2025. Június 17. Kedd - Laura
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
A Ford kiszáll?
Díjnyertes Mazda i-stop.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-01-11 12:26 zamo részére
Európába biztosan nem jött 4x4-es LW-s MPV, de a japán anyagokban sem utalnak rá.
zamo | 2011-01-11 09:32
Tisztelt Mazda-Autó
Az MPV-ből gyártottak összkerék meghajtású változatot?
mazda-auto.hu | 2011-01-07 14:32 andras.76 részére
Ezt sajnos nem tujuk megmondani, mivel az autónak nincs digitálisan vezetett szervizkönyve, de még nem késő áttérni rá, hogy legalább az ezután elvégzett karbantartások lehívhatóak legyenek.
andras.76 | 2011-01-07 13:27
Köszönöm szépen az információt és még egy utolsó kérdésem lehetne esetleg vezérműszij csere volt valaha s ha volt mikor volt az utolsó. Km-ben.
mazda-auto.hu | 2011-01-07 08:31 andras.76 részére
2004.10.27-én vol 27098km az autóban, 2005.11.20.-án 51686km, ekkor vízmelegítő kályhát cseréltek, 2008.07.23-án 98754 km-nél töltőlevegőhűtő és korrózió megelőző szervizakción vett részt.
andras.76 | 2011-01-06 22:46
Tisztelt Mazda-Autó
Üdvözlök minden fórumtársat.Szeretnék egy kis információt vagyis segitséget kérni ha lehetséges erről az alvázszámú autórol:JMZLW19R230205110
Elöre is Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-01-04 15:14 steing részére
Attól nem lehetett a probléma, hogy 10w-s hidegoldali jelzésű olaj volt benne. Nyilván jobb az 5w-s, de ilyen kárt nem okozhat a 10w-s. Az alacsony olajszint az olaj és az alkatrészek túlmelegedéséhez vezethetett, így elsősorban a szelepszár szimeringeket károsíthatta. Mindenesetre a hidegebb időjárásnak lehetett valamennyi kármentő hatása. Ha a turbó felújítása után is van olajfogyasztás, akkor biztosan cserélendők. A sok olaj égéstérbe kerülése fokozott koksz lerakódásokat is okozhatott, ezért a dugattyúgyűrű fészkek takarítása is előnyös lenne. Azért jó hír, hogy még valamennyi olaj volt a motorban, így talán egyég hosszútávon jelentkező hatások nem voltak.
steing | 2011-01-04 14:06 mazda-auto.hu részére
Köszi szépen, ez az egyik legjobb ajánlat eddig, de sajna nincs ennyi keret... igy marad a felújított turbó, 150ért. az lenne a kérdésem, hogy volt már itt sokszor téma a motorolaj.. de most ugye kell olajat cserélni. és akkor 10 vagy 5w40es lenne jobb bele. eddig 10est tettem bele, de nem lehet hogy ettől nemt szét? Bár nálam még csak fél éve van a kocsi és az előző tulaj is 10w40 castrol-lal töltötte. Most a turbó hibájából eltünt az olaj amúgy.. a pálca alját alig érte... ez vezethet gondhoz hosszú távon? az olajnyomás visszajelző nem világitott még. köszi,
mazda-auto.hu | 2011-01-04 09:59 steing részére
Új turbónk van 298000,-Ft-ért.
steing | 2011-01-03 16:12 mazda-auto.hu részére
2003as 2000ccm motorkod RF ha jól emlékszem. köszi