2024. Május 9. Csütörtök - Gergely

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-10-20 15:36 zzoltan részére

Köszönjük az információkat!

zzoltan | 2010-10-20 15:15 mazda-auto.hu részére

A másik fórumon írta valaki, hogy Ő már át is javíttatta és valóban így működik a dolog.
Annyi módosítással, hogy először Közlekedési Felügyeleten kapsz egy adatlapot 1770 Ft, azzal okmányiroda, ahol új forgalmi ingyen, majd vissza a Felügyeletre és ekkor adják a zöld plakettet 2700 Ft-ért.

mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:37 zzoltan részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:35 to1988 részére

137727,-Ft. Van egy olcsóbb alternatíva 59000 Ft-ért, de jelenleg nincs belőle az országban

zzoltan | 2010-10-20 06:59 mazda-auto.hu részére

István,
NKH levél mailben elküldve.

to1988 | 2010-10-19 20:58

Tisztelt István!
Érdeklődni szeretnék, hogy Önöknél mennyibe kerül az rx-be a hűtő?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Tamás

mazda-auto.hu | 2010-10-19 11:53 zzoltan részére

Nem lehet még ez alapján csoportosítani az alacsony kompressziójú motorokat. Ha lehet is, nem hiszem, hogy termikus jellegből adódik a különbség.

zzoltan | 2010-10-18 15:45 mazda-auto.hu részére

És az mivel magyarázható (ha egyáltalán van oka), hogy egy hibás motornál általában a hátsó kamrákban kisebb a kompresszió?

mazda-auto.hu | 2010-10-18 11:53 corre78 részére

Értem. Szerencsére azért nem gyakori probléma a befecskendezés leállása, hiszen tulajdonképpen a kamra vákuum szívja be a MOP által porciózott adagot. A MOP által kifejtett nyomás minimális.

Előző hozzászólásom második felében a rotorok belső hűtésére gondoltam, csak a belső szó kimaradt. Ez olyasmi, mint a dugattyúsokban a dugattyúra alulról spriccelő olaj.

corre78 | 2010-10-18 11:15 mazda-auto.hu részére

Pontosan ezért nem térek át full premixre. Én is úgy gondolom, hogy a gyári adagolót érdemes megtartani és emellett rész-premixelni. Ez azért is jó lehet, mert ha az olajrések eltömődnek (Dexelia -habosodás stb.), akkor is van egy kis lélektani előny, hogy az ember a kevés motorolajfogyást időben észrevehesse és eközben mégis kapnak valahonnan legalább egy minimális mennyiségű olajat a kamrák. Mivel én hetente/max 150 km-enként ellenözök/utántöltök (mindig hidegen és 7 mm-rel max alá), ezért talán jó eséllyel viszonylag időben észre fogom venni, ha nem kielégítő az olajfogyás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó