2025. Szeptember 11. Csütörtök - Teodóra

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pinterc | 2011-10-07 23:11 Bálint66 részére

Nem hinném, hogy kicserélték volna :D

...viszont köszönöm a segítő tippeket; majd valahogy megpróbálom ellenőrizni a leírtakat
üdv mindenkinek!

charlietaylor | 2011-10-07 22:42 Odi részére

Szia!Tökéletes,nem fogsz csalódni!

Bálint66 | 2011-10-07 14:30 Fred részére

...Vagy kicserélték nála egyszer egy V6-oséra.

Odi | 2011-10-07 12:24

Üdv fék tárcsa és betét cserre előtt vagyok és az lenne a kérdésem hogy a Jakoparts márka minőségileg milyen?

Fred | 2011-10-07 11:28 Bálint66 részére

Igen, nekem is ez tűnt fel. Persze logikus is, hogy 6 hengerrel magasabb fordulatszámig lehet stabil vezérlést produkálni. De ezek szerint tényleg lehetnek eltérő műszerfallal szerelt autók.

hege | 2011-10-07 05:25

üdv zár garnitúra érdekelne Xedos 6 hátha valakinek elfekvőbe van 2 ajtó + csomagtartó + indító + 2 kulcs ! Ár?
hege.info@gmail.com

pinterc | 2011-10-06 21:07 Bálint66 részére

Na ezt a különbséget látod, észre nem vettem volna:D ... de szerintem nincs is jelentősége ...úgy sem húzom a piros tartományba a motort :D ...még csak az kéne

Bálint66 | 2011-10-06 20:20 pinterc részére

Nekem az volt a fura, hogy 7000-estől megy át nálad pirosba. Nekem is 1.6-os van, és nekem 6,5-nél kezdődik a piros sáv. Akárhány használt V6-os 2000-es képét láttam, mindnél 7000-től kezdődött a piros. Ez volt furcsa számomra :) Akkor lehet, hogy vannak eltérő műszerfalak, én már nem tudom :D

pinterc | 2011-10-06 20:02

Neeem! :) Tényleg 1.6-os DOHC befecskendezős motorom van.

Amúgy nem egyformák a műszerek? mind kettőben? van amelyikben eltér?

Zolika67 | 2011-10-06 19:41

Sziasztok !
Szerintem 1.6-os,mivel az első kérdésben írta,hogy az egyik trafót fél éve cserélték... A 2.0-be pedig csak egy van. Szerintem jó esély van motor hófok jeladó hibára,vagy a fojtószelepház retkes nagyon.
Üdv. Zoli

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó