2024. Október 22. Kedd - Előd

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


AnitaB. | 2017-10-05 22:14 GáborMolnár részére

Szia,

Köszi a tipppet! Majd megemlítem, hogy erre is nézzenek rá. Már többször is belenéztek a rendszerbe, hogy mit ad ki, de ez is nehézség, ugyanis nem olvasható ki semmilyen hibakód. Pedig 3 különböző szerelő, 3 fajta gépen nézte meg. :(

Sanyesz1 | 2017-10-05 15:18

Tisztelt Mazda autó!

1hónapja vásároltam egy Mazda 3-ast, kérdésem az, hogy honnan deríthetem ki, a gyári rádió kódját, ha esetlegesen áramtalanítani kell az autót?

Válaszotok előre is köszönöm!

gazsi77 | 2017-10-04 16:42

Jó napot a forum minden olvasójának. A napokban vettem egy 1.6-os, benzines Mazda 3-as autót, Németországból:). Alvázszáma: JMZBK14Z251249021. 2005-ös kiadású, 137 000 km-ben van. Csodásan szép és kényelmes autó:). Egy magyar nyelvű használati könyvhöz hogy juthatok hozzá, hogy jobban megismerjem autóm? Köszönettel, Gazsi

GáborMolnár | 2017-10-04 12:33 peti007 részére

Peti!

 

Köszi a linket!Meg is rendeltem a kábelt.Sűrűn rendelek ebay-ről de erre nem is gondoltam.Köszi mégegyszer.

GáborMolnár | 2017-10-04 12:30 AnitaB. részére

Szia!

Nekem akkor csinált ilyet amikor füstgázvisszavezetés (egr) gondja volt.Mondjuk akkor erőtlen is lett ,mert a felakadt szelep menet közben is visszaengedte a motorba a gázt.De lehet be fecskendezéssel is gondja vagy levegő csöveket, fojtószelepet kitakaritani ha van benne, mert a sport változatban pl. nekem nincs..Ki kellene olvasni az agyát hátha hoz valamire hiba kódot.

AnitaB. | 2017-10-03 11:52

Tisztelt M szerviz,

Információt szeretnék kérni 2006-os Mazda 3 sedan típusú, 1.6-os dízel autónkról, amit tavaly decemberben vásároltuk.

Alvázszám: JMZBK12Y261354419

Illetve olyan probléma merült fel, hogy egyelőre egyik szerelő sem tud mit kezdeni vele... Az egyikük szerint nincs nagy gond, míg másikuk szerint az autó “időzített bomba”. Maga a probléma az, hogy az autó füstöl és nagyon kellemetlen szagú füstöt nyom ki magából. Padlózásnál full fekete füst jött belőle, egyébként használat során akkor füstöl ilyen büdösen, ha sokáig áll egy helyben, vagy tolatunk, illetve pl. amikor a határnátkelőnél állunk és egymás után többször kell elindulni és megállni. Ilyenkor egyébként fehér-szürkés füsttel találkozunk.

Kedves fórumozók, merült már fel valakinél hasonló probléma? Nagyon szeretnénk már a végére járni.

gargyak | 2017-10-03 09:05 peti007 részére

Kedves Peti007!

 

Köszönöm szépen válaszod, megnyugtattál, bár volt egy ilyen sejtésem is, hogy a külső hőmérsékletet figyeli smiley

ziol86 | 2017-10-03 07:53 peti007 részére

Köszi, most már akkor muszáj valakivel megnézetnem azokat a stabilizátorokat.
Én még csak addig jutottam, hogy a barátnőmet és a tesómat is a hátsóülésre száműztem, hogy hallgatózzanak, de nálam is a csomagtartós móka lett volna a következő lépés laugh

peti007 | 2017-10-02 23:51

gargyak: Az izzítás szimbólum csak extrém hidegben fog világítani, ez ilyen, nekem is dízel van már lassan 7 éve, de még csak 1x láttam egy másodpercre.

 

ziol86: valószínűleg tényleg a stabpálca lesz a ludas, az szokott furcsa, nehezen behatárolható zörgő hangokat adni. Amikor én eőször cseréltem, akkor én is hátulról hallottam valamit. Tesómat még a csomagtartóba is bepasszíroztem egy körre egy kátyús útszakaszra hogy hallgassa már meg mi zörög laugh

gargyak | 2017-10-02 21:15

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy 1.6-os PSA dízel Mazda3-ban az izzitásnak hol és milyen reléje, biztosítéka van illetve ezeket hol találom? A hiba jelenség, hogy amikor gyújtásba rakom a műszerfalon az izzítás jele nem világít, bár ennek ellenére a mostani hidegebb regeleken is nagyon könnyen indul a motor. A visszajelző lámpát a beépített diagnosztika ki gyújtja, az nem lehet rossz. Volt már valakinek ilyen? Merre induljak? Ha tudtok kérlek segítsetek.

Köszönettel: Krisztián

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó