2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

2010.10.15.

Mazda hírek

Mazda BT-50 2. generáció.

Új Mazda BT-50.

Forrás: AB

Bemutatták a legutóbbi hírünkben beharangozott második generációs Mazda BT-50 pick-upot a Nemzetközi Ausztrál Autókiállításon. A képek alapján megállapítható, hogy az új BT-50 is a személyautó típusokon már megismert formatervezési irányzat elemeit kapta, illeszkedve ezzel az aktuális Mazda márkaarculathoz.


 Immár a forma is agresszív.

 A magas övvonal és a megnövekedett szélesség igen robusztus megjelenésűvé tette az autót, így a forma immár a jelenlegi kivitel megjelenésből az agresszívitást hiányolókat s kielégítheti. Az egyes részelemek, így például az első sárvédők hangsúlyos domborítása, vagy a magas motorháztető az erősen döntött szélvédővel tovább fokozza a BT-50 megnyerő vonalvezetését és egyediségét a kategóriában.

Mazda BT-50

Mazda BT-50

Akár egy hármasban.

A  belső térben szintén sokat változott a megjelenés. Mind a műszerfal "csövekbe" helyezett sportos kijelzői, mind pedig a középkonzol kialakítása, vagy a kormánykerék nagyon hasonló a jelenlegi Mazda3 típus által megismerthez, ez pedig elismerésre méltó, hiszen a pick-upok tulajdonképpen munkagépként is használhatók.

Mazda BT-50

Új motor, új váltó. 

 A hajtásláncról egyelőre hivatalosan nem sokat mond a Mazda, de nagyon valószínű, hogy az eddigi 2,5 literes motor helyett az új Mazda6-ban már megismert 2,2 literes dízel kerül a motortérbe, az alapverzióban 150 lóerős kivitelben. Nagyobb teljesítményű verziók, sőt egy nagyobb három literes hengerűrtartalmú motor rendelhetősége sem kizárt. A 2,2-es motorhoz biztosan hat előremeneti fokozatú váltó fog csatlakozni.

Mazda BT-50

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:



Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó