2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-26 09:01 Supermoto részére

Annyi köze van hozzá, hogy a szívási ütem vákuumja a tömítetlenség helyén motorolajat tud beszívni a vezérmű térből, hiszen a befecskendezők furata ezen "áthalad". Minden befecskendező lelazítás után cserélni kell a tömítéseket. Gyakran a szelepszár szimeringek cseréje is megszünteti az olajfogyasztást az MZR 2,0 CD motorok esetében.

Supermoto | 2011-01-26 07:37

Tisztelt Szakértő!
Engem is érint a magas olajfogyasztás. A turbót már bevizsgálták és nem találták hibásnak. (erg szelep rendben) Itt többen is jelezték, hogy nekik megoldást hozott a porlasztócsúcs réztömítésének cseréje. Ez nem túl magas összeg, én is szívesen kipróbálnám viszont nem nagyon értem, ennek hogy van köze az olajfogyasztáshoz. Erre szeretnék választ kérni. Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-01-25 14:27 klizso részére

Egyetértünk.

pistukam | 2011-01-25 12:10

Kedves Klizso!

Köszönöm a gyors és korekt válaszodat! Valoban nem a záral van gond, de a kédergumit és a többit leápolom szilikonnal. Nagyon rendesek Vagytok majd még jelentkezem. Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok!N.István

klizso | 2011-01-25 11:42

Kedves pistukam,
autóápolás terén én sem vagyok otthon, de mivel - gondolom nem a zár - hanem a kédergumi fagy be, a gumiszegélyek szilikonos leápolását javaslom. A zárral kapcsolatban szintén vannak kenési tippek. Általában - pláne, ha szabadban áll az autó - hasznos az érintkező gumi vagy műanyag részek rendszeres (néhány havi) áttörlése szilikonnal ill. erre alkalmas kenőanyaggal. Ne vigyük túlzásba porvonzó hatása miatt. Nekem például a két első (gyakrabban használt) el.oldalablakaim mozogtak nehezebben, de az oldalszegélyek szilikonos leápolása megoldotta.
Minden jót, klizso

pistukam | 2011-01-25 11:36

Sziasztok!

Kedves Klizso és Tyosi!
Köszönöm szépen a segitséget minden képpen megfogadom. A toloajtok befagynak, nagyon kellemetlen amikor visszem a gyerköcöt az oviba. Föleg ugy, hogy nem tud onáloan állni. Kérem ebben is a segitséget.
Köszönöm!

tyosi | 2011-01-25 11:25

Szia

Ezt én is alá tudom támasztani, kis réz tömítések cseréje után semmilyen olajfogyasztás nincs elötte is minimális de azért volt nekem most olajcserétől olajcseréig kb 3 deci tunik el 10.000.km

klizso | 2011-01-25 06:14

Kedves pistukam,
bocs, nem engem szólítottál meg, de nekem ennél sokkal komolyabb volt az olajfogyasztásom és megfogadva kedves varidosa fórumtársunk tanácsát (lásd a varidosa
2010-11-22-i hozzászólást és előzményeit), kicseréltettem a porlasztócsúcs tömítéseket (kb. 30 ezer forint volt) és azóta nincs olajfogyasztásom. Minden jót, üdv.: klizso

pistukam | 2011-01-24 22:05

Tisztelt Szakértő!

Köszönöm a válaszát!
Meg szeretném kérdezni, hogy 5000km-nél 1 liter olaj fogyasztás mennyire sok (castrol 5w-40) ennél a tipusu autonál.Nekem nagyon sok de nem volt még dizel autom. Mi lehet a probléma? Az auto könnyen indul és nagyon jól gyorsul. Kecskeméten szerviz ajánlatott kérek. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-01-24 09:26 pistukam részére

Sajnos digitális szervizkönyve nincs az autónak, így a kötelező szervizek elvégzéséről nincs információ. Annyi látszik, h 2007.01.24-én 51452 km volt az autóban, míg 2009.06.09-én 96247 km. Ekkor a töltőlevegő hűtővel kapcsolatos szervizakciót hajtották végre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó