2025. Október 17. Péntek - Hedvig
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Lamborghini Egoista.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
szicsu | 2016-09-28 00:17 GáborMolnár részére
Köszönöm.Akkor ugyan az mint az előző 6-osomon.De azon még a hátsó ajtó alsó éle is megindult...
Laci29 | 2016-09-27 10:26 Laci29 részére
Köszönöm a választ. Akkor marad a megszokás :(
Pet | 2016-09-26 20:49
Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy a 2007-es 3-asra feltehető-e a korazonos 6-os acélfelnije (15col méretben) . Köszönöm!
GáborMolnár | 2016-09-25 13:29 szicsu részére
Szia!
Karosszéria rohad mindnél hátsó kerékjárat ívek illetve küszöbök.
GáborMolnár | 2016-09-25 13:26 MANE részére
küldj egy mailt a gabor.molnar83 kukac gmail.com címre és fényképesen elmagyarázom.
szicsu | 2016-09-24 03:58
Üdv Urak!
Szeretnék újra Mazda tulajdonos lenni.A kiszemelt típus 3-as,2.0l-esbenzines2004-2008évj.
Azt szeretném tudni,hogy mire figyeljek fokozottan a vásárláskor.És ha valakinek van tapasztalata a típussal kapcsolatban,akkor azt is szívesen fogadom…
Előre is köszönöm!
MANE | 2016-09-23 17:06 GáborMolnár részére
Kedves Gabor ,ha megkerhetlek ra ,egy kicsit reszletezned a dolgokat ,hatha en is meg tudom csinalni.Milyen motort es mennyire kell szetszedni,es milyen haromszogu muanyagrol beszelsz es az hol van?Koszi.
GáborMolnár | 2016-09-23 15:41 Laci29 részére
Nekem is megvolt ez a probléma könnyen orvosolható igaz kell egy kis forrasztási tudás hozzá, mert a motort kissé szét kell szedni és be kell a csapágyát portalanítás után olajozni (WD40) és nem kell szétszedni a műszerfalat. Az a háromszög alakú műanyag elem melyen a ventilátor van az ki pattintható.Mióta kitakarítottam közel egy éve azóta hangtalan.
MANE | 2016-09-23 12:32 Laci29 részére
Nem te vagy az elso aki hasonlo problemaja volt-maskulonben nallam is eszreveheto ez a jelenseg.A valasz a szakitol az volt hogy a belso levego homero ventilatora csapja a “zajt”.Meg lehet szokni,amugy az egesz muszerfalt szet kell szedni es nem biztos hogy nem kezdodik ujra.Lehet hogy neked is valaszol majd egy Szaki,vard meg.
Laci29 | 2016-09-23 09:36
Sziasztok!
Vettünk 1 hete egy mazda 3-at..nagyon szép,nagyon jo, amennyire nem akartam,most annyira élevezem a vezetést a kényelmet a szinte néma futómüvet :) Kicsit a menetzaj zavar,de ez lehet a gumi is.
Viszont (!) 2 napja észrevettem valamit ami zavar….”hideg” inditásnál gyjtásra rakom az autot és egy folyamatos bugást hallok a müszerfalbol...hiába forditom vissza a kulcsot és ujra,akkor is hallom… Inditás után már nem vagyok benne biztos,hogy hallom,vagy csak hallani akarom. Viszont ha megyek vele után pl (4-5 km) és le állitom,majd ujra inditom,már nincs hang. De,ha el telik 1-2-3 ora mig ujra megyek vele,megint gyujtáson hallom ezt a folyamatos bugást. Kicsit olyan mint mikor az ember egy magasfeszültésgü tarfo mellett áll. Tudna valaki segiteni ebben? Vagy valaki aki tapasztalt már ilyet?
Elöre is köszönöm,és bocsi az ékezetekért,de német a bill,és nincs kedvem keresgetni...