2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MPV | 2011-04-18 20:29

Derült égből villámcsapás !

2003 évi/315.000 km, első tulaj, rendszeresen szervizelt/ MPV-t elvittem Dinitrol alvázvédelmre:alváz mosás után jött a meglepetés ! Hátsó doblemezeken tenyérnyi átrozsdásodás. Doblemezek éleit garanciában már lekezelték, de ezek szerint a vas-oxid győzőtt!!
Ezek útán hol vátható még átlyúkadás? Első ajtók alsó részei a korcolásnál rozsdásodnak.Hátsó rendszámtábla bal felső sarka fölött is megjelent a "pestis".

Loctite 7505 lesz a vegyszer erre?

Köszönettel:eddig még egy megelégedett Mazdás

ep-son | 2011-04-08 22:32

:)) Köszönöm a pontosítást... Majd áttételesen fogok a szerelőmön át "alá nézni"...
Valóban aggaszt a dolog, mert a legenyhébb lejtőn sem képes az autót megtartani.

mazda-auto.hu | 2011-04-08 13:31

Az "alá nézést" áttételesen értettem. Tehát a dobok szétszerelése előtt ellenőrizni kell a kívűlről látható dolgokat.

ep-son | 2011-04-07 22:08

Köszönöm. Alkalomadtán alá fogok nézni...

mazda-auto.hu | 2011-04-07 08:48 ep-son részére

Bármi lehet. Alá kell nézni, szét kell szedni. A kézifék működtető mechanikája nem egyezik meg a hidraulikus pedálfék rendszerrel.

ep-son | 2011-04-06 21:46

Akkor is el lehet kopva a hátsó fékdob, ha a pedálra jól működik?

mazda-auto.hu | 2011-04-06 07:44 ep-son részére

Minden fék elkopik egyszer. Lehet, hogy csak elhasználódásról van szó. Le kell venni a hátsó fékdobokat, ha kívül valóban rendben van minden.

ep-son | 2011-04-05 22:05

És mit tanacsol a kedves Szakértő? Mit kell ilyenkor kicserélni?

ep-son | 2011-04-05 21:58

Az autómon a kézifék csak elméletben létezik, gyakoratban szinte semmit nem fog. Már meg volt húzva a kábel, nem is lehet tovább feszíteni. Szeretném tudni, hogy ez Mazda-betegség, vagy egyedi jelenség?

andras.76 | 2011-04-05 20:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm elviszem motordiagnoszikára gondolom ot kiderül mi lehet a gond.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó