2023. Január 28. Szombat - Károly,

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


footy | 2012-12-30 12:32 mazda-auto.hu részére

Ezek szerint egy Bose-os M6-bol szarmazo 6os CD tarat is gond nelkul belehet epiteni igaz? Az elolap mas mint az 1cd-s fejnel? Mintha a 6-osnal lenne load gomb is.

mazda-auto.hu | 2012-12-14 08:58 footy részére

Persze, ugyanúgy. Például az ülés rögzítő csavarja, ha a testkábel szemes saruja alatti részt festékmentessé teszed (csiszolás).

footy | 2012-12-13 22:39 mazda-auto.hu részére

Mazda 6-osnal is ez lehet a hiba? Mas: A vezeto oldali ules ala szeretnek erositot tenni, tudna ajanlani valami praktikus testpontot?

mazda-auto.hu | 2012-12-12 08:52 Flingel részére

Könnywen lehet, hogy a lecsavarható tetőantenna belül meg van szakadva. Érdemes egy próbát tenni, egy másik antennával.

Flingel | 2012-12-11 08:33

Tisztelt Szakértő! Egy 2005-ös Mazda 3 TX Sedanom, fura mód, csak rádiós egységgel. (használtan vettem, cd-t ritkán haszálok, így elég a rádió) Ami nagyon meglepett a rádió használata során, hogy a vétel sokszor nagyon gyenge, rádióadótól függetlenül. Budapest agglomerációjában élek, napi rendszerességgel járok be a fővárosba, de sokszor még a főváros belsejében is serceg és nem tiszta a vétel. Egyedül talán a közrádiók jönnek be jobban, de a kereskedelmi rádiók rendszesen sercegnek, recsegnek. Ez a jelenség felerősödik,ha nagyfeszültség alatt haladok el, de a régo 323-as Mazdám Blaupunkt rádiójával ilyen problémák fel se merültek. Méltatlanul gyengének tartom ezt a vételi minőséget a Mazdához (egyáltalán egy autósrádióhoz) Érdeklődnék, hogy van valami trükk, amivel a vétel javítható? Vagy minden Mazda 3-as rádiója ilyen gyenge? Köszönöm válaszát előre is!

footy | 2012-12-04 10:16 mazda-auto.hu részére

Koszonom a reszletes valaszt!

mazda-auto.hu | 2012-12-04 09:24 footy részére

1. Bose-nem Bose. Gyári fejegység utólagos rendelésénél nem lehet választani (tehát nem kritérium) az alap négy, vagy a többhangszórós Bose-hoz megfelelőség között. A másik dolog, hogy a fejegység csatlakozó lábain, nincs külön A-B csatorna, a 8 hangszóró pin-en kívül. Már ez a két adat elég, hogy a kábelezés effajta különbségeit ne vizsgáljuk komolyabban. 2. Ilyen csekély áramfelvételnél használható a fejegység tápja, főleg, hogy annak áramfelvétele a hangszórók nélkül kisebb.

footy | 2012-12-04 08:07 mazda-auto.hu részére

Ha aktiv jelalkitot kotnek be kihengosito kabel segitsegevel (hogy ne kelljen szetvagni a gyari kabelezest) a fejegysegrol lehetne hozni tapot, vagy kulon tap kell mindenkepp. 350-550mA-t vesz fel a high-low konverter. koszonom

footy | 2012-12-03 20:50

Én is így tudtam, de letöltöttem a saját és a kinézett(CR-YM4273K) fejegység manualját és a kimenet máshogy van megoldva két fejnél: Saját fej: http://prohardver.hu/dl/upc/2012-12/4270_defaulthu.jpg Kinézett fej(Bose?): http://prohardver.hu/dl/upc/2012-12/4270_bosehu.jpg Ön mit mond?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó