2025. Május 15. Csütörtök - Zsófia

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sch. | 2012-03-21 21:36 Podi8 részére

hello nekem 3 évigy csinálta ez a xedos 9-em , és ha hiszed ha nem nagyon sok dolgot kicseréltem rajta lamdaszonda , levegőmennyiségmérő,meg szinte mindent hogy ezt a problémát megoldjam a két lamdaszonda volt 100000-ezer. na mindegy. na most pár hónapja kiszedettem a motort nem lett megfurva de uj gyürük hajtokarcsapágysor , sikolva is lett. és akomplett motor ki lett tisztitva olyan volt mint ha zsir uj lett volna . na most a lényeg hogy szinte ugy elvoltak tömődve a csövek a gumicsövek ilyen olajsáros cuccokkal hogy nem lehetett át fujni rarjta. meg pl ahova a tármosztát van szerelve az a cső a felére volt szűkűlve a vizkőtől ugy kellett az egészet kikaparni egy iszony csavarhúzóval . az eredmény, megszűnt a három éve tartó szarakodás a fordulattal. :)

Podi8 | 2012-03-20 23:00

Elfelejtettem még megkérdezni, hogy ha széthúzom a lambdaszonda csatlakozóját akkor kellene valamilyen változást tapasztalnom, ezáltal megtudhatom, hogy ez okozza-e a magas alapjáratot?

Podi8 | 2012-03-20 19:00

Üdv. Univerzális lambda szondáról van valakinek tapasztalata, érdemes belerakni? V6-os

matarazzo | 2012-03-17 19:57

Sziasztok! Van két hibátlan állapotú Xedos-6 ködlámpám. Jobbos és balos együtt eladó,összesen 16.000 Ft. E-mail: imrebalogh@freemail.hu Tel: 20/96-52-033

Anonymous | 2012-03-16 21:10 Hozzászólás szerkesztése

Igen az elözövel volt de a biztik jók nem is ment ell egy sem. :)

atter | 2012-03-16 08:19 csabi82 részére

Ha jól értem a dolgot,akkor még az előző generátorral volt a durranás,és mióta kicserélted azóta nem indul? ha ez a szitu akkor vmi zárlat lehetett és lehet,hogy kiment egy biztositékod ,nézd át őket + a motortérben lévő táblát is hátha meglessz a gond

atter | 2012-03-16 08:08 csabi82 részére

Mert így könnyebb találgatni

csabi82 | 2012-03-15 22:40 atter részére

2.0 V/6 102 Kw Miért?

charlietaylor | 2012-03-15 10:03 Podi8 részére

Szia!Szerintem oxigénszenzor.

Podi8 | 2012-03-14 13:34

Sziasztok! Van egy érdekes alapjárati problémám. Mikor a motor eléri a normál üzemi hőfok alsó határát még teljesen jó, de ezután városi forgalomban kuplung benyomása után 3-4 mp-ig 1400 majd leesik 1000-1100-ra. Várost elhagyva (gondolom a menetszél pár fokkal lejjebb hűti) az esetek többségében 1-2 percig ismét normális az alapjárat. Leállítás után akár 5 perc múlva újraindítom ismét jó az alapjárat, de elmegyek vele pár száz métert és ismét magas. Lényegében a normál hőmérsékleti tartomány felső részében valami megemeli (pl. városban)az alsó részében (pl. főút) az esetek többségében jó. Ezt mi csinálhatja?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó