2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda Furai
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









ben | 2006-09-26 13:41
A 3as GTben található magas hangsugárzó burkolat a két belsõ visszapillogónál utólag is beszerelhetõ, megrendelhetõ? ()
ben | 2006-09-26 08:31
Bal! Nálam sedan-ról van szó, és tudtam hogy a nyikorgás a kalaptartótól jön, ezétr könnyû dolgom volt. A csomagtartóba behajolva alulról lettek befújkálva a fix kalaptartónál a lemezillesztések. Én a szilikont nem javasolnám az inkább tömítésekre való. Az olajat spray-s kiszerelésben is lehet kapni, adnak hozzá egy kis "szívószálat" aminek segítségével pontosan, kis felületeket is le het fújni.
Én a szervízt tudnám ajánlani, ott rombolás nélkül le tudják bontani a kárpitokat, és ha megkéred õket biztos beolajoznak neked amit csak karsz.
mazda-auto.hu | 2006-09-26 08:17
Szerintünk ilyen "patentok" biztosan vannak más szervízek karosszériamûhelyében is. Az egyik kb. 300+Á, a másik 800+Á. A szilikon is megfelelõ, egyes spray kivitelekhez adnak hosszabb csövet is, mellyel eldugottabb helyekre is irányítottan be lehet fújni. A garancia emiatt nem változhat.
Bal | 2006-09-25 18:49
Ben!
Hogyan férsz hozzá a fém karosszéria lemezekhez, amikor mindent mûanyag, vagy filc borító fed? Szerinted szilikon is segthet a bajon? Vagy mindenképpen olaj kell? Illetve hogyan fújo be? Van ilyen szerkezet, ami fújja az olajat? Így lehet kapni?
Bal | 2006-09-25 18:46
Sziasztok!
Hát én nem kétlem, hogy egyedi zörgéssel állok szemben, ezért olyan izgalmas, ha standard lenne, akkor elveszteném a hitem a Mazdában, így viszont pusztán balszerencsésnek érzem magam...
Szóval a patentok: Pl: A Sport 3-asban a hátsó háromszög ablak felett lévõ fehér színû mûanyag burkolatot ami odarögzíti a karosszériához. De tulajdonképpen a kocsiban elég sok helyen használják ezt a megoldást. Pl elöl a lábaknál a burkolatot is ez rögzíti. Gombszerû kis pontok...Könnyen kiszedhetõek, és visszapattinthatóak, de elég gyengék... Ebbõl kell nekem egy fehér, és egy fekete színben
A másik ami kellene nekem: Szintén a hátsó háromszögablaknál, ahol a légzsák felirat van, ott leszedem a burkolatot (az ajtó tömítését is le kell fejteni). Ezt a burkolatot rögzíti belölrõl egy szárnyas tipli szerû fogó. Ennek az egyik szárnya tört l, ezért már nem rögzít.
Nem tudom elég világos volt-de, de a lényeg az lenne, hogy ha elviszem a szervízbe, ott tudnak-e majd ilyet adni, vagy meg kell rendelniük, illetve nem forog -e fenn a garanciavesztés esete? Végülis csak egy mûanyag, cserélhetõ alkatrészt törtem el:)
ben | 2006-09-25 08:32
Mazda3 sedan hátsózörgõsök figyelem! Én is arra jutottam, hogy magam próbálom orvosolni a hátsó zörejeket. Nagyapám annak volt a híve, hogy ha valami nyikorog meg kell reszelni vagy olajozni.
Inkább olajozni..
Szóval minden egyes lemezes illesztésnél, hegesztésnél befújtam egy kis WD40-et. (nem szedtem szét semmit, alulról fújtam a csomagtérbõl) Azóta meg se nyekken semmi. Remélem ez a módszer másoknak is segít ..
mazda-auto.hu | 2006-09-25 08:11
Egy kicsit jobban be kellene határolni, hogy melyik patentokról van szó? A patentok a burkolattól függetlenül is rendelhetõek. Van 300Ft patent, de van 1500Ft-os is. A hétvégén két különbözõ Mazda3 Sedanban is ültem, egyikben sem zajongott semmi az utastérben. Az elsõben 3000km, a másodikban 80000km volt. Ez csak azért említettem, mert biztosan egyedi zörgésrõl van szó.
Bal | 2006-09-24 18:40
Sziasztok!
Egy kicsit önállóan eklkezdtem bûvészkedni a kocsi hátuljában, hogy megtaláljam a zaj forrását. Megpróbáltam benézni a takarólemezek mögé. Részben sikerült, nem találtam semmit, a szakértõi szememnek nem szúrt semmi sem szemet...
Azonban a lelkes keresgélés közben a következõ történt:
Az egyik fekete rgzítõ gombot elejtettem, és számomra ismeretlen jhelyre távozott.
A másik, fehér rögzítõ gomb eléggé elgyengült, már nem tart annyira.
Illetve a mûanyag burokolat egyik cserélhetõ rögzítõfüle eltölrt:)
Szóval az lenne a kérdés, hogy lehet-e ilyet szerezni? Mennyiért? És ugye ezért nem veszik a fejemet a szervízben, nem veszik el a gari??
Köszönöm
Balászs
mazda-auto.hu | 2006-09-19 11:54
ersekzoltan - Az iPod adapter 58665,-Ft.
steini - Adapter használata nélkül 5x7 collos, közepes ovál hangszórókat lehet beszerelni. Azokkal a típusokkal, melyekkel eddig ebben a méretben "találkoztunk", mélységben nincs probléma. Adapterrel, átalakítással már 16cm-es "kerek" hangszóró is berakható. Az ovált megnézheted a Mazda3 kiegészítõk cikkünkben a Mazda tuning részlegünkben.
steini | 2006-09-19 10:42
A 4gyári hangszoró helyére cm-ben milyen hangszorókat lehet beszerelni? Mennyi lehet a hangszoró mélysége?Házilag megoldható v inkább szervizben?