2018. Május 20. - Bernát, Felícia

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dampfl | 2018-05-18 21:54 mazda-auto.hu részére

Rendben, ilyen árkülönbségnél tényleg nem érdemes az utángyártottat venni.

Kérhetek egy elérhetőséget hogy, megbeszéljük a részleteket?

Köszönettel: Dampf László

mazda-auto.hu | 2018-05-18 15:23 dampfl részére

Jelenleg 102.339.- Ft az ára az utángyártott vízhűtőnek, kb 2 hét a szállítás és ha “véletlenül” nem jó, akkor sajnos nem lehet visszaküldeni. A gyári vízhűtő kedvezményes ára bruttó 124421.- Ft, így már nem akkora a különbség és biztos jó lesz.

Atesz1 | 2018-05-16 20:21

Atesz1 | 2018-05-16 20:10

Sziasztok! Most hoztam el az autót a karosszériástól! Nagyon jól megcsinálták a vasat! YNDIGO ajánlotta és tényleg szép munkát csináltak. Csak ajánlani tudom én is mindenkinek. Amit csináltak,hátsó nyulványok, hátsó ütköző, az utastérben belül mind a két oldalt a kerék ívnél szét volt rohadva úgy hogy azt a jobb oldalon kívülről is lehetett látni! Remek munkát végeztek!

dampfl | 2018-05-11 09:59

Tisztelt Mazda-auto,

kb 1 éve kaptam egy árajánlatot víhűtőre (A 2,0 Benzines MPV-be bruttó 84650.- Ft -ért tudunk utángyártott új vízhűtőt szerezni, kb 3 hét a szállítás !))

Ez még aktuális lehet?   élnék a lehetőséggel.

Köszönettel. Laci

mazda-auto.hu2 | 2018-05-09 15:45 stm részére

Kettőstömegű lendkerék lett cserélve?

Főtengely végén lévő tárcsa nem volt megkopva?

Biztosan jól rakták össze?

Azért csak kérdezek, mert látatlanba megmondani azt, amit megbontott motornál sem vett észre esetleg egy szerelő, az szinte lehetetelen.

stm | 2018-05-09 15:14 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ !

Természetesen már konzultáltam vele,kaptam is időpontot,csak tudni szerettem volna,hogy kb mire számíthatok,szerintetek mi lehet a gond okozója a leírtak alapján.

mazda-auto.hu2 | 2018-05-09 15:02 stm részére

Nyilván szerelő csinálta a leírt javításokat, vissza kell vinni hozzá, és elmondani a tapasztaltakat.

stm | 2018-05-08 20:58

Tisztelt Mazda-autó !

Március végén írtam az olajfolyásról amit tapasztaltam.Akkor Xado adalékot javasoltál amit be is szereztem valamint elvittem szerelőhöz az autót ( 2004-es 2.0 Diesel ).

Kicserélték a főtengely szimeringeket, és mivel meg volt bontva kiderültek dolgok.

Kopott volt a kuplung, kicserélték.

Lötyögött a turbó tengely, felújították.

Sajnos az olaj továbbra is csöpög,bár talán már nem annyira mint eddig.

Üzemmelegen aknára álltam és megnéztük,hogy honnan indul a csöpögés.

A motor és a váltó találkozásától a motor felé kb 5 cenire van egy kis járat szerűség, onnan csöpög.

Nem vagyok szerelő,nem tudom mire szolgálna ez de kezdek aggódni.

Tapasztaltatok már ilyet ? Mi lehet a gond ?

A kuplung csere óta csúsztatott kuplungnál erőteljesen remeg a gumibakon a motor.Alapjáraton ez nem tapasztalható.

Elvileg össze kellene kopnia, de nem tudom,hogy ez meddig tart.

Esetleg elcsesztek valamit ?

A fék is érdekesen működik,gyakran felkeményedik,de gázadásra minden rendben lesz.

Egyébként pöccre indul,szépen jár a motor, a teljesítménye is megvan.

Előre is köszönöm a segítséget !

 

stm | 2018-05-08 20:47 wa1907 részére

Ugyanezt nekem is produkálja évek óta.Lehetséges,hogy nem függ össze,de ha OMV kúton tankolok rendszeresen akkor sokkal ritkábban jön elő ez a probléma.

Látom üzemanyag sem igazán volt benne.Szerintem nem érdemes negyed alatt tartani a szintet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó