025. November 10. Hétfő - Réka

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MPV | 2011-04-18 20:29

Derült égből villámcsapás !

2003 évi/315.000 km, első tulaj, rendszeresen szervizelt/ MPV-t elvittem Dinitrol alvázvédelmre:alváz mosás után jött a meglepetés ! Hátsó doblemezeken tenyérnyi átrozsdásodás. Doblemezek éleit garanciában már lekezelték, de ezek szerint a vas-oxid győzőtt!!
Ezek útán hol vátható még átlyúkadás? Első ajtók alsó részei a korcolásnál rozsdásodnak.Hátsó rendszámtábla bal felső sarka fölött is megjelent a "pestis".

Loctite 7505 lesz a vegyszer erre?

Köszönettel:eddig még egy megelégedett Mazdás

ep-son | 2011-04-08 22:32

:)) Köszönöm a pontosítást... Majd áttételesen fogok a szerelőmön át "alá nézni"...
Valóban aggaszt a dolog, mert a legenyhébb lejtőn sem képes az autót megtartani.

mazda-auto.hu | 2011-04-08 13:31

Az "alá nézést" áttételesen értettem. Tehát a dobok szétszerelése előtt ellenőrizni kell a kívűlről látható dolgokat.

ep-son | 2011-04-07 22:08

Köszönöm. Alkalomadtán alá fogok nézni...

mazda-auto.hu | 2011-04-07 08:48 ep-son részére

Bármi lehet. Alá kell nézni, szét kell szedni. A kézifék működtető mechanikája nem egyezik meg a hidraulikus pedálfék rendszerrel.

ep-son | 2011-04-06 21:46

Akkor is el lehet kopva a hátsó fékdob, ha a pedálra jól működik?

mazda-auto.hu | 2011-04-06 07:44 ep-son részére

Minden fék elkopik egyszer. Lehet, hogy csak elhasználódásról van szó. Le kell venni a hátsó fékdobokat, ha kívül valóban rendben van minden.

ep-son | 2011-04-05 22:05

És mit tanacsol a kedves Szakértő? Mit kell ilyenkor kicserélni?

ep-son | 2011-04-05 21:58

Az autómon a kézifék csak elméletben létezik, gyakoratban szinte semmit nem fog. Már meg volt húzva a kábel, nem is lehet tovább feszíteni. Szeretném tudni, hogy ez Mazda-betegség, vagy egyedi jelenség?

andras.76 | 2011-04-05 20:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm elviszem motordiagnoszikára gondolom ot kiderül mi lehet a gond.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó