2025. November 1. Szombat - Marianna

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-01 12:23

steini - Nálunk?
ben - Hihetetlen, hogy ez még létezik. A világon nincs ilyen. Ilyet nem mondhatna egy biztositós sem. Neki esetleg a karosszéria garanciája miatt márkakereskedõt lehetne javasolni, de azt sem kötelezõ. Elszomorító. Ragaszkodj a gyárihoz.

ben | 2006-06-01 11:54

Elmentünk a Generalihoz bejelenteni a szélvégõkárunkat cascora és azt mondták hogy ha xy céghez visszük aki csak szélvédõ javítással és cserével foglalkozik, akkor elengedik az önrészt. Hogy lehet ez? Utángyártott sz.védõt raknak be és az annyival olcsóbb?

steini | 2006-06-01 11:49

Ha beviszem a szervizbe a kocsimat egész napra, hogy ezt átvizsgálják, akkor járna csereautó arra a napra?

mazda-auto.hu | 2006-05-30 08:06

A jobb elsõ sárvédõre gondolsz? Az csavarozva és ragasztva (rugalmas anyag) is van. Meglepõ lenne, de végül is nem zárható ki. Közben kiderült, hogy egy 3-asban már pótolnunk kellett a szivacsot a mûszerfal és a szélvédõ között hasonló okok miatt.

steini | 2006-05-29 18:30

Asszem a jobb elsõ karosszéria elem ad ki ilyen hangot, de nem vagyok biztos benne.Ha megpróbálom megmozgatni akkor olyasmi hangot ad ki... eléggé érdekes, nem?csavarokkal van rögzitve és le is van festve a csavar

mazda-auto.hu | 2006-05-29 13:38

Az tényleg nem normális, át kellene nézni az autót, valami eltérés biztosan akad valahol a "gyári állapottól".

steini | 2006-05-29 13:14

Azért az nem normális, hogy ha felállok egy pár centis padkára akkor csavarodjon a kasztni vagy nyikorogjon bármi is... nem arról van szó, hogy olyan magasra állok h az egyik kerék már a levegõben lóg...

mazda-auto.hu | 2006-05-29 12:16

Elvileg tényleg kismértékû torziós kasztni mozgásra utal a probléma, és nyilván a hidegebb-merevebb mûanyagok kevésbé idomulnak ehhez. Még az ötajtós Mazda3 karosszéria torziós merevsége is átlagon felüli, így nehéz elképzelni, hogy minden rendben van. Túl nagy terhelésbeli különbség a kerekek között egyébként okozhat megengedett minimális karosszéria-torzulást, mely viszont nagyon zavaró hangokat eredményez.

steini | 2006-05-29 10:43

ugy figyeltem meg inkább akkor csinálja amikor hideg a mûszerfal vagy be van kapcsolva a légkondi. Ha a napon állt, akkor nem nagyon szokta csinálni. Olyan mintha a kasztni csavarodna és ezért zörögnev nyikorogna valami a mûszerfalban... eléggé idegesitõ

mazda-auto.hu | 2006-05-29 10:20

mazdasjopek - Jó választás, tökéletes védelem a motornak!
steini - Egyedi esetrõl lehet szó, nem tudunk hasonlóról. Mindenképpen át kellene nézni az autót. Azért megkérdezünk néhány 3-as tulajdonost, tapasztaltak-e hasonlót.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó