2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-20 10:06 matesz részére

Nekünk nincs vele tapasztalatunk.

matesz | 2009-11-19 17:14

Kedves Szakértők!
Van-e tapasztalat, vélemény az ebay-en kapható EXEDY,ACT,F1 kuplung+lendkerék kit-tel kapcsolatosan?linket raknék ha tudnám, hogy kell :)
köszi.

Ferike | 2009-10-29 18:45

sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy valaki tud-e olyan oldalt ahol igazán részletesen kitárgyalják a wankel motort de igazán mélyrehatóan vagy esetleg tudna valaki küldeni valamit erre az email címre megköszönném: soni22@freemail.hu

high-8 | 2009-10-29 10:22

nem vok elfogult se wankel fan,de ez a motor nagy találmány euró 4-es normákat teljesít 231le,olajat egyértelműen többet kell fogyasztania,fogyasztás eleve a magas fordulatszám miatt magasabb.ha 0km-es kora óta betartasz olyan dolgokat mint,h min 10percig nem pörgeted 3000fölé,álló helyzetben melegíted,olaj mindig max közelében akárcsak a víz,olajcsere 10.000-ként minimum a kötelező szervízek előírásai mellett,nem állandóan 9000-es fordulaton használod és én javaslom a gyári olajozás melletti premixelést 1:350 arányban benzinhez öntve, akkor el kell mennie bármelyiknek 200.000-et megbontás javítás nélkül!

mazda-auto.hu | 2009-10-29 09:18

Egy szívó benzinesen egyébként sem sokat tudnak segíteni a chip tuningok. Az RX-8-nak pedig ráadásul rendkívül összetett befecskendezési és szívócső vezérlési rendszere van, melyet jól el lehet rontani.

Feltehetném úgy is a kérdést, hogy a feltöltés nélküli 1,3 literes Renesis wankelból 231 lóerőnél lehet-e többet kihozni? Talán, egy kicsivel, de ez biztosan az egyenletes teljesítményleadás feláldozásával jár.

Sokat mondó adat, hogy az utóbbi 20 év alatt 70 lóerőt talált a Mazda mérnöki gárdája a szívó 13B-ben az emissziós normákat betartva.

Ferike | 2009-10-28 14:13

Köszönöm a válaszokat!high-8-tól kérdezem vagy bárki mástól aki tudja rá a választ 150.000 ezer km-t hogyan bírt ki a motor szerencsés a tulaj vagy valamit csináltatok vele? a másik kérdésem meg az lenne hogy chip tuning miért nem elég mit kellene még változtatni a turbósítást nem szeretném mert az nagyon drága?

high-8 | 2009-10-28 09:30

ha csak utcai közlekedésre használod elvileg 250.000-ig kell elmennie hozzányúlás nélkül!enyémben persze 1.motorral 73000,haveroméban 82000van másik ismerősömében 150.000 felett jár amiről tudok!

mazda-auto.hu | 2009-10-19 12:21 Ferike részére

Önmagában csak egy chiptuninggal nem igazán lehet az RX-8 teljesítményét fokozni.

A másik kérdésre pedig majd a többiek talán válaszolnak.

Ferike | 2009-10-17 18:44

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy az erősebbik rx8-asnak chip tuningal milyen erősre húzható fel a motorja és ez gyorsulásba mennyit jelent?A másik kérdésem pedig az lenne hogy nektek mennyit bírt ki egy motor?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó