2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ancsii | 2017-02-01 08:09

Tisztelt Mazda Autó!

Mai napon, miután Édesanyám hazaérkezett, az utcba befordulva erőteljes lassítást követően kigyulladt a riasztó-rendszer kontroll lámpa. Amikor gyújtást adunk a kocsira és bekapcsolt állapotban van, a lámpa nem világít, de amikor leállítjuk az autót, el kezd villogni. Miután bezárom az autót két gombnyomással, a jelzőlámpa a kocsiban továbbra is villog. Ez valamilyen meghibásodást jelezhet? Olvasgattam a kezelési kézikönyvet, de nem találtam egyértelmű választ benne.

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 14:09 Sgabor részére

Nincs pontos megnevezés, csak cikkszámot ad ki a rendszer.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 14:07 evilbill részére

  1. A fúvóka lehet eldugulva, mert ha kiemelkednek, akkor van megfelelő víznyomás.
  2. Valószínű rossz az érintkezője.
  3. Kellene egy alvázszám.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 13:48 Snoop88 részére

Ezt még a szerviz se biztos, hogy megoldja, mert valószínűleg valami érintkezési hiba lehet valohol, és hidegben megszakad, majd felmelegedve újra érintkezik. Meg kell próbálni hidegben műszerrel, hogy milyen hibakódot ad ki, és az segíthet a hiba keresésében.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 13:42 Tina részére

Egy forgalmi, és személyi másolat kellene a garai@mazda-auto.hu címre, és elküldöm azt ami látszik az autóról.

Tina | 2017-01-30 19:07

Tisztelt Mazda-Auto!

Fél éve vásároltam egy 2006 mazda 3-at

1.6 dízelt. Ausztriából hozták be.Esetleg megtudnák nekem nézni az előéletét? 

Alvázszám: JMZBK12Y261338696

Előre is köszönöm!!!

Snoop88 | 2017-01-29 19:18

Tisztelt Mazda-Autó! 2004-es évjáratú, 1.4 benzines Mazda3-as reggeli első indításnál, kizárólag ha a hőmérséklet jelentősen 0 fok alatti, olyan hibát produkál, hogy a check engine lámpa égve marad, illetve a sebességmérő nem mér. Leállítást követően, következő indítás után a sebességmérő ismét működik, a check engine lámpa pedig bemelegedett motornál a negyedik indítást követően elalszik és minden olyan további indításnál, amikor a motor "meleg" vagy a kinti hőmérséklet nem fagypont alatti, nem jelentkezik ez a hiba. Egyszer megtörtént a hibakód keresése, amikor ha jól emlékszem, "vezérlés nem kompatibilis" hiba volt tárolva. Ha jól tudom, előfordult korábban ennél a típusnál motorvezérlő (PCM) hiba. Kérdésem lenne, hogy első lépésként van-e erre "házi" megoldás vagy inkább irány a szervíz? A hiba egyébként az autó működését érezhetően nem befolyásolja. Előre is köszönöm válaszukat!

evilbill | 2017-01-27 21:12

Tisztelt Mazda-Autó!

A 2008 évjáratú 1,6 l-es ferdehátú Mazda 3 autómat a következő hibákkal vásároltam meg:

1.) A fényszórómosóból nem jön folyadék, hiába töltöm fel teljesen a tartályt és húzom meg többször a bajuszkapcsolót egymás után gyorsan kétszer, járó motornál, bekapcsolt lámpával. A fúvókák kiemelkednek. Mi lehet a hiba oka és hogyan lehet javítani? Egyébként ugyanaz a motor működteti a szélvédő mosót és a fényszóró mosót?

2.) A hátsó biztonsági övek bekapcsolt állapotát jelző lámpák közül a bal oldali akkor is zölden világít, ha nincs bekapcsolva az öv. Mi lehet a hiba oka és hogyan lehet javítani?

3.) A vezetőoldali piperetükör egyik izzója bele van törve a foglalatba. Csavaros vagy kihúzható izzók vannak benne? Milyen típusúak?

Válaszait előre is köszönöm.

Sgabor | 2017-01-27 20:48 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm gyors válaszukat.Az eredeti gyújtógyertyának mi a pontos megnevezése?Válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-25 10:05 Sgabor részére

Vagy gyári, vagy BKR5E-11 NGK.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó