2019. Április 23. Kedd - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Rizsszem | 2019-04-03 11:15 sanyo21 részére

sanyo21! Mi lett a turbó hiba megoldása. Hasonló cipőben járok én is.

isanzo | 2019-04-03 05:33

Már több, mint 4 hónapja várok válaszra, ezért további gondolkodásra sarkallt a probléma. Sokan panaszkodnak a leírt jelenségre, ezért közérdekűnek tűnik a megoldás. Mindenekelőtt a BK sorozat bármelyik hátsó lámpatípusa bármelyik BK-ba csereszavatos. Négy típust ismerek, a piros alapon piros búrájú, ugyanez fekete alapon átlátszó búrával, ugyanez színtelen belső indexbúrával és a LED-es helyzetjelzővel ellátott típus. A probléma a harmadikkal van, ugyanis a helyzetjelző és féklámpa belső búrája dupla, kívül színtelen, belül piros. A belső búra kissé szűkre sikerült, közel van az izzóhoz és a teteje kiolvad. Az így keletkezett lyukon a lámpa felfelé fehér fényt ad ki, vizsgán biztos bukta. Javítani a hozzáférhetetlenség miatt nem lehet, a hasonló lámpatestre cserélése sem megoldás, mert újra ki fog olvadni. Megoldásnak tűnik a második, sárga belső búrájú lámpatest beszerelése, a sárga index izzó helyett átlátszó izzó alkalmazásával. Jómagam amatőr vagyok a témában, fontos lenne, ha egy tapasztalt szakember megerősítené, vagy megcáfoná a fent leírtakat.

isanzo | 2018-11-26 15:14

Közben kicsit utána néztem, 2008 végén kezdték el a LEDes változattal ellátni a BK utolsó sorozatát. Lehet kapni ilyen lámpákat, különféle utángyártott és eredeti Stanley gyártmányt is. Kérdésem, hogy hivatalosan elfogadott-e egy ilyen lámpa olyan BK-ban is, amit nem ezzel adott ki a gyár? Van-e további teendő  a beépítés után, vagy abszolút csereszavatos mind mechanikus, mind elektromos vonatkozásban? Sokunkat érdekel a kérdés, előre köszönöm a válaszát.

isanzo | 2018-11-22 20:53

Tisztelt Mazda-Autó!

Mazda 3 Sport, BK, 2007/05 1,6, benzin. A hátsó helyzetjelző izzó feletti piros búra teteje kiolvadt mindkét oldalona. Ez állítólag típushiba, gondolom, találkoztak már hasonlóval. Milyen módon javítható? Sajnos a piros LED nem megoldás, mert szabálytalan. A 2008 végén, 2009 elején gyártott BK-kon már valami javított megoldás látszik. Ez átvihető az előző, 2007-esre? Válaszát előre köszönöm.

Jose | 2018-11-19 10:19

Tisztelt Mazda Auto! . Adott egy 1.6i tx 2004 es mazda 3.check enginevel kuszkodok eleg regota .

Szegeny es dus keverek van egyszerre.P2096 Katalizator utani lambdaszonda szegeny keverek és P2097 Kat.utani lambdaszonda dús keverék. 

Mi lehet a gond ? Csereltek monitorszondat ..egr es a legtomegmero tisztitva voltak.

Levegoszuro cserelve ,gyertyak cserelve .

Jelenseg: Gyorsításkor  nem úgy gyorsul ahogy kellene .torpan. a fordulatszam is akadozva megy folfele mikor gyorsítok.

Ha hosszabb útra megy es jól pörgetve van eltunik a check lampa de varosba egyenletes menetnél azonnal kidobja es újra kezdi a lomhaságot..

Elore is koszonom a segitseget. 

evilbill | 2018-11-04 22:39

Tisztelt Mazda-Autó!

2008. évjáratú Mazda 3 (BK) autóm ülésfűtés kapcsolójába mennyibe kerülnek a következő cikkszámú izzók:

BP4K-66-461 és BP4L-66-461

Válaszát előre is köszönöm.

Üdvözlettel:

 

MANE | 2018-10-28 20:42 domokoszoli részére

Hasonlo helyzetben voltam en is .Letort a a beallito gomb laba.Ki kell szedni a legkondi iranyito egyseget ,meg lehet nezni a you-tubon hogyan kell es a labat visszaragasztani pillanatragasztoval.Meg lehet csinalni otthon is ,nem kell felni tolle.Sok sikert.

domokoszoli | 2018-10-28 12:21

Tisztelt Mazda Autó!

Van nekem egy 2004 es Mazda 3 as autóm.

Sajna a fütés szabályzó gomb nem reagál nem tudom álitani a hőmérsékletet meg maradt 17 foknál. Nem e tudnak utmutatást adni vagy le írást a szereléséhez. Elöre is köszönöm.

solyomzuzo | 2018-10-17 12:39 solyomzuzo részére

P0328-as hibakód van.

Igen, az útóbbi időben elkezdte enni az olajat…

Mennyibe fog ez nekem fájni?

Ilyenkor letilt, és ezért nem megy az AC-pumpa?

solyomzuzo | 2018-10-11 18:45

Kedves Fórum!

2005-ös mazda 3-asom az utóbbi időban azt csinálta, hogy nem indult.

Hangra mintha az AC-pumpa nem dolgozna… Aztán némi idő elteltével meg mégis elindult. Szerelő nézta az üzemanyag-felszívó motort – vagy mit (ez az “AC-pumpa”?) szétszedte az egész tankot és a csöveket, és kitisztított mindent. (Tényleg nincsen üzemanyagszűrő a mazda 3-ban az AC-pumpa szűrőjén kívül?) Még falevelet is szedett ki és jó sok szmötyit. Ezen kívül igazából nem talált semmit, összerakta és kész. Ez volt két hónapja. Ma meg alapjáraton egyszercsak leállt. Meglökdöstem, megütögettem a tankot – elindult, aztán újra leállt. majd 10 km múlva újra leállt menet közben. Hazavontattak, és itthon megint be lehet indítani.

Van okos tippetek, hogy merre vadásszuk a hibát?

Hála és köszönet egy tapasztalt tippért!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó