2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2006-05-29 13:14

Azért az nem normális, hogy ha felállok egy pár centis padkára akkor csavarodjon a kasztni vagy nyikorogjon bármi is... nem arról van szó, hogy olyan magasra állok h az egyik kerék már a levegõben lóg...

mazda-auto.hu | 2006-05-29 12:16

Elvileg tényleg kismértékû torziós kasztni mozgásra utal a probléma, és nyilván a hidegebb-merevebb mûanyagok kevésbé idomulnak ehhez. Még az ötajtós Mazda3 karosszéria torziós merevsége is átlagon felüli, így nehéz elképzelni, hogy minden rendben van. Túl nagy terhelésbeli különbség a kerekek között egyébként okozhat megengedett minimális karosszéria-torzulást, mely viszont nagyon zavaró hangokat eredményez.

steini | 2006-05-29 10:43

ugy figyeltem meg inkább akkor csinálja amikor hideg a mûszerfal vagy be van kapcsolva a légkondi. Ha a napon állt, akkor nem nagyon szokta csinálni. Olyan mintha a kasztni csavarodna és ezért zörögnev nyikorogna valami a mûszerfalban... eléggé idegesitõ

mazda-auto.hu | 2006-05-29 10:20

mazdasjopek - Jó választás, tökéletes védelem a motornak!
steini - Egyedi esetrõl lehet szó, nem tudunk hasonlóról. Mindenképpen át kellene nézni az autót. Azért megkérdezünk néhány 3-as tulajdonost, tapasztaltak-e hasonlót.

steini | 2006-05-27 18:50

Van valami ötlet erre a dologra: az utobbi idõben elkezdett valami nyekeregni a mûszerfalban (mintha mögötte lenne) akkor amikor nics mind a 4 kerék egy szinten (pl járdára felállás).Ez most már odáig fajult, hogy már máskor is csinálja, elég gyakran és zavaróan, fõleg a vezetõ oldalán... Nincs valami ötlet, hogy mi okozhatja? Szintén idegesit, hogy a kalaptartó környékéröl is elõjött valami nyikorgás... Azért vagyok mérges, mert 4000km-t futott az autóm, relativ jó utakon, megkimélve... Elõre is köszönöm a választ.

mazdasjopek | 2006-05-27 08:38

Sziasztok!
Mi a véleményetek Mobil 1: Protection Formula 0W-40 olajról Mazda 3 benzineshez jó választás?

mazda-auto.hu | 2006-05-25 08:37

Nem, olyan mintha mindig "érdes", új aszfaltburkolaton mennél.

steini | 2006-05-24 20:19

Árt ez az autónak valamilyen formában?

mazda-auto.hu | 2006-05-24 12:25

steini- Változhat, de nem fog már megszûnni.
pusiisti - Hangszórójel-RCA átalakító már akár 1500.-Ft-ért is kapható, de a drágábbak is max 5000.-Ft-ba kerülnek. AutóHiFi szaküzletekben, vagy nálunk kapható, rendelhetõ. A gyári erõsítõ 4x25W Max teljesítményû, a gyári hangszórók helyére 5x7 collos oválhangszórók rakhatók be. (A kerek rács ellenére oválok vannak az ajtókban.) Koaxiális hangszórónk pl.: AudioDesign 8900.-Ft-ért/pár, komponens szett Rainbow külön magasakkal, keresztváltóval olyan 32000.-/pár. A piacon fellelhetõ bármelyik 5x7-es hangszórót viszonylag jól meg tudja hajtani a gyári fejegység.

pusiisti | 2006-05-24 12:01

(mazda_3)Köszi az elõzõ választ.
Lenne még egy pár kérdésem:
Van olyan jelátalakító ami a gyári hangszórókimenetet kiváló minõségü vonalkimenetté alakítja?
Ha igen mennyibe kerül és hol lehet kapni?
A gyári cd mekkora teljesítményû hangszórót tud meghajtani? És mekkora fér el átalakítás nélkül?
Tudnátok ajánlani valamit ami jobban szól a gyárinál?
Elõre is köszi
István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó