2025. Október 31. Péntek - Farkas

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-03-05 08:36

pusiisti - A körosztó 114,3, a szélesség a 16 collos gyári felni esetében 6.5 coll, az ET szám pedig 52.5. Az ET szám a felni felezõvonalának (hosszában) és a kerékagy felfekvõ felületének távolsága. Egy 40-es ET számú felni pereme éppen 12.5 milliméterrel lesz kijjebb a gyárihoz képest. Vigyázni kell, nehogy beleérjenek a kerekek a sárvédõbe, berugózáskor, bekormányzáskor.

gillym | 2007-03-03 21:51

Még egy kérdés, mit kell tennem, hogy a Bluetooth-t tudjam használni a kocsiban? ( Mazda3 2004/5.hó)

gillym | 2007-03-03 21:49

Sziasztok! Most vettem egy Mazda 3-a sedant ( használtat ), és nekem is nyikorog a kalaptartó felõl. Mi a titok nyija? Belga kocsi belga leírással, lehet magyar nyelvû verziót keríteni?
A kiegészítõk közül az alábbiak árai érdekelnének:
sedan spoiler ( 12-chrde) vagy hátsó spoiler( kiemelt)Van különbség az aerodinamikánál?
sedan küszöb
Mazda3 emblémás gumiszõnyeg
ködlámpa szett

Köszi
gillym

pusiisti | 2007-03-02 16:51

Sziasztok.
1.4 Mazda 3-omra 16" alufelnit szeretnék venni (nem gyárit)
A kérdésem az lenne, hogy milyen széles felni való rá és mekkora értékü legyen az ET száma, és mit takar az ET szám?
Válaszotokat elõre is köszönöm.
István

mazda-auto.hu | 2007-02-27 16:14

A Mazdákban is lehetséges rövid ideig túlnyomás padlógáz után, csak nem ezt az adatot adják meg nyomatéki csúcsnak. A 2.0 literes motorokban ez biztosan megvan, az 1.6-osnál csak valószínûsítjük.

ben | 2007-02-27 09:44

Az lenne még a kérdésem, hogy a Citroen és a Peugeot kihozta a az 1.6-os dízel a utóit POVERBOOST funkcióval ami padlógáznál + 20nm növeli a motor teljesítményét. Megoldható ez a Mazda3-nál is?

mazda-auto.hu | 2007-02-19 16:51

Néhány újságíró-tesztelõ is jelezte már ezt a kissé zavaró kellemetlenséget gyorsításkor. A tûzfal szigetelésén kellene módosítani, vagy magát az alkatrészt zajszigetelõ köpenybe bújtatni, de valójában az is lehet, hogy csak valamelyik helyen eggyel több pontheggesztésre lenne szükség. A hangok, rezgések elnyelése, a zajforrások blokkolása külön laboratóriumi munka. Nem minden esetben orvosolható utólag normális határokon belüli erõfeszítések, módosítások igénybevételével

ben | 2007-02-19 15:53

Nekem 1,6-os 110 Lóerõs dízel 3asom van és sajnos azt kell mondanom hogy engem is zavar, néha hangosabban néha halkabban, de mindig csinálja. A szervízben nem tudták megmondani a zaj okát, pedig már többször is rákérdeztem.
Nem lehet vele kezdeni semmit??

mazda-auto.hu | 2007-02-19 12:46

Ez a hang nem szelephang, a nagynyomású szivattyú hangja és a szívászaj keveredik. A dízel Hármasokban a gyorsítás egyes fázisaiban tényleg hallható, de azért nem nevezhetõ zavaró mértékûnek.

KiZa77 | 2007-02-18 07:38

Üdvözlet mindenkinek Horvátországból. Fél éve vásároltam egy 1,6 90 lóerõs Mazdát. Érdeklõdnék, hogy nórmális e az a motórból jövõ zaj (olyan mintha a szelepek nem vólnának jól öszehangólva – cserepelnek) mikor a motor húz, mikor elengedem a gáz pedált ez a zaj eltünik. Ez a zaj egy kicsit zavar az egyébként tökéletes autóban.
Imre

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó