2017. Szeptember 22. Péntek - Móric

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Frenkie67 | 2017-09-22 17:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ, a mazda bontótól már megkaptam. A hűtőventillátort kicserélték vezérlővel együtt, az most ok., de a fűtőmotrnál, ventillátornál nem az előtét ellenállás volt a hibás…. Időben kiderítették, most van egy 8e forintos előtét ellenállásom, ha valakit érdekel.

Abban továbbra is szeretnék segítséget kérni – akár csak megérzés szintjén is -, hogy az alábbi jelenségnek mi lehet az oka:

A fűtőventillátor, mely a klíma és a fűtés levegőjét szállítja nem kapcsol be azonnal, most már kb. 15-20 perc használat kell, hogy elinduljon, azt követően kifogástalanul működik. Már ha elindul, mert nem minden esetben van ilyen szerencsém. Emlékeztetőül az auto egy 2004-es Mazda 3 SPORT 1.6 TE.benzines, BK-s.

Ettől eltekintve egyébként egy nagyon jó autónak tartom.

Aki segíteni tud a tanácsával, annak nagyon szépen megkösönöm..

Üdv.

mazda-auto.hu | 2017-09-20 10:58 Frenkie67 részére

Bontott alkatrészeket tudnánk ajánlani, 40ezer forint + szállítás lenne a kettő együtt

Frenkie67 | 2017-09-14 18:35

Tisztelt Mazda-autó, valamint Fórum Társak!

Ismét lenne egy kérdésem:

A BK-s 1.6-os 2004-es évjáratú benzines Mazda 3-hoz lehet-e hűtőventillátor vezérlő elektronikát, valamint fűtőventillátor előtét ellenállást, bontottat beszerezni? Tud valaki esetleg ebben segíteni?

A választ köszönöm szépen,

 

kdavid85 | 2017-09-13 17:06

Tisztelt Mazda-Auto!

Egy 2007-es 2.0 benzines (motorkód: LF) kézi 6-os váltóval szerelt Mazda3 autón szeretnék motor, fék- és sebváltóolajat cserélni.

Kérem adjon támpontot a megfelelő motorolaj (viszkozitás, teljesítményszint), váltóolaj (viszkozitás, szabvány) és fékolaj (szabvány, mennyiség) kiválasztásában.

A vezérműlánc cseréjére van valamilyen gyári ajánlás? 

Üdv. dávid

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 12:00 Frenkie67 részére

- nincs rendben, lehet elkötés, kontakthiba stb.

- ez se normális.

- inkább a bal első ajtón lévő ablakemelő kapcsoló hibája okozhatja, de mind három esetben ki kell mérni, és meg kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 11:13 Koni84 részére

Ausztriában helyezték forgalomba 2004. 06.28-án, utoljára 2013. januárjában volt márkaszervizben, de a kilométer reálisnak tűnik.

Koni84 | 2017-09-10 17:11

Tisztelt Mazda-Autó!

Érdeklőni szeretnék egy 2004-es Mazda3 (1.6 benzin) iránt.

JMZBK14Z251158701 alvázszámmal.

Kereskedő elmondása szerint küldölfről lett behozva, 101 000 km-et mutat. Reális lehet az ennyire kevés km?

Lehet tudni milyen szervízelés történt rajta és a km, évjárat adatok megfelelnek-e a valóságnak?

Előre is köszönöm a válaszát! 

N

Frenkie67 | 2017-09-10 13:36

Tisztelt Mazda-Autó !

A napokban vásároltam egy 2004-es BK-s Mazda 3 Sport 1.6 TE (benzin) típusú autót. A következő problémákkal kapcsolatosan szeretném a véleményüket kérni:

- rendben van-e az, hogy a világítás bekapcsolásával együtt a hűtóventillátor is elindul minden alkalommal?

- az automata klíma működése nem “normális”, bekapcsolás után nem indul el, legtöbbször 6-8 perc múlva kapcsol be a befúvó ventillátor, addig csak a menetszél szállítja a hideg levegőt, azután már rendben működik. Mi lehet a hiba?

- a hátsó ablakemelők nem működnek, sem a saját, sem pedig a vezető kapcsolóival. Ablakemeló motor, vagy inkább programozási hiba lehet?

Válaszukat nagyon szépen köszönöm.

ziol86 | 2017-09-07 09:16 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-Autó!

Köszönöm, a gyors válaszát! Kicsit elbizonytalanodtam.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-07 09:11 ziol86 részére

Nincs rögzítve a digitális rendszerben, a garanciánál van egy 2012-es bejegyzése, aszerint 11.000 km-t ment addig évente. Az autó 2006-os, és Ausztriában helyezték forgalomba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó