2025. Október 15. Szerda - Teréz
Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Lamborghini Egoista.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Tíz éves a Mazda 3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-10-20 15:36 zzoltan részére
Köszönjük az információkat!
zzoltan | 2010-10-20 15:15 mazda-auto.hu részére
A másik fórumon írta valaki, hogy Ő már át is javíttatta és valóban így működik a dolog.
Annyi módosítással, hogy először Közlekedési Felügyeleten kapsz egy adatlapot 1770 Ft, azzal okmányiroda, ahol új forgalmi ingyen, majd vissza a Felügyeletre és ekkor adják a zöld plakettet 2700 Ft-ért.
mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:37 zzoltan részére
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:35 to1988 részére
137727,-Ft. Van egy olcsóbb alternatíva 59000 Ft-ért, de jelenleg nincs belőle az országban
zzoltan | 2010-10-20 06:59 mazda-auto.hu részére
István,
NKH levél mailben elküldve.
to1988 | 2010-10-19 20:58
Tisztelt István!
Érdeklődni szeretnék, hogy Önöknél mennyibe kerül az rx-be a hűtő?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Tamás
mazda-auto.hu | 2010-10-19 11:53 zzoltan részére
Nem lehet még ez alapján csoportosítani az alacsony kompressziójú motorokat. Ha lehet is, nem hiszem, hogy termikus jellegből adódik a különbség.
zzoltan | 2010-10-18 15:45 mazda-auto.hu részére
És az mivel magyarázható (ha egyáltalán van oka), hogy egy hibás motornál általában a hátsó kamrákban kisebb a kompresszió?
mazda-auto.hu | 2010-10-18 11:53 corre78 részére
Értem. Szerencsére azért nem gyakori probléma a befecskendezés leállása, hiszen tulajdonképpen a kamra vákuum szívja be a MOP által porciózott adagot. A MOP által kifejtett nyomás minimális.
Előző hozzászólásom második felében a rotorok belső hűtésére gondoltam, csak a belső szó kimaradt. Ez olyasmi, mint a dugattyúsokban a dugattyúra alulról spriccelő olaj.
corre78 | 2010-10-18 11:15 mazda-auto.hu részére
Pontosan ezért nem térek át full premixre. Én is úgy gondolom, hogy a gyári adagolót érdemes megtartani és emellett rész-premixelni. Ez azért is jó lehet, mert ha az olajrések eltömődnek (Dexelia -habosodás stb.), akkor is van egy kis lélektani előny, hogy az ember a kevés motorolajfogyást időben észrevehesse és eközben mégis kapnak valahonnan legalább egy minimális mennyiségű olajat a kamrák. Mivel én hetente/max 150 km-enként ellenözök/utántöltök (mindig hidegen és 7 mm-rel max alá), ezért talán jó eséllyel viszonylag időben észre fogom venni, ha nem kielégítő az olajfogyás.