2025. Május 11. - Ferenc

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2006-05-23 19:32

Meg azt mondták a szervizben, hogy nem ajánlják a 17es felnit széles gumival, mert tönkreteszi a csapágyakat... azt nem értem akkor miért árulják? Ez valóban igaz?

pusiisti | 2006-05-23 16:41

Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy
Mazda 3-ba be lehet e építeni egy din 1-es fejegységet a gyári helyére. ha igen mennyibe kerül a hozzá szükséges keret? 1.4-es motorhoz melyik olajat ajánljátok a legjobbat szeretném használni. (2 hónapos az autó)
Elõre is köszi
István

mazda-auto.hu | 2006-05-23 13:54

Gyorsan kipróbáltuk, elfér elöl is.

mazda-auto.hu | 2006-05-23 13:36

Illetve hátul semmi gond, elöl gumifüggõ lehet a kérdés, mivel a 6-os GT felni peremének belsõ széle 8.7 mm-rel beljebb van a hármasénál, ezért egy erõsen felnivédõs kialakítású gumi akár bele is érhet a lengéscsillapítóba, bár nem sok rá az esély.

mazda-auto.hu | 2006-05-23 13:18

Igen, rámegy.

steini | 2006-05-23 09:10

Gyors segitség kéne:
A 6-os GT 215/45 R17-es gyári kereke rámegy a 3-asra? Sima 1.6-ról van szó... Köszi a választ!

xt | 2006-05-18 17:15

Köszi, utánanézek, hogy mit írnak róla...

mazda-auto.hu | 2006-05-16 08:57

Ajánljuk például a Racing Beat hátsó stabilizátort, a 20 mm-es gyári helyett 27 mm-es átmérõvel rendelkezik, az ára vámmal, áfával, szállítással együtt kb.: 85.000.-Ft.Elvileg ma kapunk választ egy másik gyártótól is, hogy az õ szettjük mennyibe kerül.

xt | 2006-05-15 18:21

Nem lep meg, hogy nem ajánljátok a direktszûrõt. A stabilizátor, és a toronymerevítõ okozta esetleges károsodást épp a lengéscsillapítók miatt kérdeztem. Még a fele garancia elõttem van :) Stabilizátorból van valamilyen javaslatotok? Nem betonkemény futómûvet szeretnék, ültetni sem akarom a kocsit, csak a nagy kanyarsebesség, plusz úthiba során jelentkezõ pattogást szeretném megszüntetni.

mazda-auto.hu | 2006-05-15 09:45

Az erõsebb stabiliizátor nem okoz károsodást, viszont csökkenti a karosszériadõlést kanyarban. A Mazdaspeed javasolja a lengéscsillapítók erõsebbre cserélését is ilyenkor. A toronymerevítõ a karosszéria merevségének javítása mellett károsodást nem okoz. Lehet, hogy a tuning linkünk mellett furcsán hangzik, de a direkt szûrõt nem ajánljuk. A légmennyiségérzékelõ, és a motor sem "szereti".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó