2025. Május 3. Szombat - Tímea
MAZDA RX-8 tuning
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mil | 2006-09-29 21:27
Hellosztok!
a turbokittbe pontosan mi tartozik bele?
és ami nem tartozik bele(pl. turbonyomásmérõ, olajnyomásmérõ) ezeket honnan tom beszerezni és kb mennyiért?
és amugy a renesis motorban vannak szelepek nemtudjátok?
mazda-auto.hu | 2006-09-26 15:53
Ja, és persze be tudjuk szerelni.
mazda-auto.hu | 2006-09-26 15:51
Szia Standi! A normál négyhengeres motorokhoz 300e körül kijön beszereléssel együtt egy "normál" szett. Egy ilyen "normál" szett az RX-8-ba is kijön ennyibõl. Ez +65-75 lóerõt tesz lehetõvé. A Renesis-ben való alkalmazás majdnem teljes körû ismeretéhez viszont még egy kb.:80 oldalas anyag áttanulmányozása elõttem áll. A héten azért a végére járunk, ami azért is fontos mivel a wankelban a nitró óriási hûtõ hatása kritikus pont lehet, illetve nem tudjuk mit bír az ECU kezelni, az eredeti paraméterek változtatása nélkül.(kb.:75LE). Egyébként a cikkben képekkel bemutatott "fullos", külön portos, teljes vezérlõelektronikás szett ára majdnem a turbó szett környékén mozog.
Standi | 2006-09-25 23:11
SZia Mazda Autó! A nitrós cikkben leírt rendszert Ti is be tudjátok szerelni az RX-8-amba? Mennyibe kerül?
mazda-auto.hu | 2006-08-31 16:46
Egyelõre csak a nagyobb teljesítményû modellhez elérhetõ az általunk forg. turbó szett, igaz más, már ker. forgalomban lévõ gyártmányról nem is tudunk. A befecskendezési rendszer , szívórendszer stb..más az erõsebben, mint a 191 lóerõs RX-8-ban. A beszerelés egyébként benne van az árban, és 1 év garancia van rá. A honlapunkon azonnal jelezzük ha elérhetõ lesz a 4 beömlõs kivitelhez is a turbószett.
ssdd | 2006-08-31 14:45
Sziasztok! Én egy 192 lóerõs Rx-8as tulajdonosa vagyok, és mivel lassan lejár a garancia elgondolkoztam egy turbósításon. Nemrég kezdtem kutatni a lehetõségek iránt, és nagyon megörültem, hogy már van Magyarországon is olyan, aki foglalkozik beszereléssel . Persze lenne néhány kérdésem. Az ár ugye 900000 ft, ebben benne van a beszerelés és 2-3 nap alatt teljesen kész és müködõképes lesz az autó? A 192 lóerõs verzió esetén is +60ló a növekmény? Végeztetek már beszerelést? Van nagyobb teljesítményt hozó megoldás? Garancia van a turbóra ill. a beszerelésre? Válaszukat elõre is köszönöm
Roland__ | 2006-08-03 09:35
ok, ok en csak azert ajanlottam fel, mert nekunk kozvetlen szerzodesunk van a japan greddy-vel (tehat a trust-tal), de ha van sajat beszerzes, akkor sorry :)
A hks-nek nincs e-manage-e, csakis kizarolag a greddy-nek; a hks-nek a piggyback computere az f-con, de ez joval kevesebb tudassal bir es joval dragabb, mint az emb. Valamint az emb mar szamtalan helyen bevallt es sikeresen alkalmazhato (dugos es wankel motorokon egyarant), mig a hks f-con-jat eddig semmilyen rotary auton nem lattam (ezt a cikket leszamitva).
En biztosan az emb-t ajanlanam, mert olcsobb, jobb es mar magyar wankel tapasztalatok is vannak vele.
mazda-auto.hu | 2006-08-03 08:21
Nyilván, a kiegészítõ alkatrészek beszerzése, legyártása megoldható egyedileg is, de nekünk mint márkaszervíznek lehetõleg kerülnünk kell a "nem kiforrott" megoldásokat. Nagyon szívesen vállalnánk egyedi megoldások kivitelezését, de sajnos nincs idõ tesztelgetésre, méricskélésre, stb...mivel a hatékonyságunkat, az óriási rezsi stb... költségeink miatt nem téveszthetjük szem elöl, és az ügyfeleink pénztárcájára sem terhelhetjük át azt. Így lehetõleg a komplex megoldásokat kell keresnünk. Persze nem mondjuk, hogy ebbe nem fér bele egy-egy alkatrész egyedi legyártása, illetve a saját autóinkon való kísérletezés. A beszerzési forrásunk megvan, de nagyon köszönjük a segítséget. Lehet, hogy a téma aktuálissá válásakor élünk vele. Még annyit, hogy a HKS Emanagment-jeit sem írnánk le. Lásd a Mazda RX-8 PTP turbó cikkünket.
Roland__ | 2006-08-02 17:21
hat a greddy turbo az valojaban mitsubishi turbo, tehat hasonlo minoseg, mint egy garett; de egy Mo-n konnyeden beszerezhezo kkk vagy ihi is boven megfelelo. Egyedul a leomlo, amit itthon nem nagyon lehet csinaltatni. Vezerlesbol ilyen celra meg ugyis a greddy emb a legjobb; de a tobbi, mint intercooler+csovek, olajcsovek, olajadapter, felfogato lemezek, csavarok, stb.. ezek filleres dolgok, szvsz felesleges greddy-t venni belole.
Amugy, ha gondolod, sztem tudunk segiteni a greddy cuccok hivatalos beszerzeseben:
www.eleanor.hu
mazda-auto.hu | 2006-08-02 15:48
Nagyon otthon vagy a dolgokban. Nincs olajnyomás-szabályzó a Greddy szettben. Elképzelhetõ, hogy késõbb többen majd olcsóbb megoldásokat keresnek a turbósításra, de nem szabad elfelejteni, hogy az RX-8-ak még sokáig nagy értéket fognak képviselni ahhoz, hogy többen inkább a bizonyítottan bevált megoldásokhoz folyamodjanak. A Greddy szett pl.: 69 darabból áll, azaz meglehetõsen komplett. Gond esetén van hová fordulni, vannak jó tapasztalatok, igaz fõleg a tengerentúlon.