2025. Október 31. Péntek - Farkas

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ersekzoltan | 2006-09-19 10:40

Az IPOD adapter mennyibe kerül?

mazda-auto.hu | 2006-09-18 10:11

Bal: Amit Oszi írt, arra érdemes figyelni. Annyit tudunk hozzáfûzni, hogy valószínûleg olyan komplett szettet érdemes megvenni, ami a trafókat, izzókat vezetékelést is tartalmazza. Fényszóró szintszabályzást feltehetõen egyik utólagos szett sem tud, mivel akkor már a lámpa egységeket is cserélni kellene, ami drága lenne. Tényleg nincs tapasztalatunk utólagosan beszerelhetõ Xenon szettekkel kapcsolatban, így érdemben nem tudunk hozzászólni. A zörgésre látatlanban más tippünk nincs.

Oszi | 2006-09-17 14:50

Az utolag beszereltett xenon szettel csak egy nagy problema van,pontosabban 2.
1:ha nincs jol beallitva(ha valaki vagy valakik beulnek hatra es meg csomagokat is rakunk a csomiba)akkor a szembejovo autost eroteljesen elvakitjuk es ezzel balesetet idezhetunk elo,plusz meg a mi alltalunk vezettet auto fenyszorojaval sem fogjuk jol latni az utat.
2:ha veletlenul nem vagyunk eleg koroltekintoek akkor csunya aramutest szenvedhetunk beszerelesnel,izzocserenel.ezeket leszamitva a xenon izzo a legjobb fenyt adja.

Bal | 2006-09-16 14:16

Szóval akkor mit kell még venni a xenonosításhoz?:)

Hátul elvileg minden OK. eg van húzva a tartó, sõtt mentem már úgy is a kocsival, hogy kivettem mindent belõle, beleértve a csomagtértálxát...

mazda-auto.hu | 2006-09-16 11:39

Az emelõ rögzítõ csavar jól meg van húzva? xenon: Nem tudjuk, milyen eredménnyel jár egy utólagos xenon szett beszerelése, mivel mi még nem szereltünk ilyet. Láttunk már több típusban is ügyfelek által beszerel,-ve,-tetve. Csak ún. xenon izzó cseréje nem járhat túl sok eredménnyel, trafók nélkül. Nem elõírás, hogy szervízben kell izzót cserélni, nyilván ha a foncsor megsérül az nem garancia. A KF-es honnan fogja tudni, hogy ez xenon lámpa? Ez olyan dolog, hogy sokan például az eredeti vetítõlencsés fényszórókat is xenon-nak hiszik.

Bal | 2006-09-16 11:17

Sziasztok!

Hát bevallom én imádom a 3-mat, de hátulról nekem is zörög valami:) Sport mazdám van, és én is hallgatóztam már hátul ülve, és arra jutottam, hogy valami a burkolat alatt lehet. Gondoltam arra is, hogy a leghátsó, háromög alakú ablaknál van valami, mert oda tapasztva a fülemet hallottam a legintenzívebben. A csomagtérajtót is kiártam, mert ha nyitva volt, akkor is csinálja. És nem ám csak rossz úton, simának tekinthetón is, minimális kaosszéria feszülésnél is hallattszik... Szervízbe nem merem vinni, mert olyankor tuti, hogy nem csinálná...:)

Egyébbként kellemesebb témám is van:
Szeretnék xenont én is, de nem gyárit, és csak égõt szeretnék bele venni, semmi búra, meg ehhez hasonló komoly beavatkozást nem terveztem. Az lenne a kérdés, hogy ha csak az égõt cserélném ki, lehet-e és megéri-e. Lehet-e abból a szempontból, hogy technikailag megoldható-e, illetve, hogy a hatályos szabályok engedik -e így használni (hallottam olyat, hogy a Fõfelügyelõség elõírja a dinamikus fényszóró magasság álítást, meg a fényszóró mosó meglétét...). A megéri-e kérdés pedig abból a szempontból merült fel, hogy fog -e javulni a világítás anélkül, hogy bármi mást is cserélnék benne?

Útolsó kérdés: Beszerelhetem-e magam az égõt, vagy szervízbe kell-e mennem vele, és hogy nem csorbul-e így a garancia?

Köszönöm

Balázs

mazda-auto.hu | 2006-09-14 08:06

Tényleg megpróbálnak segíteni, ha ilyen mélységig elmennek a szervízben, nem hallotunk még errõl a megoldásról. Ennek ellenére nem gondolnánk hogy konstrukciós hiba lenne, hiszen akkor minden Mazda3 nyikorogna. A pontheggesztések száma minden 4-ajtós Mazda3-ban megegyezik. Sajnáljuk, hogy még mindig nincs meg a megoldás.

ben | 2006-09-13 15:52

Most volt 1 éves szerviezn a 3as és próbálták a kalaptatós nyikorgást megszûntetni kisebb heggesztésekkel az alatta lévõ lemezeket, de sajnos nem lett jobb.:(

mazda-auto.hu | 2006-09-08 14:24

Igen, az sincs már. Van viszont új halványkék, középkék, és titánszín.

berry | 2006-09-08 14:03

Én olyat is hallottam, hogy a winning-blue is kikerült a rendelhetõ színek közül... ez igaz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó