2025. November 1. Szombat - Marianna

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-26 09:07

A közutakon egy ilyen 30%-kot is meghaladó emelkedõ nem fordulhat elõ. Az meg fõleg nem, hogy valaki egy napig egy ilyen emelkedõn-lejtõn álljon, üzemképes autóval. Így egyszerûen erre nem készítik fel a tervezõk a személyautókat, szemben egyes terepjárókkal.

steini | 2006-06-25 09:36

Tegnap vettem észre egy újjabb bosszantó hibát: épp elkezdett világitani a benzinjelzõ amikor leálltam a teremgarázsunkba.egy kb 30fokos rámpára kell felállnom. Másnap lemegyek a kocsihoz és nem indult. Le kellett gurulnom a rámpáról és várnom ill. többször inditóznom h elinduljon a motor... És még kb. 8-10 liter lehetett a tankban... Erre senki ne mondja h ez normális... Mi van ha egy ferde utcán parkolsz 10 literrel?? gurulj le fék és kormány nélkül a lejtõ aljáig???Ezzel mit lehet csinálni?

mazda-auto.hu | 2006-06-21 08:50

Megértjük a felháborodásodat. Csak azt tudjuk mondani, hogy elég sok Mazda3 jár hozzánk, de egyiknél sincsenek ezek a problémák, vagy legalábbis nem mondják az ügyfelek, a probaúton pedig nem állunk padkára. Nagyon nehéz megállapítani, hogy honnan jön a hang, a fém akár hátulról is elõre hozza azt, de szinte biztos, hogy meg lehet találni. Azt a kijelentést nem akarjuk minõsíteni, hogy azt mondják, az új kuplungszerkezet is ilyen lesz. A MAZDA3 egy Japánban gyártott japán autó. Csak ismételni tudjuk, nálunk nincsenek problémák, reméljük a tied is elõbb-utóbb megoldódik!

steini | 2006-06-20 23:58

Korábban irtam, hogy a 3-asomban bal elöl a mûszerfal környékérõl nyikorgás hallható egyenletlen úton, ill amikor padkára állok fel, mintha csavarodna a kasztni és valami feszülne... Elvittem garanciális javitásra, egész napra a szervizben hagytam más apró hibákkal egyetemben. A szerelõvel megtett tesztkör után õ azt mondta h szerinte nem is mûanyag adja a hangot, hanem fém... Hát mit mondjak, fogalmuk sem volt h mi lehet az és persze nem is tudták megjavitani... Normális ez egy 5e km-t futott aztónál??? Most már a kalaptartóm (4ajtós, tehát az egész mûanyag) is folyamatosan zörög/nyikorog, a kuplungpedáll kattog félúton... Hová vezet ez? Nincs valakinek ötlete a nyikorgásra. Engem eszméletlenül dühit és zavar a dolog és elfogadhatatlannak tartom, hogy nem tudják megjavitani. A kuplungpedál kattogása miatt meg a fél autót szét akarják szedni, mert állitólag ki kell cserélni az egész kuplung szerkezetet... De már elõre megnyugtattak, hogy nem fodja az új sem sokáig birni / le akartak beszélni a cserérõl... Azt hittem japán autót vettem...

mazda-auto.hu | 2006-06-19 15:50

Nem egyezik meg a vezérlõegységük, már ha azt nevezhetjük chipnek. : )

empeter | 2006-06-19 12:55

Az 1.6 benzines chipje helyettesíthetõ-e a 2.0 chipjével? És ha igen, jár-e teljesítmény növekedéssel?

mazda-auto.hu | 2006-06-13 09:03

Talán még egy, másfél hónap.

kyru74 | 2006-06-12 22:06

Szia a Mazda3 2006-os ráncfelvarrott modelje mikor fog meg érkezni?

mazda-auto.hu | 2006-06-07 15:41

Ez az általunk forgalmazott tuningra értendõ. A szélvédõ: Így a legjobb! A gyári üveg tapasztalataink szerint sokkal jobban ellenáll a kõfelverõdéseknek. Reméljük egyébként az ilyen biztosítós kárfelvevõ-szervíz összefonódások minél elõbb napvilágra kerülnek, és véget vetnek nekik.

mazda-auto.hu | 2006-06-07 15:32

Nem mérhetõ. Csak viszonyításul, egy a két szervíz között nem ellenõrzött, és esetleg emiatt a nívópálca minimum jelzése alatti olajszint jobban károsítja a motort. Kettes szabály: Egy-egy "hajtós" vezetés után nem szabad azonnal leállítani a motort. 1 perc járatás, és a turbó is egészséges marad.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó