2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2018-10-05 20:00

Augusztus eleje óta folyamatosn ég a motorhibakód jelző lámpa együtt a “TCS OFF” és a “TCS” lámpákkal. A második hibakód olvasó is az EGR szelep meghibásodására utal. Megtisztítására való próbálkozás kudarca fulladt. Marad a csere. Úgy tudom, egy új szelep ára vetekszik magával a 14 éves autó árával. A használt beszerelése pedig bizonytalan ideig oldja meg a problémát. Lehet-e hosszabb időn keresztül motorkárosodás nélkül járni vele, illetve milyen problémákat okoz, ha nincs időben kicserélve?

Köszönöm a válaszokat. Üdv, kedves márkatársak!

Frodó | 2018-10-04 18:47

Tisztelt Szakszervíz!

Kérlek segítsetek,mert most már végképp totálisan tanácstalan vagyok.

Volt az a problémám ami arról szólt,hogy csak a kézi üzemanyag pumpálás rásegítésével indult a 2002-es,2000m3-is Diesel Mpv-m,erre ajánlottátok azt,hogy rakjak az üzianyag szűrő elé visszacsapó szelepet.

Ez megtörtént,és két hétig jó is volt az autó,ma viszont megint elkezdte a hibát,minden indítás előtt,még ha csak egy órát áll akkor is csak kézi pumpálásra indul.

Akkor javasoltátok,hogy ha a visszacsapó nem oldja meg a problémát,akkor AC pumpa csere.Az autóalkatrészesek azt mondják,hogy ebben nincs külön AC pumpa.

Akkor ebben az az AC pumpa és ti annak a cseréjére gondoltatok,amibe az üzemanyagszűrő van betekerve,aminek a tetején a "gombot" nyomkodva pumpálom az üzemanyagot?

Előre is köszönöm a válaszotokat!

andras811225 | 2018-10-04 12:51

Keresek 2002 diesel mpvre inexbúrát.Előre is kösszönöm a segítséget.

 

pupos | 2018-10-01 19:48

Kedves márkatársak!

Tudja valaki esetleg,hogy MPV-hez jó e a 6-os kormányműve?

Köszi a válaszokat!

Frodó | 2018-09-27 23:02

Sziasztok!

Hál' égnek az előző problémám megoldódott,viszont most kérlek benneteket,segítsetek abban,hogy kivel csináltassam meg az Mpv-m kaszniának mindkét oldalán az elejétől a végéig(első sárvédők,ajtók,hátsó sárvédők),kb.6-8 cm magasságban a javítását,akár fényezéssel együtt,mert mocskosul rohad?

Köszönöm!

Frodó | 2018-09-21 10:18 mazda-auto.hu részére

Köszönöm,beraktam a visszacsapó szelepet,annyival jobb lett a helyzet,hogy tovább megtartja az üzemanyagot mint eddig,tehát napközben indul,de a hosszabb éjjszakai állás alatt reggelre elejti és nem indul,csak ha felpumpálom.

Szóval akkor most jöhet az AC pumpa csere,az az az amibe a szűrő van tekerve,amit pumpálni szoktam?

wa1907 | 2018-09-20 21:35

 A történet onnan kezdődött hogy pár napja olajcseppek voltak a bal első kerék előtt. Kibontom a dobot és látom , hogy az cooler vákuum cső olajos és a bilincs elég laza. Első körben bilincset cseréltem. Motor leállítás után az olajcseppek nem tüntek el. Utána pedig a csövet cseréltem ki, sajnos ez is sikertelen kisérlet volt. Ma próbáltam szorítani a bilincsen és sajnos a kis pöcök letört. A cseréig ajánlott közlekedni az autóvak vagy nem?

mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:51 Izi részére

Motordiagnosztika után könnyebb elindulni, biztos van benne hiba

mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:49 Frodó részére

Be kellene szerelni egy üzemanyag visszacsapó szelepet a szűrőház elé, ez pár száz forint. Ez a legolcsóbb és legkönnyebben kivitelezhető. Ha nem, akkor valószínűleg az AC pumpa

Frodó | 2018-09-18 21:10

Kedves márkatársak és szakszervíz!

Szerintetek hol levegősödik a rendszer a 2002-es,2000m3,diesel mpv-ben ha minden indítás előtt fel kell pumpálni a kézi gázolajpumpával?

Az scv nyomásszabályozó szelepet és az üzemanyagszszűrőt már cseréltem,de a hiba nem szünt meg.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó