2017. November 21. Kedd - Olivér

2010.10.15.

Mazda hírek

Mazda BT-50 2. generáció.

Új Mazda BT-50.

Forrás: AB

Bemutatták a legutóbbi hírünkben beharangozott második generációs Mazda BT-50 pick-upot a Nemzetközi Ausztrál Autókiállításon. A képek alapján megállapítható, hogy az új BT-50 is a személyautó típusokon már megismert formatervezési irányzat elemeit kapta, illeszkedve ezzel az aktuális Mazda márkaarculathoz.


 Immár a forma is agresszív.

 A magas övvonal és a megnövekedett szélesség igen robusztus megjelenésűvé tette az autót, így a forma immár a jelenlegi kivitel megjelenésből az agresszívitást hiányolókat s kielégítheti. Az egyes részelemek, így például az első sárvédők hangsúlyos domborítása, vagy a magas motorháztető az erősen döntött szélvédővel tovább fokozza a BT-50 megnyerő vonalvezetését és egyediségét a kategóriában.

Mazda BT-50

Mazda BT-50

Akár egy hármasban.

A  belső térben szintén sokat változott a megjelenés. Mind a műszerfal "csövekbe" helyezett sportos kijelzői, mind pedig a középkonzol kialakítása, vagy a kormánykerék nagyon hasonló a jelenlegi Mazda3 típus által megismerthez, ez pedig elismerésre méltó, hiszen a pick-upok tulajdonképpen munkagépként is használhatók.

Mazda BT-50

Új motor, új váltó. 

 A hajtásláncról egyelőre hivatalosan nem sokat mond a Mazda, de nagyon valószínű, hogy az eddigi 2,5 literes motor helyett az új Mazda6-ban már megismert 2,2 literes dízel kerül a motortérbe, az alapverzióban 150 lóerős kivitelben. Nagyobb teljesítményű verziók, sőt egy nagyobb három literes hengerűrtartalmú motor rendelhetősége sem kizárt. A 2,2-es motorhoz biztosan hat előremeneti fokozatú váltó fog csatlakozni.

Mazda BT-50

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:



Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó