2025. Május 4. - Mónika

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2012-04-25 20:41

Tisztelt Mazda-Expanzió! Van egy 2004/2 havi, 1.6 benzin(Z6) TE felszereltségű Mazda 3-om. Két kérdésem lenne az autóval kapcsolatba: 1. Én elég sokat járok külföldre,sokat autopályázok,ezért számomra nagyon hasznos lenne egy tempomat.Gondolom hogy az autó "agya" gyárilag tudja ezt a funkciót,csak a megfelelő kezelőegység kell hozzá, ill. egy kis computeres beállítás.Ez hozzávetőlegesen (anyagköltség+munkadíj) milyen költségvetésből hozható ki?Ha esetleg a gyári tempomat nem megoldható, akkor ugyanez valamilyen univerzális egységgel lehetséges? 2.Nem működik a tolatólámpám. Izzó jó,biztosíték jó. Kizárásos alapon marad a vezetékszakadás, ill. a váltónál található kapcsoló hibája. Én a másodikra gyanakszom. Ennek a költsége (anyagköltség+munkadíj) érdekelni megközelítőleg! Válaszukat előre is köszönettel! Szász Viktor

ungyi | 2012-04-02 11:55 mazda-auto.hu részére

Többnyire egy fűtött garázsban állt,így aztán törhetem a fejem, de lehet,hogy olajcsere lesz a vége:köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-02 08:34 ungyi részére

A "nagykönyv" szerint már az egy év állás alatt jeléentkező hőingadozások káros hatása miatt is cserélni kell a motorolajat, kivéve ha állandó hőmérsékletű helyen áll az autó.

ungyi | 2012-04-01 10:43

2010-es évjáratú,2011.áprilisában vásárolt sedan 3-ban 3500 Km-van,egy bizonyos oknál fogva,1200 km-nél cseréltük az olajat.Most az egy éves szervíznél mit tegyek a kevés kilóméter miatt az olajjal és az olajszűrővel? Cseréljek vagy nem kell? Mit gondolsz? Kösz!

mazda-auto.hu | 2012-03-28 08:36 Drrdzsi részére

Mi Békéscsabán vagyunk, más szervizekről sem jót, sem rosszat nem szoktam írni.

Drrdzsi | 2012-03-27 11:20

Köszönöm a választ, már csak egyetlen kérdésem lenne, hogy egyszerű emberként hova tudnám elvinni, ahol nem vernek át és korrektül, lehetőleg elfogadható áron megjavítják, mert sajnos több százezer Ft-ot nem tudom kifizetni rá.

mazda-auto.hu | 2012-03-27 10:12 Drrdzsi részére

Sajnos a Mazda3 1,6-os dízelek esetében nem egyedi jelenség, hogy nem hivatalos Mazda szervizben történő műszeres diagnosztika után "megbolondul" az elektronika. Szoftvert ritkán felejt az elektronika, inkább a motorvezérlés, és a karosszéria elektronika (pl. PJB doboz) közötti kapcsolatban lehet hiba, de sajnos mint már említettem a vezérlőegység ennél a típusnál kényes az idegen diagnosztikára, és általában nem is "éleszthető" fel. Így sajnos ez is lehet.

Drrdzsi | 2012-03-27 09:39

Közben odáig eljutottunk, hogy állítólag motor elektronika probléma, amit komplett cserére javasolnak, de azt mondják, hogy megoldható lenne az is, ha egy másik ugyan ilyen autó szoftverét rátöltik erre. Van erre lehetőség? Mert a kulcs villog a műszerfalon, semmi másra nem reagál.

mazda-auto.hu | 2012-03-27 08:06 Drrdzsi részére

Érdekes. Elképzelhető testkábel probléma, vagy motorkábel kidörzsölödés probléma. Esetleg biztosíték is lehet..Mérni kell, meddig van áram. Reméljük nem esetleges fordított polarítású "bikázás" történt véletlenül!

Drrdzsi | 2012-03-26 21:43

Hello! Érdeklődnék, hogy mi történhetett, ha lemerült az akksi, azóta semmire nem reagál, nem indul, nincs gyújtás. Nyilván mindezt feltöltött akksival próbáltuk, már több szerelőnél járt! Mazda 3 diesel. Köszönettel: Gábor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó