2025. Május 10. Szombat - Ármin
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
pusiisti | 2007-03-02 16:51
Sziasztok.
1.4 Mazda 3-omra 16" alufelnit szeretnék venni (nem gyárit)
A kérdésem az lenne, hogy milyen széles felni való rá és mekkora értékü legyen az ET száma, és mit takar az ET szám?
Válaszotokat elõre is köszönöm.
István
mazda-auto.hu | 2007-02-27 16:14
A Mazdákban is lehetséges rövid ideig túlnyomás padlógáz után, csak nem ezt az adatot adják meg nyomatéki csúcsnak. A 2.0 literes motorokban ez biztosan megvan, az 1.6-osnál csak valószínûsítjük.
ben | 2007-02-27 09:44
Az lenne még a kérdésem, hogy a Citroen és a Peugeot kihozta a az 1.6-os dízel a utóit POVERBOOST funkcióval ami padlógáznál + 20nm növeli a motor teljesítményét. Megoldható ez a Mazda3-nál is?
mazda-auto.hu | 2007-02-19 16:51
Néhány újságíró-tesztelõ is jelezte már ezt a kissé zavaró kellemetlenséget gyorsításkor. A tûzfal szigetelésén kellene módosítani, vagy magát az alkatrészt zajszigetelõ köpenybe bújtatni, de valójában az is lehet, hogy csak valamelyik helyen eggyel több pontheggesztésre lenne szükség. A hangok, rezgések elnyelése, a zajforrások blokkolása külön laboratóriumi munka. Nem minden esetben orvosolható utólag normális határokon belüli erõfeszítések, módosítások igénybevételével
ben | 2007-02-19 15:53
Nekem 1,6-os 110 Lóerõs dízel 3asom van és sajnos azt kell mondanom hogy engem is zavar, néha hangosabban néha halkabban, de mindig csinálja. A szervízben nem tudták megmondani a zaj okát, pedig már többször is rákérdeztem.
Nem lehet vele kezdeni semmit??
mazda-auto.hu | 2007-02-19 12:46
Ez a hang nem szelephang, a nagynyomású szivattyú hangja és a szívászaj keveredik. A dízel Hármasokban a gyorsítás egyes fázisaiban tényleg hallható, de azért nem nevezhetõ zavaró mértékûnek.
KiZa77 | 2007-02-18 07:38
Üdvözlet mindenkinek Horvátországból. Fél éve vásároltam egy 1,6 90 lóerõs Mazdát. Érdeklõdnék, hogy nórmális e az a motórból jövõ zaj (olyan mintha a szelepek nem vólnának jól öszehangólva – cserepelnek) mikor a motor húz, mikor elengedem a gáz pedált ez a zaj eltünik. Ez a zaj egy kicsit zavar az egyébként tökéletes autóban.
Imre
mazda-auto.hu | 2007-02-13 16:47
Mazda3 belsõ zörgéses (kalaptartó felõl) problémával rendelkezõknek üzenjük, hogy megvan a zajforrás, és a megoldás is a zaj kiküszöbölésére.
mazda-auto.hu | 2007-02-12 08:51
A munkadíj 5400,- Ft, MES 6000,-, olajszûrõ 2757,-, motorolaj 18919,-
továbbá esetleg: levegõszûrõ 6966,-, pollenszûrõ 10323,-
Az árakban lehet eltérés a hivatalos Mazda szervízek között is. (rezsi óradíj, olaj...)
HuAn26 | 2007-02-10 19:45
Sedan 1.6 benzines alapmodell. "006 márciusban vásárolt.