2025. Május 12. Hétfő - Pongrác

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-10-02 09:56 Bálint66 részére

Nagyon sok minden okozhatja. Akár több alkatrész nem 100%-os működése is okozhatja. De az is lehet, hogy pl. szennyezett a fojtószelep környéke, vagy rossz az alapjárati beállítás.

Bálint66 | 2009-10-01 17:39 Bálint66 részére

Annyit még kifelejtettem, hogy rángat egy kicsit úgy 5 másodpercig állásában aztán szépen abba hagyja úgy 10-15 másodpercig aztán utána megint egy kicsit. Akkor volt vele olyan hogy kinyomtam gurulás közben üresbe, majd fékeztem akkor is kezdte ezt a hibát.

Bálint66 | 2009-10-01 17:36

Üdv Mazda-Auto!

Régi problémája 97-es 1.6-os Xedos 6-osomnak (már mióta nálam van 1 éve), hogy mikor üresben van az autó pl. várakozom valahol vele meleg a motorral.. Rángat a motor, ránézek a váltó gombra az is rezeg jobbra-balra. Édesanyám látta kívülről Ő még azt is mondta, hogy a kerék is rezonált. Mi lehet az a hiba oka, és hogy tudnám ezt orvosolni?
Köszönöm a válaszod előre is!

mazda-auto.hu | 2009-09-30 15:40 Bálint66 részére

A gyári féktárcsa darabja 28000,-Ft, a gyári oxigén szenzor (lambda szonda) 68512,-Ft.

Bálint66 | 2009-09-30 13:27

Hello Mazda-Auto!

Jelenleg műszakiztatják 97-es 1.6-os Xedos 6-osom. Telefonon az alábbi alkatrészeket mondták cserére:

Bal első kutyacsont (stabilizátor összekötő) 7000 ft-ért utángyártott, jobb első féktárcsa 11.000 ft, és lamdba szonda 30.000 ft.
Kérdésem az, hogy a kutyacsontot kivéve a másik 2 alkatrész gyári ár vagy után gyártott? A kutyacsontról tudom hogy az tényleg annyiba kerül! Nehogy átverjenek vagy valami, mert akkor 2 év múlva már nem oda viszem vissza. Válaszod előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-09-21 08:55 Bálint66 részére

A legjobb, ha nem kell gyűrű.:-)

Bálint66 | 2009-09-20 11:09 mazda-auto.hu részére

Hát, ahogy elnézem ezeket a műanyag gyűrűket, nem tűnnek valami strapabírónak. Inkább várok még ezzel, aztán keresek 67-es agyátmérőjüt. Fő a biztonság főleg ha kerékről van szó! Nem beszélve arról hogy állandóan nézegetnem kéne, hogy nem repedt-e el valamelyik. Plusz még átgumiztatni, gyűrűket venni inkább nem! :-)

mazda-auto.hu | 2009-09-19 11:29 Bálint66 részére

Elnézést. A Xedos 6 agyátmérője is 67 mm.

Teljesen megbízhatóak, nem kell túl komoly dologra gondolni, van amikor műanyagból vannak.

Bálint66 | 2009-09-19 11:02 mazda-auto.hu részére

Xedos 6-om van :) És ha csináltatok is rá, akkor az mennyire lesz megbízható?

mazda-auto.hu | 2009-09-19 10:40 Bálint66 részére

Jól tudod, a XEDOS 9 agyátmérője 67 mm. Központosító gyűrű nélkül nem szabad felrakni egy nem 67-es agyfuratú felnit. Remeghet is nagy sebességnél a kerék és a csavarok terhelése is nagyobb lehet.

Első körben nagyobb gumis műhelyekben érdeklődnék, hogy van-e nekik 70-67 mm-es központosítójuk.

Lehet esztergáltatni is, valószínűleg pár ezer forint így is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó