2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-23 08:28 ep-son részére

Meglepő, ugyanis a 2,0 MZR-CD motorok üzemanyag ellátó rendszerének semmi köze a Bosch-hoz.

ep-son | 2010-12-22 21:59

Ma kifizettem a magasnyomású pompám javítását. Megkértem, hogy mutassák meg, mit cseréltek ki? Mutattak egy maréknyi apró vas alkatrészt, fogaskereket, rugót, amit így kapnak a németorszégi Bosch-tól és ők rakják össze és teszik bele a magasnyomású pompába. Mázsaszámra gyűjtik a kivett alkatrészeket és az ócskavasba adják, állításuk szerint. De saját szememmel láttam az ömlesztett régi alkatrészeket.

mazda-auto.hu | 2010-12-20 10:50 steing részére

Valószínűleg a villogó ütemadójával van gond.

mazda-auto.hu | 2010-12-20 10:48 ep-son részére

Köszönjük a visszajelzést! Bár így utólag már mindegy, de kíváncsi lennék milyen alkatrészeket tudtak a nagynyomású pumpán belül cserélni!

ep-son | 2010-12-18 23:38

Dehogy voltam ott, amikor cserélték, hiszen én is dolgoztam és három napig náluk volt az autó. Megemlítettem neki az olcsóbb változatot, de azt a választ kaptam, hogy csak teljes szettet tud cserélni, így van neki a polcon. A pompa burkolaták kívül állítólag mindent kicserélt.
Most mar mindegy, az autó megjavult.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha halk kattogás hallatszik a motor felől az utastérben ülve, amely fordulatszámtól független, normális jelenség?

steing | 2010-12-18 09:00

Abban tudna nekem valaki segíteni hogy az mitől lehet hogy ha kiriasztom a kocsit akkor a jobb index égve marad? Nem mindig csak néha. Visszariaszt ismét ki és akkor megit jó minden. Azt hiszem gyári riasztó van benne 'SELCA' felirat van rajta.
köszi, steing

steing | 2010-12-18 08:56 klizso részére

Köszi szépen a részletes választ. Igy már okés a dolog, csak azt hittem hogy elromlott valami érzékelő és azért megy 'menetközben' is.
köszi, steing

steing | 2010-12-18 08:54 ep-son részére

Hááát, remélem ott voltál mikor cserélték... vagy lett a szerelőnek +165.000-re karácsonyra... én azért csak kipróbáltam volna a helyedben a 35eFt-os verizót is elsőre. :-)

ep-son | 2010-12-17 21:59

Mint megígértem, beszámolok röviden a történtekről. A gondom az volt, hogy hidegen az autó reggelente mindig leállt.
Nos, megállapították, hogy a magasnyomású pompám beteg, ezért kicserélték benne az összes alkatrészt. Így olcsóbban megúsztam, mint egy teljes cserével, mert csak 200 ezer forintomba került szereléssel együtt... De úgy néz ki, hogy működik.

mazda-auto.hu | 2010-12-15 09:22 zamo részére

Nem, sajnos nem lehetséges. Komplett vezérlőegységet kell cserélni, és ez csak egy része a szükséges ráfordításnak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó