2025. Október 28. Kedd - Simon
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.  
                  Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
                  Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Ferrari 288 GTO 1984
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









csokislaci@citromail.hu | 2016-09-01 17:46 nagydann részére
Szia Dani! 1-2 napig nem villant fel a lámpa, utána csak világított. Az autón semmit nem vettem észre, de kicseréltem újra a légtömeg mérőt, és 8-10 indítás után elaludt a lámpa. Ennek már egy hete, és azóta nem villant fel. Remélem nem is fog. A vákum csöveink, szerintem mindenkinek el vannak öregedve, jó hogy irtad, majd én is kicserélem. Köszi a tippet!
xeri | 2016-08-30 14:49 providence356 részére
Nekem legutóbb a motor elülső része lett olajos, az üzemanyagot szállító csövek és környékük, úgyhogy a szerelő először a rosszul visszatolt nívópálcára gondolt, aztán a hengerfej-tömítésre. A megfejtés végül a turbó vastag légszállító gumicsöve lett, ami a felső bilincs alatt több helyen megrepedt és fröcskölt (az akksi alól jön föl, kb. 8cm átmérőjű). Ez látható fogyást nem okozott az olajban, úgyhogy neked biztosan máshol kell keresned, de annyi tanulságot hozott, hogy álló helyzetben semmi nem látszott, sőt rövid próbaúton sem, csak nagyobb fordulaton (autópályán), amikor megnőtt a nyomás abban a csőben.
providence356 | 2016-08-29 12:44 xeri részére
Köszönöm a választ.
Tócsa nincs az autó alatt, viszont a hétvégén volt szerencsém alaposabban átvizsgálni az autót és azt találtam, hogy az inter cooler felőli oldalon minden csupa olaj, még az akku oldalára is jutott fröcsögő olaj. A csövek szemrevételezésre épek, rögzítés megfelelő. még nem tudom honnan jut ki az olaj, amit valszeg a ventillátor meg szépen szétporlaszt mindenhova :(
A csattanással kapcsolatban én is gondoltam a kettős tömegűre, viszont azt kb 65000 km-rel ezelőtt cserélték. Volt aki a porlasztót említette, hogy “becsöppen”.
A kipuf odaütődését kizárnám. Nem koppanó hang, hanem éles csattanás. Egyébként a kipufogó valóban hozzáér egy helyen a kasznihoz, hátul és csak éles balos kanyarban kopog. A rögzítő gumi jó. Másnál is kopog? kb 2 cm hely van a cső és a kaszni között.
maddriver | 2016-08-28 16:31 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-autó!
A szervizük Békéscsabán található én pedig Hmvhelyen lakom így kicsit sokat kellene kocsikáznom és ebben az állapotában a gépnek, nem tudom hogy ezt megtehetem-e? Egy kicsit tartok attól, hogy komolyabb kárt okozok a motorban, ha így járok vele. De ha önök szerint nyugodtan átgurulhatok a géppel és egy előre egyeztetett napon és időpontban el tudják vállalni, természetesen úgy hogy megvárható a javítás akkor jó lenne.
Üdv: maddriver
xeri | 2016-08-27 20:34 providence356 részére
Szia,
az olajfogyasztásra nem tudok neked biztatót mondani, legfeljebb a hibakeresés lépéseit (ha nincs tócsa a kocsi alatt, akkor valószínűleg a motor füstöli el, és akkor a szerelőnek lesz igaza).
A csattanással kapcsolatban viszont szintén nem jó hír, hogy elsőre a kettőstömegű lendkerék ugrott be (mentőötletként a kipufogórendszer is odaütődhet valamihez, ha elengedte a rögzítése).
xeri | 2016-08-27 20:27 Petya007 részére
Szia,
én már többször jártam így (igaz, dízel az enyém). Az akksi sarukat vedd le és kaparászd meg alaposan (az akkun és a saruk belsejét is), aztán próba. Hiába jó az akksi, időnként eloxidálódik és kevés a kontakt az indításhoz.
Petya007 | 2016-08-26 21:38 maddriver részére
Szia!
Az emailom:
saab9000cse@freemail.hu
Nagyon szépen köszönöm
maddriver | 2016-08-26 21:22 mazsola1 részére
Ha küldesz egy email címet akkor elküldöm a kezelési utasíást pdf-ben mert ide sajnos nem tudom feltölteni.
maddriver | 2016-08-26 21:16 Petya007 részére
Szia Petya007!
Remélem ez segíteni fog. Gondolom a motorkódod alapján be tudod azonosítani, hogy neked melyik képre van szükséged.
Petya007 | 2016-08-26 19:59
Kérhetnék legalább annyi segítséget,hogy 2.3TE benzinesnél,hol helyezkedik el az önindító?