2024. Április 18. Csütörtök - Andrea

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 10:06 feri_G120 részére

Ez egy új autó, mindent garanciában javítunk rajta ha meghibásodik, ezért mindenképpen márkaszervízbe kell vinni. Csak speciális töltővel tölthető az akkumulátora!!! Ilyen általában csak a márkaszervizekben van, így otthon a hagyományos töltőkkel nem is szabad tölteni.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 09:45 Rideko részére

Csak komplett szettben tudunk küldeni, ami tartalmaz egy 16” acél keréktárcsát Continental gumival, szerszámos táskát, rögzítő csavart, csomagtér betétet, emelőt és kerékkulcsot. Az ára nettó 111.290.-Ft+ÁFA + posta.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 09:31 pataki_63 részére

Ha azt adja ki hibának a Mazda műszer, akkor szinte biztos, hogy az ment tönkre. Természetesen bármi meghibásodhat, így a kopogásérzékelő is.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 09:24 Frenkie67 részére

Mi is a kerékcsapágyra tippelnénk, ki kellene próbálni, hogy kanyarodásnál erősödik-e a búgás valamelyik irányba, de mindenképpen szervizbe kellene menni, mert ha kerékcsapágy, akkor az balesetveszélyes is lehet.

Gabinho86 | 2017-10-26 07:29

Tisztelt Mazda autó!
Olyan kérdésem lenne h 2007 bk kocsim van.van e valamilyen trükk amivel be tudom állítani hogy mutassa az átlagfogyasztást meg h mennyi kilómétert tudok még menni.tanítható e a fejegység vagy valami plusz kütyü kell e hozzá. OBD csatlakozóról olvastam hogy jólehet

peti007 | 2017-10-25 13:07 Frenkie67 részére

Bár ezt hallani kellene, de kerékcsapágy hibára tippelnék, az elő szokott fordulni a 3-asokkal. Én is nem rég cseréltem a jobb hátsó kerékagyat, mert hátul csak egyben lehet, de az első tengelyen lehet külön csapágyat is.

Emeld fel az autót és forgasd meg az összes kereket a levegőben. Hallani lehet hogy ha ez a probléma.

Frenkie67 | 2017-10-25 10:09

Tisztelt Mazda-Auto!

2004-es BK-s Mazda 3 SPORT 1.6 benzines autómnál a következő jelenségre lettem figyelmes: az utóbbi 1 hétben bizonyos fordulatszámtól és sebességtől határozott "búgó” hang hallható folyamatosan a matortér felől. Alacsony sebességnél, illetve álló helyzetben még gázadás mellett sem jelentkezik, és a motor is hibátlanul működik, semmi rendellenesség nem tapasztalható, de ez a hang zavar engem. Tervezem az ügyben márkaszervíz felkeresését, de addig is kiváncsi lennék a véleményükre.

Köszönöm.

 

pataki_63 | 2017-10-23 16:55

Segitséget kérnék

Mazda 3 1.6 benzines (2008-as) autoban motor hibakod jelent meg.A hiba nyáron nem jelent meg csak most hogy hideg az idő. Amikor már bemelegszik a motor és úgy 4-5 szori inditás után eltünik a jel.( az inditás nem egyidüben türténik hanem megyek vele majd megállok).Mi lehet a hiba?

Kiolvasáskor kopogás jelző hibát ir ki. Az autoban ,120e km van, magyarországi.A kopogásjelző tönkremehet?

Rideko | 2017-10-22 17:38

Sziasztok!

 Szeretnék 2017 -es Mazda cx-3 hoz mankó kereket venni. Tudna valaki nekem ebben felvilágosítást adni? Nem szeretném egy esetleges defektnél belefujni a javító készletet,mert azt hallottam,hogy hazavágja a gumit is és baromi drága az új javítókészlet ára is. Emelőm és kerékkulcsom már van :-))))

   Köszönöm szépen !

 

feri_G120 | 2017-10-21 22:02

Tisztelt “Mazda-auto”!

A Mazda 3 G120 AT (2017.02 havi) autómat napi többszöri gyakorisággal használom 3-5 km-es távon – városban, hosszabb útra ritkábban-(hétvégén, szabadságon megyek). Néhány napja azt vettem észre, hogy az i-stop rendszer nem működik (hibaüzenet nem volt – a menübe lépve az “i-stop nincs kész”) Arra gondoltam, hogy az előző időszak használati módja – sok hideg indítás, lámpa, rövid utak, stb. miatt az akku fesz. alacsony. Hazaérve felraktam az akkutöltőt – néhány óra elteltével a töltő teljes feltöltött állapotot jelzett. Azóta mentem az autóval hoszabb utat is (80 km). Az autó OK, hibaüzenet továbbra sincs, akkufeszültség rendben, töltés rendben (14,4 V körüli érték alapjáraton), de az “i-stop” továbbra sem működik. Az autóban van egy "Pajzs"-os védelem, az is rendben.  Esetleg érdemes lenne megpróbálnom egy akku kiiktatást (saru levétel) vagy csak a “márkaszervízben” tudják orvosolni a  problémát? (sajnos a legközelebbi is 80+ km – az éves kötelező meg csak februárban lesz esedékes)

Válaszukat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó