2025. November 7. Péntek - Rezső
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda a SEMA tuning kiállításon.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










Endre_mazda3 | 2025-11-06 11:18
Sziasztok!
Következő lenne az esetem.
Autó: Mazda 3 BL 2011ből, 2.0l benzines 150hp, AUTOMATA.
Pár hete elkezdtek jelentkezni az alábbi problémák. Leváltásnál (4.ből 3.ba) megugrik az autó. Nem sűrűn, viszont heti szinten 1-2x jelentkezik ez a probléma. Nos azóta ugye már eltelt 1-2 hét, azóta már jelez az ABS, a check engine, a holttérfigyelő is elkezd pislogni, szóval teljes karácsonyi hanuglat van. (plusz az AT jelzés)
Mivel úgyis kellett olajat cserélni elvittem, mint minden évben, márka szervizbe és ők ráfogták az akksira. Na az akksi csere le is zajlott viszont az autó ugyanúgy jelzi a hibákat. Egyetlen egy hiba kódot tudtak leolvasni az pedig a: P0720 (fordulatszámszenzor).
Viszont nekem gyanús, hogy más baja is van az autómnak, viszont a mazdások semmi mást nem tudtak találni.
A hibák abszolut nem állandóak, amikor amilyen kedve van az autónak megjelennek. (a kocsiban 135.000km van)
Ha bárki másnak is voltak ehhez hasonló élményei, örülnék ha megtudná azt osztani velem. :)
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2025-10-02 15:55 Kitti92 részére
Sajnos ehhez a típushoz már nem lehet rendelni magyar nyelvű kezelési könyvet. A netről letölthető angol nyelvű, ha az segítség.
Kitti92 | 2025-09-30 10:22 cgyoerfi részére
Szia!
Ugyanezzel a problémával küzdök én is. Ha van bármi előre lépés neked, megosztanád velem?
Köszönöm szépen.
Phatrow02 | 2025-09-10 08:17
Sziasztok!
Mazda3 bk-m van. 2008as. Magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet keresek hozzá. Akár papír alapút, akár pdf-ben letölthetőt. Tud valaki eladót, vagy egy linket?
Köszönöm előre is.
Konyaf | 2025-03-30 21:33
Sziasztok! Valaki nem tudja hogyan lehetne egy 2008-as Mazda 3-ason kikapcsolni a riasztó sípoló hangját? Szeretnénk használni a riasztót, tehát nem akarom teljesen kikapcsolni, de minden élesítéskor és nyitáskor sípol, ami viszont nevetséges.
Zolot | 2025-03-29 00:37
Tisztelt cím,
2011-es 1,6 os benzines Mazda 3 BL-hez szeretnék magyar nyelvű kezelésikönyvet.
Tudnak ebben segíteni?
Köszönöm
Hege90 | 2025-02-09 16:58
Tisztelt Mazda autó.
Van egy 2021. es évjáratú mazda3 sedan/G122 2.0 autóm.
Az autó 30000 kilómétert futott rendszeresen szervízben karbantartott.
Utolsó szervíz fél éve volt azóta 7000 km ert tettem meg vele.
Problémám, az autó 2 hétig parkolóban állt és indítás után a motor ütemes kattogó hangot ad alapjáraton. Gázadásnál a kattogás gyorsabbodik. Elvittem egy rövid próbaútra azután a kattogás halkabb lett de még volt. Olajszint a maximumon van minimálisan felette. Mi lehet a probléma?
stevenke | 2024-10-25 13:09
Érdekes hibajelenséget produkál a kocsi,ha ráteszem a gyujtást bekapcsol a tompitott világítás, ha leveszem a gyujtást vezetőoldali ajtó nyitása után sipol.
stevenke | 2024-10-25 13:04
Érdekes hibajelenséget produkál a kocsi,ha ráteszem a gyulytást bekapcsol a tompitott világítás, ha leveszem a gyulytást vezetőoldali ajtó nyitása után sipol.
cgyoerfi | 2023-08-16 13:27
Sziasztok,
Segítséget kérnék, hátha volt már ilyen valakinek. Szóval, Mazda 3 BK, random ha felkapcsolom világítást konkrétan nincs műszerfal világítás és hátsó lámpám, első fényszórok mennek. Egyből TNS relé problémára gyanakodtam, ennek ellenére elvittem autó villamossági szerelőhöz. A lényeg relé cserélve de a hiba továbbra is fenn áll. Ezért bontóbol vettem 2db belső biztosíték táblát ami a kesztyű tartó alatt van kompletten (lásd képet). Kicseréltük, és a hiba ugyan úgy jelentkezett. Az az érdekes, hogy ha kicsit megüti az ember azonnal jó lesz. Kontakt hibára gyanakodtunk, de minden kapcsoló végig mérve, tűk felreszelve, sprayzve. A szakinak már nincs ötlete. A hiba random jelentkezik. Szóval valakinek bármi ötlete? Ja és a kesztyűtartó világítás is kiiktattuk, kevettük az izzót nem-e az csinéálta de nem. Szóval tanácsokat várok, segítsetek. Ugye éjjel veszélyes ha nincs hátsó világítás meg műszerfal...
Előre is köszönöm!