2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-10-01 07:44 forregand részére

Ez egy ISO szabványos csatlakozós audióhoz való kábel. Ha egyáltalán létezik, akkor egy ISO-Mazda átváltó kábel kell, de nem az "egyszerű", hanem a kihangosítóhoz kellő Mazda dugalj- Y ISO- aljzat-dugalj-Mazda aljzat. Vagy kell egy olyan villlamossági szerelő, aki ismeri a Mazda csatlakozó lábkiosztását, és forrasztással beépíti a kábelt, amit kaptál.

forregand | 2012-09-29 10:10

szervusztok! vettem egy nokia ck-200-as kihangosító szettet. szétszedtem a 2003-as 2.0 6-osom műszerfalát és csalódva vettem tudomásul, hogy nem tudom csakúgy rádugni. a hifi hátulja így néz ki: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_29_xiywebl361.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_29_zcn2ptyow5.jpg a kihangosító kábelei pedig így: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_29_896cp7whc6.jpg abban kérném szépen a segítségeteket, hogy milyen átalakítót kell vennem, hogy működjön? egyáltalán fog működni a némítás meg ilyesmi? van ötletetek, hogy Budapesten ma hol tudnék ilyet találni? köszönöm! :)

mazda-auto.hu | 2012-09-27 09:59 Foreszt 074 részére

A középkonzol AUX aljzatába 3,5mm-es mini jack dugós kábel kell.

Foreszt 074 | 2012-09-27 07:23

Szeretném megkérdezni milyen tipusu kábel kell a mazda 6 2008-as AUX IN bemenetébe hogy külső forrásrol is tudjak zenét halgatni? Bose hifi van az autóban:És még annyit hogy mi lehet eza külső forrás?Segitségét előre is kösz Tisztelettel Kelemen István

mazda-auto.hu | 2012-09-24 12:08 footy részére

Működni fog, de nem tudja képességeit kibintakoztatni. A zene dinamikája,mélysége szenved csorbát a vékony kábelek okozta áramfelvétel problémák miatt. Az autók alacsony feszültsége, illetve az akkumulátor messzesége miatt van szükség vastagabb kábelekre. Ha semmiképpen nem akarsz a tűzfalon átmenni kábellel, akkor is inkább az utastéri biztosíték tábla mögött kellene egy jelentősebb tápkábelre rácsatlakozni.

footy | 2012-09-23 16:34

Szivargyujtorol lehetne tapot adni egy kis erositonek? 4x25W Alpinerol lenne szo. ELvileg csucsteljesitmenyen sincs tobb az aramfelvetel 17Ampernel. Ha jol tudom, akkor a szivargyujtohoz pedig 20Amperes bitositekot szoktak tenni. Tevedek?

plazma | 2012-09-11 20:48

Igen, azt néztem én is. Köszi a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2012-09-11 14:25 plazma részére

A leírás alapján használható. Azt viszont írják, hogy vásárlás (leütés) után add meg, digitális, vagy manuális klímával szerelt az autód! Tehát kétféle termék van ugyanazon az áron.

plazma | 2012-09-11 12:37

Helló, véleményt szeretnék kérni erre: http://www.ebay.com/itm/MAZDA-6-2002-2007-DVD-Multimedia-Player-with-GPS-and-Bluetooth-/120983432999?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c2b2caf27#ht_2053wt_1397 Kíváncsi lennék használható-e a digit klímás régebbi (2007-es) 6-osba?

mazda-auto.hu | 2012-08-30 07:49 footy részére

Eddig ilyet nem írtak, ez új. Ha azt írják, hogy jó, akkor biztosan működik. Semmiképpen nem érdemes egy utólagos erősítőhöz a Bose tápkábelét használni. A Bose erősítő áramfelvétele igen alacsony, így a vékony vezetékkel egy nagyobb erősítő áram után kapkod. Olyan mintha befogott szájjal kellene futni. Érdemes az akkumulátortól közvetlenül vinni egy minimum 10 qmm-es pozitív tápkábelt lebiztosítékozva az akku közelében. A testkábelt nem kell az erősítőig elvinni, csak az akku közelében, és az erősítő közelében kell egy stabil (festékmentes) kontaktot keresni/kialakítani, rövid kábelekkel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó