2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atika | 2011-01-19 08:58

Hivatalos mazda márkaszervízként üzemelnek? Azért érdekel, hogy a visszahívásokkal kapcsolatos javításokat elvégzik-e garanciában? Itt olvastam róla: http://www.autopult.hu/index.php/hirek/ujdonsagok/523-visszahivjak-az-oesszes-mazda-rx-8-at

Ezen kívül árajánlatot szeretnék kérni bizonyos javításokra. Milyen email címre írhatok ezzel kapcsolatban?

mazda-auto.hu | 2011-01-18 15:27 zzoltan részére

A MOP vezérlőkörére, és magára az olajadagoló pumpára vonatkozó hibakódok. Mindkét kód többesélyes, végig kell ellenőrizni több dolgot. Legutóbb egy P1688-ast oldottunk meg úgy tökéletesen, hogy nem kellet a gyári utasítás szerint cserélni a komplett olajadagoló pumpát. De minden hiba egyedi, nem lehet általánosítani. Konkrétumokat nem írhatok, hiszen abból próbálunk "élni", hogy utánajárunk, és megoldjuk az ilyen jellegű problémákat is. Másnak is meg lenne a lehetősége rá.

zzoltan | 2011-01-18 12:39 mazda-auto.hu részére

És azt lehet tudni, hogy konkrétan mik ezek a hibák és mi okozza? Tehát konkrétan ebből lehet tudni, hogy mit kell javítani, kicserélni, hogy a jövőben ilyen ne forduljon elő?

mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:16 zzoltan részére

Igen, jelenleg ezek az árak. A második kódhoz tartozó egyes hibák esetén akár 2000-3000 is lehetett volna a maximális fordulatszám. Tulajdonképpen a rendszer vészüzemmódra áll, a motor megóvása érdekében, de igyekszik az autót mozgóképesen tartani.

zzoltan | 2011-01-18 10:15

Legutóbb kiolvasott hibakódjaim:
P1687 és P1687*
Metering Oil Pump control circuit high flow problem
P1688 és P1688*
Metering Oil Pump control circuit initial check problem

Ez lenne a "limp" mód?

zzoltan | 2011-01-17 16:51 mazda-auto.hu részére

Akkor következő olajcserére nekem is kb ennyit kell összegyűjtenem? :)

mazda-auto.hu | 2011-01-17 15:18 Atika részére

Ez leszerelés után derül ki, de véleményem szerint vétek ilyenkor a régi szerkezetet benne hagyni,hiszen az is "kapott" az ultra magas hőmérsékletből.

Atika | 2011-01-17 14:45

Köszönöm a gyors választ.
Elegendő a tárcsa és a csapágy cseréje, vagy a szerkezetet is kell? Kb 70000km van az autóban. Úgy tudom hogy még semmi nem volt cserélve benne.

mazda-auto.hu | 2011-01-17 14:35 Atika részére

Csúszik a kuplungtárcsa. A tárcsa 59260,-Ft, a szerkezet 56142,-Ft, a kinyomócsapágy pedig 12071,-Ft nálunk, illetve kell még kb. 16000 Ft a munkadíjra és az apróságokra.

Roland__ | 2011-01-17 14:32 Atika részére

nem a kuplung csuszik csak meg?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó