2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peti007 | 2016-07-22 23:11 marwell részére

A 20 km/h-nál jelentkező fémes hang a menetstabilizátor “tesztje”. Próbáld meg, hogy elindulás előtt hosszan nyomod a DSC gombot, hogy kikapcsoljon és ha utána nem jelentkezik, akkor biztos az lesz. Teljesen normális jelenség, de amikor megvettem az autót én is azt hittem hogy valami baja van. (Egyébként a testvér Ford Focusban is ugyan ez a jelenség)

A ventillátor zúgás nálam nem jelentkezett eddig, de olvastam már több helyen, hogy a gyújtáskapcsoló melletti kis lyukak mögött van egy ventillátor, ami idővel elkezd zörögni. Állítólag egy kis WD40 segít rajta, de ezzel kapocsolatban nincs tapasztalatom.

marwell | 2016-07-21 08:02

Tisztelt szakértő.

2006-os évjáratú 1.6 diesel mazda 3nál tapasztalom a következőket:

- indítás után amikor legelőször elérem a 20km/h sebességet egy furcsa hang hallatszik a motortérből. Ez a hang olyan mintha fém csúszna fémen. Ezután ha ismét elindulok pl lámpánál és elérem ugyan ezt a sebességet akkor már nincs ez a hang. Olyan mintha nem lenne valahol megfelelő a kenés. Van esetleg tippje, hogy mi okozhatja és hogyan orvosolható? Ha lassan közelítem a 20 km/h-t, pl sokáig vurulok 10,környékén akkor nem olyan intenzív ez a dolog.

- A másik gond az a műszerfalból hallatszik. Olyan mintha egy ventillátor morognak. Gyújtás ráadása után elkezd zúgni, de nem minden indítás után tapasztalom. Mi okozhatja ezt? Tudok ezzel én bármit kezdeni vagy szakemberhez kell fordulnom?

Válaszait előre is köszönöm!

cspeter | 2016-07-19 14:47

Tisztelt Szakértő!

Mazda 3 sedan autót szeretnék megvásárolni és kérném segítségét.

Lehet e gondom hogy nincs rajta meghosszabított garancia és az autó 2,5 éves. Tudnak e önök az elektronikus szerviz nyilvántarásban dolgozni, van e hozzáférésük és lehet e önöknél elvégeztetni a 3 éves szervizét az autónak. Kérhetnék esetleg információt az autóról.

Alvázszám:JMZBM526611121386

Jó autók e ezek és hogy érinti ezeket még a rozsdásodás vagy ez csak tévhit?

Várom válaszát. Köszönöm: Péter

Balázs83 | 2016-07-19 10:00

Tisztelt Szakértő!

Mi lehet a probléma és hol tudnám megjavíttatni a 2004-es Mazda 3 GTA-mat, ahol előjött egy hibakód.

Úgy kezdődött, hogy elromlott az alapjáratom, majdnem minden piros lámpánál le akart fulladni az autó, a szerviz nem tudott vele nagyon mit csinálni, próbálták megemelni az alapjáratot kicsit aztán mondták hogy járjak vele ismét. Nos, aztán jött a hibakód: P2187 – System Too Lean at Idle Bank1 (túl szegény keverék alapjáraton), viszont az alapjáratom azóta tökéles és a fogyasztásom sem nőtt meg, amúgy semmi változást nem érzek az autón. Mi lehet a gond? Repedt csöveket nem látok sehol.. egyébként előtte nem sokkal egy bontott szívósor került be az autóba, mert csúnya, dieseles hangja volt a motornak.

Köszönöm előre is!

vassmacska | 2016-07-18 21:15

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Mazda 3 2010-es  2.2L kocsinkban az erősítő tönkre ment.

BOSE BBM2 66 A20 

Próbálták már szerelni ,de sajnos nem lett jó.

Kérdésem hol érdemes megnézetnem aki persze ért is hozzá .

Az új milyen árban lenne.

Előre is köszönöm

 

Menya | 2016-07-18 20:13 mazda-auto.hu2 részére

Néztünk alvázszám alapján alkatrészt, viszont aszerint nem a megfelelő szárítószűrőt dobja ki. Több szerveren is ugyanazt a nem megfelelő alkatrészt dobta ki.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 19:02 taslee részére

“HOKI65” válasza a legvalószínűbb.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 19:00 Pet részére

Nem, de vagy Yokohma, vagy Toyo-val voltak szerelve.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:59 Menya részére

Alvázszám alapján biztosan rendelhető hozzá jó alkatrész.

Pet | 2016-07-17 18:59 peti007 részére

Köszönöm a segítséget peti007, sikerült.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó