2023. Szeptember 29. Péntek - Mihály
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
MAZDA RX-8 turbósítás.
MAZDA TAIKI
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Dexxter182 | 2017-10-20 18:03 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm szépen a választ. Azt sikerült leszürnöm. Azért lennék kíváncsi a listára, hogy érdemes e tx plust keresni te helyett. Mi az a plusz amit ad. Sajnos mindenhol ellentétes infókat találok és hirdetesekben is össze vissza van írva.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-20 15:04 Dexxter182 részére
Sajnos már nincs felszereltségi listánk ehhez a típushoz, de a felsorolás szerint nőtt a felszeretség. A CE volt az alap, a TX plus a legfelszereltebb változat.
Dexxter182 | 2017-10-20 11:30
Sziasztok
Mazda 3-ast szeretnék venni ebből a jó kis 2004 környéki évjáratból. A kérdésem az lenne hogy valahol van egy pontos leírás a különbőző felszereltségekről?? (CE, TE, TX, TX plus) Pontosan melyik mit takar?
Köszi előre is ah valaki tud segíteni
mazda-auto.hu2 | 2017-10-19 12:37 Armyvz részére
Üzemanyag ellátással van gond, sokminden okozhatja, a legegyszerűbb egy műszeres (MAZDA) vizsgálat lenne.
Daggor | 2017-10-16 17:53
Üdv!
(2010 BL)
Nekem nincs a gumik nyomását ellenőrző cucc a felniken, ami miatt másfél évig folyamatosan (mióta nálam van az autó) rendre kaptam a felszólítást a múlt hét közepéig, hogy ellenőrizzem a gumik nyomását, valamint a piktogramm is világított a műszerfalon. Ez egy pár napra megszűnt, azaz nem jelzett hibát egyik módon sem. Tegnap viszont menet közben nekiállt villogni a piktogramm, majd kb. 20 másodperc múlva folyamatosan égni. Azóta ez lezajlik minden indításnál, de a nyomás ellenőrzésére már nem szólít fel.
Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy ez mit takarhat?
pluharlac | 2017-10-15 17:53
Kedves Mazda Auto,
autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt autó egy 2011/9-es évjáratú Mazda 3 2.0 TX Plus i-Stop. Mivel az érintett autó Szegeden van első kérdésem az lenne, hogy vállalják-e használt autók átvizsgálását? Továbbá, ha küldök önöknek egy alvázszámot e-mailen, vagy akár itt a fórumon keresztül le tudják-e kérdezni az autó szervízelőéletét? Utolsó kérésem az lenne:), hogy önök szubjektív/objektív szempontok alapján ajálható autónak tartják a kiszemelt típus, elsősorban a 2.0 i-Stop-os benzin motorra gondolok. Előre is köszönöm. Üdv, Pluhár László
Armyvz | 2017-10-06 21:44
P2187 hibakód mitől lehet? Mazda 3 1.6 benzin 2004.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 13:47 Sanyesz1 részére
Gyárilag nincs kódolva, de az első tulajdonosa ettől függetlenül adhatott neki kódot, amit nyilván csak Ő tud.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 13:45 gazsi77 részére
Sajnos ehhez már nem tudunk kezelési könyvet küldeni.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 13:43 AnitaB. részére
Szervizbe kellene vinni, mert több dolog is okozhatja, pl. EGR, intercooler, befecskendező stb.
Ha kapok egy névre írt forgalmi és személyi másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldöm az anyagát, de egyébként mindössze egy bejegyzése van.