2025. Július 4. Péntek - Ulrik
Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2010-10-20 15:36 zzoltan részére
Köszönjük az információkat!
zzoltan | 2010-10-20 15:15 mazda-auto.hu részére
A másik fórumon írta valaki, hogy Ő már át is javíttatta és valóban így működik a dolog.
Annyi módosítással, hogy először Közlekedési Felügyeleten kapsz egy adatlapot 1770 Ft, azzal okmányiroda, ahol új forgalmi ingyen, majd vissza a Felügyeletre és ekkor adják a zöld plakettet 2700 Ft-ért.
mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:37 zzoltan részére
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-10-20 14:35 to1988 részére
137727,-Ft. Van egy olcsóbb alternatíva 59000 Ft-ért, de jelenleg nincs belőle az országban
zzoltan | 2010-10-20 06:59 mazda-auto.hu részére
István,
NKH levél mailben elküldve.
to1988 | 2010-10-19 20:58
Tisztelt István!
Érdeklődni szeretnék, hogy Önöknél mennyibe kerül az rx-be a hűtő?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Tamás
mazda-auto.hu | 2010-10-19 11:53 zzoltan részére
Nem lehet még ez alapján csoportosítani az alacsony kompressziójú motorokat. Ha lehet is, nem hiszem, hogy termikus jellegből adódik a különbség.
zzoltan | 2010-10-18 15:45 mazda-auto.hu részére
És az mivel magyarázható (ha egyáltalán van oka), hogy egy hibás motornál általában a hátsó kamrákban kisebb a kompresszió?
mazda-auto.hu | 2010-10-18 11:53 corre78 részére
Értem. Szerencsére azért nem gyakori probléma a befecskendezés leállása, hiszen tulajdonképpen a kamra vákuum szívja be a MOP által porciózott adagot. A MOP által kifejtett nyomás minimális.
Előző hozzászólásom második felében a rotorok belső hűtésére gondoltam, csak a belső szó kimaradt. Ez olyasmi, mint a dugattyúsokban a dugattyúra alulról spriccelő olaj.
corre78 | 2010-10-18 11:15 mazda-auto.hu részére
Pontosan ezért nem térek át full premixre. Én is úgy gondolom, hogy a gyári adagolót érdemes megtartani és emellett rész-premixelni. Ez azért is jó lehet, mert ha az olajrések eltömődnek (Dexelia -habosodás stb.), akkor is van egy kis lélektani előny, hogy az ember a kevés motorolajfogyást időben észrevehesse és eközben mégis kapnak valahonnan legalább egy minimális mennyiségű olajat a kamrák. Mivel én hetente/max 150 km-enként ellenözök/utántöltök (mindig hidegen és 7 mm-rel max alá), ezért talán jó eséllyel viszonylag időben észre fogom venni, ha nem kielégítő az olajfogyás.