2018. Április 23. Hétfő - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gargyak | 2018-04-23 11:54 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Köszönöm szépen válaszukat, az alvázszámom: JMZBK143251206007

gargyak | 2018-04-23 11:54 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Köszönöm szépen válaszukat, az alvázszámom: JMZBK143251206007

mazda-auto.hu2 | 2018-04-23 08:18 gargyak részére

Ha kapunk egy alvázszámot megadjuk a szinkódot, mert gyárilag a vonószem takaró hátuljára van felragasztva, de az már biztosan nem látszik.

gargyak | 2018-04-22 17:46

Tisztelt Mazda-autó, Tisztelt Fórumtagok!

 

Az autóm (2004-es évjáratú 1.6 Diesel Mazda3) szinkódjára lenne szükségem, hol találom meg az autón? Ami adattáblákat találtam, azokon ez nem volt feltüntetve.

Rozsav | 2018-04-17 17:51

Tisztelt Mazda-autó!

2006-os benzines (BK)  1,6 Z6 motorkódú Mazda 3-ban lehetséges, hogy nincs cserélhető benzinszűrő? Ha van, akkor hol lelem?

Köszi a választ, üdv: Attila

Snoop88 | 2018-04-17 15:28 pefike részére

Szia!

Nem csak hideg időben csinálja? Check engine lámpa világít?

 

mazda-auto.hu2 | 2018-04-17 13:04 Valcsi részére

Két érzékelő is van, mindkettő meg lett nézve? (Az egyik belül van!)

Az új szenzor biztos nem hibás?

mazda-auto.hu2 | 2018-04-17 13:02 pefike részére

Lehet, hogy az óra hibás, de lehet kontakt hiba is. Ki kellene próbálni egy másik órával, hogy mit csinál.

pefike | 2018-04-17 09:46

Sziasztok, egy mazda 3-as tulajdonosa lettem, 2005-ös 1.6-os benzines. Sajnos a km órám megadta magát. Hol működik, hol nem. Legtöbbször nem működik, ilyenkor az átlag fogyasztást sem mutatja, illetve a biztonsági öv figyelmeztető hang sem csipog. Amikor működik, akkor minden működik rajta. Valaki tapasztalt már hasonlót? Előre is köszönöm.

Valcsi | 2018-04-14 19:55

Tisztelt Mazda-Autó!

2003-as 2l-es benzines Mazda 3-am az alábbi hibát produkálja:

A külső hőmérséklet érzékelő hibás jelet küld a rendszernek, indítás után kb 5 percig a helyes hőmérsékletet mutatja, majd rohamosan csökkenni kezd, olyan mínusz 35 - mínusz 40 fok közé. 3nnek következtében az automata klíma tolja a fűtést ezerrel, de sajnos a klíma, fűtés, minden leállításával is jön be a tűzforró levegő, néha pedig ez az egész annyira megzavarodik, hogy fals jeleket küld a műszerfalra check engine, csúszik a kerék és hasonlók formájában. A szenzor lehúzása megoldja a problémát  de akkor se hűtés, se fűtés, csak a külső levegőt fújja be. Kicseréltük a szenzort, de az új ugyanezt csinálja, a baj nem ott van, viszont megszűnt a szervokormány. Most ismét szenzor nélkül közlekedünk, azóta nem generál hibákat, de így a nagy melegben klíma sincs, ez sem szerencsés. 

Mi lehet a probléma, javítható-e, érdemes-e ezzel még foglalkozni egy ilyen öreg autónál, vagy már ne3éri meg? 

Válaszát előre is köszönöm 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó