2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda logó történelem.
Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2006-08-18 07:57
Lassan már 3 hete a mi galériánkban és az ár/felszereltség listánkban is a frissített Mazda3 található.
berry | 2006-08-18 00:59
egyébiránt itt a link, ahol láttam: http://href.hu/x/1nq4
berry | 2006-08-18 00:57
Hello!
Most láttam hogy nár az országban van a facelift-es mazda3.. és a felszereltségi listájában ott figyel egy bose audio rendszer... van errõl már tapasztalat? hallottátok hogy hogyan szól? lehet tudni, hogy mik a paraméterei? És legfõképpen az érdekelne, hogy korábbi m3-ba rendelhetõ? ha igen mennyiért?
mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:30
Érdekes, milyen nagy mértékû a fogyasztáscsökkenés. Ez a Turbonator, vagy valami más?
p-szabi | 2006-08-09 20:54
Sziasztok, egy érdekes információt szeretnék veletek megosztani, amit nemrégiben a gyorsulási versenyen járva kaptam. Kezdjük a történetem elejérõl, mindenki tudja, hogy ezen a rendezvényen nagyon sok újdonsággal találkozik az ember, ezek közt volt az általam említett készülék is ami állításuk szerint 20 %-kal csökkenti az üzemanyag fogyasztást és nagyobb teljesítményt biztosít a motor számára, sok infot begyûjtöttem róla mielõtt megvettem mivel az ára kerekítve 30.000 Ft. volt ami mostanáig duplán visszahozta az árát!!. Elmondtak mindent róla, kaptam nagyon sok prospektust, tanácsot, beszerelési útmutatót is, be is szereltem modhatom én magamnak, mivel nem nagy ördöngösség a beszerelése így utólag mondva, egy kezdõ is meg tudja csinálni a leírás alapján, ezt garantálom!Megtörtént a beszerelés. Teletankoltam majd 100 km után ismét tankoltam, amíg a pisztoly ki nem akadt automatikusan,,ezt bárki meg tudja csinálni,, fõleg városi vezetésnél a 16 szelepes autóm eddigi 9-10 literes átlag fogyasztását 7,5 literre levitte, álltam és néztem, mint Rozi a moziban. Ezt azért mondtam el mert tudom mit jelent 300 Ft feletti benzint tankolni és mindenki a kevesebb fogyasztásra törekszik. Én legalább is, ha esetleg valakit érdekel nyugodtan, írjon és elmondhatom, a beszerelésének menetét vagy elküldhetem levélben is ja és, hogy hol lehet ilyet beszerezni. Nekem bevált.
mazda-auto.hu | 2006-08-09 15:21
Csak a magunk nevében nyilatkozhatunk; nálunk van rá lehetõség.
malevpilcsi | 2006-08-09 13:28
Értem és köszönöm!!Vajon van lehetöség ilyenkor arra,hogy ott álljak a fickó mellett?Vagy én nézhetem meg a kis kütyün??
mazda-auto.hu | 2006-08-09 12:13
Ha karosszéria elemenként max 50-70 mikron eltérésen belül van a fényezés, akkor OKÉ. Ha valahol 200 mikron felett, vagy alulról ez közelében van a vastagság, akkor ott valószínûleg volt "valami".
malevpilcsi | 2006-08-09 10:27
Hát... ha ki tudom deríteni az öreg számát,akkor biztos könnyebb lenne,de ez nem fog menni.
A mérést megcsinálják tuti,de éné nem értek hozzá hogy mit és hogy...:(
mazda-auto.hu | 2006-08-09 08:40
Ha teljesen tisztázható a sztori hitelessége ( bár biztosan igaz :)), akkor nyugodtan meg lehet venni az autót. Azért egy festékvastagság mérést, minden rosszindulat nélkül a szalon irányában, ajánlanánk.