2025. Október 31. Péntek - Farkas

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cerberus | 2006-10-28 10:32

sziasztok. szeretnék venni egy hátso spojlert az ötajtos hárasomhoz. mennyibe kerül és hol kapható?

mazda-auto.hu | 2006-10-10 08:22

A felni nagyobbra cserélése nélkül kb. 6mm-rel alacsonyabban fog ülni az autó, illetve csalni fog a km óra is, ugyanolyan sebességnél magasabb lesz a fordulatszám, ami miatt a gyorsulás javul, de a fogyasztás is nõ. Emellett esztétikailag sem biztos, hogy jól mutat a kerékjáratoknál tátongó nagyobb ûr. A kisebb kerekek és az alacsonyabb oldalfal magasságú gumik miatt, rázósabb lesz az autó. A futómûalkatrészek is több rezgést, ütést kapnak majd. További megfontolandó dolog, hogy 215-ös gumiszélesség esetén már jobb 7 coll szélességû felnit használni, nem pedig 6,5 collost, mint a gyári 16-os. Enyhén kifelé fog dõlni a peres gumi oldalfala, ami stabilitás szempontjából nem túl szerencsés.

empeter | 2006-10-09 19:24

Hello!Jövõre, tavasszal szeretnék egy kicsit alacsonyabb falmagasságú gumit felszerelni úgy, hogy ne kelljen felnit cserélnem. Most 205/55 r 16 méretû kerekek vannak az autón gyári alufelnin, ezeket szeretnén 215/45 r 16 méretûre cserélni. Megoldható-e anélkül, hogy a futómû hosszab távon károsodásnak lenne kitéve? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2006-10-05 14:27

Köszönjük a bizalmat! A féknyereg, a kengyel és a nyereg csúszófelületének oxidációja, szennyezõdése miatt nem tudja a fékezés után az eredeti nyugalmi helyzetét újra felvenni. Menet közben a rezgések miatt ez nem jelentkezik, de az autó megállása esetén igen. A Mazda3 esetében az egyik szervízutasítás ennek a jelenségnek a orvosolására elõírja a féknyereg csúszófelületének takarítását (polírozásszerû), illetve az erre célra a Mazda szervízek rendelkezésére bocsájtott speciális zsírral történõ bekenését.

Pzoli | 2006-10-05 14:10

Tisztelt szakemberek!
10 nónap alatt megtett 23.000 km után idõnként, de egyre gyakrabban egyenletes , rövid ideig hallaható (1-2s) nyikorgó hang jelentkezik a jobb hátsó féknél, denem fékezéskor, hanem fékezéssel történt megállás utáni induláskor. Már jártam az eladó (NIPPON) szervízében, persze akkor nem jelentkezett... Vajon mi lehet az oka? Talán idõnként "l2ragad" valamelyik tárcsafék dugattyú? Sajnos nehéz ilyen hibával javítást kérni, de elég idegesítõjelenség. Mit tanácsoltok? (A fórumot tekintve , elég lelkiismeretes és szakszerû lehet a munkátok is, de sajnos Bp.-tõl egy kicsit messze vagytok...) üdv` - pzoli

mazda-auto.hu | 2006-10-03 15:48

Valószínûleg senki nem merné vállalni a felelõsséget, ami egy utólagosan beépített légzsákkikapcsoló esetleges meghibásodásából ered.

Alex | 2006-10-03 12:33

Sziasztok
Egy gyors kérdésem lenne... Megoldható-e hogy az utasoldali légzsák kikapcsolható legyen, hogy ott is elhelyezhetõ legyen a gyereküleés? (Mazda3 1.4 TE)

mazda-auto.hu | 2006-09-26 16:28

/db és kiszedhetõ.

ben | 2006-09-26 16:02

/db??
Kiszedhetõ a bennelévõ magassugárzó?

mazda-auto.hu | 2006-09-26 15:57

Utólag is beszerelhetõ, de érdekes módon csak a magassugárzóval együtt rendelhetõ, és így 23695.- Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó