2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Frodó | 2018-09-18 21:10

Kedves márkatársak és szakszervíz!

Szerintetek hol levegősödik a rendszer a 2002-es,2000m3,diesel mpv-ben ha minden indítás előtt fel kell pumpálni a kézi gázolajpumpával?

Az scv nyomásszabályozó szelepet és az üzemanyagszszűrőt már cseréltem,de a hiba nem szünt meg.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

 

dampfl | 2018-09-18 08:13 Szolnokipisti részére

Szal akkor a keret csavarjai már leleazítva csak a anyát nem tudják leszedni? Én inkább felxel mennék neki, másik csavaranyát könnyeben beszerez az ember, mint megbontani ….  és nem csavarkulccsalhanem  méteres erőkarral probálkoznék miután jól felmelegítettem….  (gondolom a hozzá nem értés nem merűl fel) Én otthon melegítés nélkül kicsavartam a 18 éveset….

Szolnokipisti | 2018-09-18 04:50 dampfl részére

Igen az van még benzines. Hàt meg se mozdul a csavar melegitve ss. Màsik szerelo ismeros mondta felnyitjàk a vàznyulvànyt csavar kiszed uj belehegesst s kész. Na idaig még nem jutottunk el. 

Izi | 2018-09-17 20:51

Kedves olvasók , van egy mpv 2000 benzines autó m. Melegen rángat és nem akar menni.

Cseréltünk már gyujtotrafó , gyertyát, 

De semmi javulás .mi lehet a baj?

wa1907 | 2018-09-17 13:08 Csaba555 részére

Szia.

Nekem valami Ménfőcsanak rémlik.

magyarib | 2018-09-17 09:10

Kedves Márkatársak!

Sajnos motorhibássá vált a családi MPV-nk, 3-as főtengelycsapágy.

Megjavítani nem bíztos, hogy érdemes, ezért “donorautónak” eladnánk.

Évjárat 2004, 2000-es diezel, 7 személyes, állófűtéssel, a motor szétszrelt állapotban van.

Ha valakit érdekel keressen az alábbi e-mail címen: magyarib@freemail.hu

 

Üdv.: Barna

magyarib | 2018-09-17 09:09 dampfl részére

Kedves Márkatársak!

Sajnos motorhibássá vált a családi MPV-nk, 3-as főtengelycsapágy.

Megjavítani nem bíztos, hogy érdemes, ezért “donorautónak” eladnánk.

Évjárat 2004, 2000-es diezel, 7 személyes, állófűtéssel, a motor szétszrelt állapotban van.

Ha valakit érdekel keressen az alábbi e-mail címen: magyarib@freemail.hu

 

Üdv.: Barna

dampfl | 2018-09-16 19:57 Szolnokipisti részére

Szia Pisti,

ha jól emlékszem akkor neked is 2000 évjárat benzines van?

most a napokban szedtem le Én is a lengőkart…   esetleg tudok segíteni….

Frodó | 2018-09-15 08:36

Sziasztok!

Na,most már stabillá és egyértelműé vált a hiba.Szóval az van,hogy a diesel mpv-m most már állandóan azt csinálja,hogy  4-5 órás állás után visszaejti a gázolajat és csak a kézipumpálás segítségével-amit 8-10-szer megnyomkodok indítás előtt-tudom elindítani,utána tökéletes jár a motor.Ha csak egy két órát áll az autó,simán indul.

Hol a hiba,hol ejti el a gázolajat,mit kell szerintetek cserélni?

Amíóta ez a probléma van,cseréltem üzemanyagszűrőt,nyomásszabályozó(scv)szelepet.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szolnokipisti | 2018-09-15 07:11

Üdv. Lengökart akartak cserélni a csavar nem jön ki az istennek se a hàtsoszilentbol. Ha az beleszakad mit leher tenni ?? Melegitették légkulccsal se mozdul meg. Hogyan tovàbb ?? Tàn van vmi inverteres melegito ami hatàsosabb. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó