2025. Október 17. Péntek - Hedvig

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ncs | 2016-09-20 07:55 ncs részére

Közben meglett a hiba, ahogy a lenti levélben is írtam a hamutartó izzója volt a bűnös. Csere után helyreállt villogás sípolás teljesen normálisan működik.

Azért valaki válaszolja meg nekem, kiég egy izzó és zárlatot csinála az ok, de ha eltávolítom , azaz bontom az áramkört(esetleges tzárlatot) hogy lehet az hogy megzakkan a rendszer? És addig még nem cserélem ki az izzót a lent említett módon viselkedik? Lassan 10 éve megvan az autó, eddig még nem volt semmi baja a kocsinak, olaj szűrő csere stb.. Ennyi. De ez most érdekes volt...

ncs | 2016-09-18 20:50

Szép Estét!

Mazda 3 1.6 dízel 90LE 2007 évjáratú autómnál a következő hiba jelentkezett. Az autó lekapcsolása után(kulcs ki, lámpa le) a műszerfal folyamatosan villog, illetve a sípol(mintha a lámpát nem kapcsoltam volna le). Ajtó becsukása után is villog a műszerfal. Előzmény amit észleltem: Nem világított az autó jobb tompított fényszórója, menet közben néha felvillant a rádió lcd háttérvilágítása(nem volt bekapcsolva). Szivargyújtó és hamutartó izzója kiégett, amit kivettem, de még újat nem tettem a helyére. Ettől a jobb tompított fényszoró újra világítani kezdett :)(szóval valmi gátolta, a spórolós vezeték? negatív vezeték vezérlése?). Belső biztosíték dobozban a 82es 7.5A es biztosíték kiégett amit cseréltem. A villogás és sípolás továbbra is megvan lekapcsolt állapotnál nyitott ajtónál, csukottnál csak villog.Biztosíték csere után menet közben a műszerfal háttérvilágíásának fényerejét lehet szabályozni, működik. előtte villogot, meg össze vissza működött. Az autó menet közben jól működik, semmi rendellenesség. Aksit néztem, nem merült le(megmértem 12,7V álló állapotban, bekapcsolt motornál a generátor emelte 14,1V). Biztos, hogy köze volt a hamutartó kiégett lámpájának mert mikor még benne volt ütögetésre hol megjavult a villogás hol újrakezdődött. Kérem ha tudnak valami ötletet adni, segítsenek. Köszönöm szépen.

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:28 kiralyzo84 részére

A gázadásra történő jobbra húzás futómű problémára utal, mindenképpen ellenőriztetni kellene, főleg a lengőkar szilentjeit. A nehéz kormányhoz szintén a szervóolaj cseréjét javasolnánk első körben.A klíma lefagyással kapcsolatban jármű klímáshoz kellene vinni az autót és a gázt lecserélni, hogy az új gázzal is produkálja-e a hibát. Előtte ellenőrizni kellene a két hűtő közötti részt, hogy nincs-e nagyon eltömődve, ha igen, akkor ki kellene takarítani.

kiralyzo84 | 2016-09-08 09:33

Jónapot

Egy 1.6 2004 Mazda 3 van.És olyan problémáim vannak ,hogy lefagy a légkondicionálo cső (változo hogy mennyi idő után ) de amikor lefagy nem fuj be levegőt sem ,megnézettem azt mondták h minden rendben van a nyomás is illetve a nyomás kapcsolo is … nem értem h akkor ez mitől lehet .

A másik problémám az lenne hogy amikor gázt adok akkor elhuz jobbra a kormány ,amikor meg vissza engedem a gázt akkor meg balra huz az autó,viszont fékezéskor nem húz semerre ,a kormány művet megnézték azt  mondták h minden rendben van vele ,pedig az elöttem hozzászólóhoz hasonlóan nekem is nagyon nehéz a kormányom ,érezni hogy müködik a szervo de nagyon gyengén .

A tudnának nekem ezekben segíteni megköszönném .

Előre is köszönöm!!

zuhrin | 2016-09-06 11:54

Kedves Mazda Auto!

2005-ös Mazda 3 1,6 Diesel-nél a tolató lámpám nem működik. Arra már rájöttünk, hogy a régi kapcsoló jó volt egy csere után. A váltó kulissza állításával sem szűnt meg a hiba, bár még nem esett ki a lehetőségek közül. A jelenség az, hogy a váltókar oldalra mozdításával működik minden, de ahogy elengedem a kart úgy vissza tér a kar egy pár milit és a lámpa nem működik. A kérdés, hogy a váltónál keressük a hibát vagy esetleg egy új kulissza lehet a megoldás? Vagy esetleg van más típusú tolatólámpa kapcsoló, amit esetleg kicsit mélyebben behajtani a váltóházban, mivel a valamilyen kopás miatt nem működik. Előre is köszönöm a választ. U.Z.

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:42 Pet részére

Az 1-es nem szinkronizált, a kulisszánál vagy a bowdennél kellene keresni a hibát

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:32 kbaras részére

Egyáltalán nem jellemző, hogy 100ezer km körül eszi az olajat a 3-as mazda. Mindenképpen meg kellene nézetni szervizben az autót

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:29 maqaveli5 részére

Amennyiben van casco az autón, mindenképpen a komplett zárcsere mellett kell dönteni, mert csak az önrész fizetendő, ami 10 max 20%, mert “lopásról” van szó. Ha tudjuk, hogy a lakhelytől távol veszett el és biztos nem megyünk arra többet, akkor elég csak kulcsot csináltatni és tanítani

Pet | 2016-09-05 08:28 mazda_gta részére

 

Szia, akkor valószínű, nálam is ez a probléma. Úgy látszik, általános kenési hiányosságaim vannak :) Volt már nyikorgásom kuplungoláskor (ezt moldódott zsír befújásával a kinyomóvillához), illetve ülésnyikorgás (erre kellett 2 hónap mire rájöttem, hogy valójában az övcsat felfogatása nyikorog, ide WD40 kellett). Köszönöm a segítséget!

mazda_gta | 2016-09-02 09:51 Pet részére

Szia!
Hasonló hibával voltam nemrég szervizben. Egyesbe nem ment be és minden fokozat szorult egy picit. A váltóbowdennél kell keresni a megoldást. Nekem leszedték a váltókar körüli konzolt és alaposan megtakarították a bowdeneket (a wd40 csodákra képes). Azóta szépen, puhán jár és bemegy egyesbe is könnyen és mindössze 3e forintba került a művelet. (Ha kuplung hiba lenne, akkor nem járó motornál simán kéne tudnod kapcsolni...persze ettől lehet, hogy már nem tökéletes a kuplungod, de az más lapra tartozik. Az egyes pedig nem szinkronizált tudtommal – lehet hogy tévedek -, így nem lehet szinkronhiba sem). Remélem segítettem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó