2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda RX-8 2002-2012.
        
      
      
            
    
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 
Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









malevpilcsi | 2006-08-08 17:55
Hali!Na azóta voltam nyálat csorgatni egy Mazda szalonban és azt mondták,hogy nem gyárit,de xenont lehet beletenni,105.000ft-ért...Megörültem!
Viszont,volt ott egy 3-as Mazda Plusline,egy öregúré volt,aki visszavitte és inkább egy 6-osat vett helyette mondván hogy élete utolsó autója inkább az legyen!!A gépben összesen 450km van...Kérdezem én,érdemes ezt megevnni?Mert ugye ki tudja mi baja történhet 450km alatt...tudom hogy még nem bejáratos sem szinte,de a bogár a fejemben van ennyi pénzért...Pedig digit klima elsö-hátsó ablakemelö,meg amit akarok...Megéri?Érdemes bepróbálni?Vagy esetleg egy szószerinti vadiújat venni inkább??!!Köszönöm a segítö hozzászólásokat!!Üdv!
mazda-auto.hu | 2006-08-08 13:24
Mivel minden autó alkatrészekbõl áll, ezért természetesen a gyári xenon szett is beszerelhetõ utólag. Viszont szemben az utángyártott xenon szettekkel, olyan sok alkatrész cseréjét-beszerelését igényli a kivitelezése, hogy irreális ár lenne a végösszeg. Nagyon komplex a rendszer, az autó elektronikai rendszere is más néhány ponton. A Japán autók többek között az ilyen komplex gyári megoldások miatt megbizhatóbbak. ..csak hát a másik oldalon a vásárlói igények emiatt nem minden esetben kielégíthetõek. Ui.: A nem xenon gyári fényszóró is nagyon jó.
malevpilcsi | 2006-08-08 12:02
Hello!
Köszönöm elöre is a kedves üdvözlést!
Kérdésem lenne hogyha egyszer kifizetem,miért nem lehet bele xenont tetetni?Az ára ugyanaz,akkor mi olyan nehéz benne beletenni?
Ha minden kötél szakad nem lehetne máshogy valahogy,de megoldani a dolgot??Üdv!
mazda-auto.hu | 2006-08-08 11:52
Elõre is üdvözlünk a Mazdások táborában! Xenon szett gyárilag nem rendelhetõ utólag, a ködlámpaszett ára nálunk 86936.-Ft új indexkarral-kapcsolóval, lámpákkal, keretekkel együtt.
malevpilcsi | 2006-08-08 11:24
Sziasztok!
Én most tervezem hogy veszek egy 3-as Mazdát,mondjuk 1,6-osat hogy húzzon is,de nem látom egyértelmüen,hogy rendelheteke e bele Xenont,illetve ködlámpát ha az nem szériatartozék...??Nagyon szeretnék,de emiatt nem vennék GT-t,mert az picit már drága!!Tudna ebben nekem vki segíteni?Elöre is köszönöm!Üdv!
mazda-auto.hu | 2006-08-08 08:04
Reméljük sikerül megtalálni a zaj forrását. Tényleg roppant zavaró tud lenni egy ilyen zörgés, nyikorgás.
steini | 2006-08-08 00:06
Nekem az utobbi idõben már szinte egyfolytában nyikorog a bal eleje a mûszerfal mögül, ill néha zörög is valami középén szintén valahol belül... Baromira idegesit és még jobban idegesit h senkinek fogalma sincs az okáról...A hónap végén megy szervizbe kuplung szerkezett cseréje miatt, ahhoz állitolag meg kell bontani a mûszerfalat is bal elõl, úgyhogy megpróbálják megtalálni a nyikorgás forrását is...Lehet h megkérem h szétszedett mûszerfallal menjünk néhány kört, hátha akkor megtaláljuk a forrását a dolognak...Jobban idegesit mint bármi más!!
mazda-auto.hu | 2006-08-03 16:39
Nem természetes, hogy zörög, így megoldás is van rá. Pl.: Rezgéscsillapító "bitumen" lap, vagy egyéb a garancia keretein belül elvégzett javítás.
ben | 2006-08-03 14:16
A kalaptartó burkolat alatti ponthegesztett lemez zörög. Álló helyzetben ha a lemezt megnyomkodja akkor nyikorog. Elméletileg a probléma megvan csak nincs rá megoldás.
mazda-auto.hu | 2006-08-03 13:56
Leszedett burkolattal, és lenyitott ülésekkel valaki üljön hátul menet közben, hátha megtalálja a zajforrást. Igazság szerint az sem mernénk biztosra mondani, hogy hátulról jön a zaj. A karosszéria fémlemezei nagyon be tudják csapni a fület. Egyéb ötleteink csak "élõben" lennének.