2025. Május 10. Szombat - Ármin

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bal | 2006-09-25 18:49

Ben!

Hogyan férsz hozzá a fém karosszéria lemezekhez, amikor mindent mûanyag, vagy filc borító fed? Szerinted szilikon is segthet a bajon? Vagy mindenképpen olaj kell? Illetve hogyan fújo be? Van ilyen szerkezet, ami fújja az olajat? Így lehet kapni?

Bal | 2006-09-25 18:46

Sziasztok!

Hát én nem kétlem, hogy egyedi zörgéssel állok szemben, ezért olyan izgalmas, ha standard lenne, akkor elveszteném a hitem a Mazdában, így viszont pusztán balszerencsésnek érzem magam...
Szóval a patentok: Pl: A Sport 3-asban a hátsó háromszög ablak felett lévõ fehér színû mûanyag burkolatot ami odarögzíti a karosszériához. De tulajdonképpen a kocsiban elég sok helyen használják ezt a megoldást. Pl elöl a lábaknál a burkolatot is ez rögzíti. Gombszerû kis pontok...Könnyen kiszedhetõek, és visszapattinthatóak, de elég gyengék... Ebbõl kell nekem egy fehér, és egy fekete színben

A másik ami kellene nekem: Szintén a hátsó háromszögablaknál, ahol a légzsák felirat van, ott leszedem a burkolatot (az ajtó tömítését is le kell fejteni). Ezt a burkolatot rögzíti belölrõl egy szárnyas tipli szerû fogó. Ennek az egyik szárnya tört l, ezért már nem rögzít.

Nem tudom elég világos volt-de, de a lényeg az lenne, hogy ha elviszem a szervízbe, ott tudnak-e majd ilyet adni, vagy meg kell rendelniük, illetve nem forog -e fenn a garanciavesztés esete? Végülis csak egy mûanyag, cserélhetõ alkatrészt törtem el:)

ben | 2006-09-25 08:32

Mazda3 sedan hátsózörgõsök figyelem! Én is arra jutottam, hogy magam próbálom orvosolni a hátsó zörejeket. Nagyapám annak volt a híve, hogy ha valami nyikorog meg kell reszelni vagy olajozni.
Inkább olajozni..
Szóval minden egyes lemezes illesztésnél, hegesztésnél befújtam egy kis WD40-et. (nem szedtem szét semmit, alulról fújtam a csomagtérbõl) Azóta meg se nyekken semmi. Remélem ez a módszer másoknak is segít ..

mazda-auto.hu | 2006-09-25 08:11

Egy kicsit jobban be kellene határolni, hogy melyik patentokról van szó? A patentok a burkolattól függetlenül is rendelhetõek. Van 300Ft patent, de van 1500Ft-os is. A hétvégén két különbözõ Mazda3 Sedanban is ültem, egyikben sem zajongott semmi az utastérben. Az elsõben 3000km, a másodikban 80000km volt. Ez csak azért említettem, mert biztosan egyedi zörgésrõl van szó.

Bal | 2006-09-24 18:40

Sziasztok!

Egy kicsit önállóan eklkezdtem bûvészkedni a kocsi hátuljában, hogy megtaláljam a zaj forrását. Megpróbáltam benézni a takarólemezek mögé. Részben sikerült, nem találtam semmit, a szakértõi szememnek nem szúrt semmi sem szemet...
Azonban a lelkes keresgélés közben a következõ történt:
Az egyik fekete rgzítõ gombot elejtettem, és számomra ismeretlen jhelyre távozott.
A másik, fehér rögzítõ gomb eléggé elgyengült, már nem tart annyira.
Illetve a mûanyag burokolat egyik cserélhetõ rögzítõfüle eltölrt:)

Szóval az lenne a kérdés, hogy lehet-e ilyet szerezni? Mennyiért? És ugye ezért nem veszik a fejemet a szervízben, nem veszik el a gari??

Köszönöm
Balászs

mazda-auto.hu | 2006-09-19 11:54

ersekzoltan - Az iPod adapter 58665,-Ft.

steini - Adapter használata nélkül 5x7 collos, közepes ovál hangszórókat lehet beszerelni. Azokkal a típusokkal, melyekkel eddig ebben a méretben "találkoztunk", mélységben nincs probléma. Adapterrel, átalakítással már 16cm-es "kerek" hangszóró is berakható. Az ovált megnézheted a Mazda3 kiegészítõk cikkünkben a Mazda tuning részlegünkben.

steini | 2006-09-19 10:42

A 4gyári hangszoró helyére cm-ben milyen hangszorókat lehet beszerelni? Mennyi lehet a hangszoró mélysége?Házilag megoldható v inkább szervizben?

ersekzoltan | 2006-09-19 10:40

Az IPOD adapter mennyibe kerül?

mazda-auto.hu | 2006-09-18 10:11

Bal: Amit Oszi írt, arra érdemes figyelni. Annyit tudunk hozzáfûzni, hogy valószínûleg olyan komplett szettet érdemes megvenni, ami a trafókat, izzókat vezetékelést is tartalmazza. Fényszóró szintszabályzást feltehetõen egyik utólagos szett sem tud, mivel akkor már a lámpa egységeket is cserélni kellene, ami drága lenne. Tényleg nincs tapasztalatunk utólagosan beszerelhetõ Xenon szettekkel kapcsolatban, így érdemben nem tudunk hozzászólni. A zörgésre látatlanban más tippünk nincs.

Oszi | 2006-09-17 14:50

Az utolag beszereltett xenon szettel csak egy nagy problema van,pontosabban 2.
1:ha nincs jol beallitva(ha valaki vagy valakik beulnek hatra es meg csomagokat is rakunk a csomiba)akkor a szembejovo autost eroteljesen elvakitjuk es ezzel balesetet idezhetunk elo,plusz meg a mi alltalunk vezettet auto fenyszorojaval sem fogjuk jol latni az utat.
2:ha veletlenul nem vagyunk eleg koroltekintoek akkor csunya aramutest szenvedhetunk beszerelesnel,izzocserenel.ezeket leszamitva a xenon izzo a legjobb fenyt adja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó